Тип урока: урок – практикум.
Тема урока: «Розв’язування нерівностей методом інтервалів».
Мета урока: (Слайд №2)
Дидактична: перевірити знання з теми «Розв’язування нерівностей методом інтервалів».
Розвиваюча: розвивати світогляд, групову організацію, пізнавальну активність.
Виховна: виховувати уважність, вміння працювати в колективі, дисциплінованість.
Слайд №2
Устаткування: інтерактивна дошка, презентація.
Структура урока.
Хід урока.
Учитель вітає учнів.
Учитель повідомляє учням тему урока (Слайд №1).
Слайд №1
Актуализація опорних знань учнів проводиться за допомогою прийома «Вірю – не вірю»:
Вчитель проводить з учнями гру:
Сьогодні на уроці ми проведемо гру «Екскурсія в зоопарк» (Слайд №3).
Слайд №3
Ми з вами йдемо на екскурсію в зоопарк (Слайд №3).
Слайд №3
Але в зоопарку трапилось лихо, – тварини втекли із своїх кліток. І наш екскурсовод, просить нас допомогти йому спіймати їх (Слайд №4). Але щоб тварини повернулись в свої клітки нам потрібно виконати завдання, які нам запропонує екскурсовод.
Слайд №4
Давайте почнемо нашу екскурсію. Прошу вас об’єднатися в дві команди. Та команда, яка виконає запропоноване завдання першою, помістить знайдену тварину до своєї клітки (Слайд №5). Переможе та команда, в клітці якої буде більше тварин.
Слайд №5
Ми бачимо першу тварину (Слайд №6).
Слайд №6
Пропонується виконати таке завдання (Слайд №7).
Слайд №7
Перевірте розв’язання (Слайд №7).
Слайд №7
Екскурсовод розповість нам декілька фактів про знайдену нами тварину (Слайд №8).
Слайд №8
Далі команда, яка першою виконала задание, поміщає тварину в свою клітку.
Слайд №9
Нам попалася наступна тварина (Слайд №10).
Слайд №10
Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №11).
Слайд №11
Перевірте розв’язання (Слайд №11).
Слайд №11
Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №12).
Слайд №12
Команда, яка першою виконала дане завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).
Слайд №9
Нам попалася наступна тварина (Слайд №13).
Слайд №13
Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №14).
Слайд №14
Перевірте розв’язання (Слайд №14).
Слайд №14
Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №12).
Слайд №15
Команда, яка першою виконала завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).
Слайд №9
Нам попалась наступна тварина (Слайд №16).
Слайд №16
Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №17).
Слайд №17
Перевірте розв’язання (Слайд №17).
Слайд №17
Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №18).
Слайд №18
Команда, яка першою виконала завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).
Слайд №9
Нам попалася наступна тварина (Слайд №19).
Слайд №19
Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №20).
Слайд №20
Перевірте розв’язання (Слайд №20).
Слайд №20
Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №21).
Слайд №21
Команда, яка першою виконала дане завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).
Слайд №9
Всі тварини повернулися в свої клітки. В нашому конкурсі перемогла команда №2 (например). Всім дуже дякую за активну участь (Слайд №22).
Слайд №22
Учитель підводить підсумки урока: «Сьогодні на уроці ми повторили, як розв’язувати нерівності за допомогою метода интервалів. Якщо у вас виникли запитання, то я на них відповім».