Діагностувальна робота з літературного читання. Аудіювання. Робота містить в собі 8 завдань, 4 з яких тестові.
Прізвище ім’я _____________________________ Дата________________
Їжачок
Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.
У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.
— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.
— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.
— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.
— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
— Еге ж, — знітився Петько.
— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.
Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
(Г. Труфанов, 135 слів)
Тестові завдання
1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
А Ванько і Петько
Б Василько і Петько
В Петько та Павло
2. Кого несли діти в беретику?
А їжачка
Б білочку
В дятла
3. Де діти хотіли поселити тваринку?
А у шкільному кабінеті
Б удома під батареєю
В у сараї
4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
А залишився з хлопцями
Б побіг до лісу
В чкурнув у хащі і зник
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно,__________________________ гримить допізна.
6. Що колисатиме їжачка під час зимового сну?
_________________________
7. Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.
— Їжачка знайшли! - радісно повідомили брати.
— Ми не хотіли цього.
— Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.
8. Підкресли слова, які розповідають про дії хлопчиків.
Знайшли, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли, відпустили