Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» . 1 варіант.
1. Займенник – це:
А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;
Б) частина мови, яка називає предмет; В) службове слово.
2. Що таке числівник?
А) частина мови; Б) частина слова; В) цифра.
3. У якому рядку записані тільки займенники:
А) один, я, він, ви, вона, дерево;
б) я, ти, вона, воно, ми. Ви, вони; В) він, птах, шість, п»ятий.
4. Займенники з прийменниками пишуться:
А) окремо; Б) разом; В) разом або окремо.
5. До 1-ої особи належать займенники:
А) ти, ви, вас; Б) я, ми, мене, нас; В) він, вона, воно, вони.
6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
9 (зошит), о 16 (година), 5 (брат), 18 (сестра), до (100) кілограмів.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до. 70+30=100 , 80-20=60
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.
Ми вивчаємо українську мову. Скажи, мені , хто твій друг, і я скажу, хто ти. Він плаче, а вони сміються.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній формі. Познач їх відмінок.
Скажи ( вона). Допоможи( я). Підійди до ( вони) . Дякую ( ви).Побачив на (ти).
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.
Ми знайомі знею дуже давно. На йому була модна куртка. Автомобіль проїхав за годину близько
дев’яносто кілометрів. Січень має тридьцять один день, лютий- двадьцять вісім.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додаткове завдання
Спиши текст , виправивши у ньому недолік.
Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями дітей.
Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» . 2 варіант.
1. Що таке числівник?
А) частина мови; Б) частина слова; В) цифра.
2.Займенник – це:
А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;
Б) частина мови, яка називає предмет; В) службове слово.
3. Особові займенники відповідають на ті самі питання, що й:
А) дієслово; б) іменник; В) прикметник.
4. До 2-гої особи належать займенники:
А) ти, ви, вас; Б) я, ми, мене, вас; В) він, вона, воно, вони.
5. Числівник 16 пишеться правильно так:
А) шіснадцять; Б) шіснадцят; В) шістнадцять.
6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
9 (парта), о 14 (година), 5 (вікно), 11 (зошит), з (90) відер.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до. 70-30=40 , 60+20=80
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.
Хліб ми їмо з вами кожного дня. А як роблять хліб, ви, мабуть, не знаєте? Вона частувала синичок насінням соняшника, і вони зліталися до її вікна.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній формі. Познач їх відмінок.
Подаруй(він). Підкажи(ми). Звернись до ( вона). Розкажу( ти). Заховався за (я).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.
Із сорок метрів тканини пошили двадьцять суконь. Серед шістидесяти учасників змагань було тридьцять шісьть дівчаток і двадьцять чотири хлопчики. Песик побіг знами. Друг образився і відвернувся від його.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додаткове завдання
Спиши текст , виправивши у ньому недолік.
Кішка- особа таємнича. Кішка- чужинка. Походження кішки –загадка для вчених. В одному вчені впевнені - до нас кішку завезли з Єгипту.