Урок Діагностувальна робота з української мови на тему "Займенник. Числівник"

Про матеріал
Діагностувальна робота призначена для учнів 4 класу НУШ, що навчаються за типовою освітньою програмою для 3-4 класів, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко за підручником К. Пономарьової.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» .  1 варіант.

 

1. Займенник – це:

А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;

Б) частина мови, яка називає предмет;       В) службове слово.

 

2. Що таке числівник?

А) частина мови;       Б) частина слова;       В) цифра.

 

3. У якому рядку записані тільки займенники:

А) один, я, він, ви, вона, дерево;
б) я, ти, вона, воно, ми. Ви, вони;      В) він, птах, шість, п»ятий.

 

4. Займенники з прийменниками пишуться:

А) окремо;        Б) разом;       В) разом або окремо.

 

5. До 1-ої особи належать займенники:

А) ти, ви, вас;      Б) я, ми, мене, нас;    В) він, вона, воно, вони.

 

6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

 9 (зошит), о 16 (година),  5 (брат), 18 (сестра), до (100) кілограмів.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до.  70+30=100  ,  80-20=60

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.

Ми вивчаємо українську мову.  Скажи, мені , хто твій друг, і я скажу, хто ти.  Він плаче, а вони сміються.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній  формі. Познач їх відмінок.

Скажи ( вона). Допоможи( я). Підійди до ( вони) . Дякую ( ви).Побачив на (ти).

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

10.  Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.

Ми знайомі знею дуже давно. На йому була модна куртка. Автомобіль проїхав за годину  близько

дев’яносто  кілометрів. Січень має  тридьцять один день, лютий- двадьцять вісім.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Додаткове завдання

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями дітей.

 

Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» .  2 варіант.

 

1. Що таке числівник?

А) частина мови;       Б) частина слова;       В) цифра.

 

2.Займенник – це:

А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;

Б) частина мови, яка називає предмет;       В) службове слово.

 

3. Особові займенники відповідають на ті самі питання, що й:

А) дієслово;       б) іменник;      В) прикметник.

 

4. До 2-гої особи належать займенники:

А) ти, ви, вас;        Б) я, ми, мене, вас;       В) він, вона, воно, вони.

 

5. Числівник 16 пишеться правильно так:

А) шіснадцять;      Б) шіснадцят;    В) шістнадцять.

 

6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

 9 (парта), о 14 (година), 5 (вікно), 11 (зошит), з (90) відер.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до.  70-30=40  ,  60+20=80

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.

Хліб ми їмо з вами кожного дня. А як роблять хліб, ви, мабуть, не знаєте? Вона частувала синичок  насінням соняшника, і  вони зліталися до її вікна.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній  формі. Познач їх відмінок.

Подаруй(він). Підкажи(ми). Звернись до ( вона). Розкажу( ти). Заховався за (я).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.  Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.

Із сорок  метрів тканини пошили двадьцять суконь. Серед шістидесяти  учасників змагань було тридьцять шісьть  дівчаток і двадьцять чотири хлопчики. Песик побіг знами.  Друг образився і  відвернувся від його.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Додаткове завдання

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

 Кішка- особа таємнича. Кішка- чужинка. Походження кішки –загадка для вчених. В одному  вчені впевнені - до нас кішку завезли з Єгипту.

 

docx
Додав(-ла)
Гаватюк Альона
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
9 лютого
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку