Урок-дидактична гра "Розв'язування рівнянь методом інтервалів"

Про матеріал
Урок - дидактична гра "Екскурсія в зоопарку" з теми "Розв'язування нерівностей методом інтервалів"
Перегляд файлу

Тип урока: урок – практикум.

Тема урока: «Розв’язування нерівностей методом інтервалів».

Мета урока: (Слайд №2)

Дидактична: перевірити знання з теми «Розв’язування нерівностей методом інтервалів».

Розвиваюча: розвивати світогляд, групову організацію, пізнавальну активність.

Виховна: виховувати уважність, вміння працювати в колективі, дисциплінованість.

Слайд №2

Устаткування: інтерактивна дошка, презентація.

Структура урока.

  1. Організаційний момент (3 мин.).
  2. Постановка теми урока (2 мин.).
  3. Актуалізація опорних знань (5 мин.).
  4. Дидактична гра (30 мин.).
  5. Підведення підсумків урока (5 мин.).

Хід урока.

  1. Організаційний момент.

Учитель вітає учнів.

  1. Постановка теми урока.

Учитель повідомляє учням тему урока (Слайд №1).

Слайд №1

  1. Актуалізація опорних знань.

Актуализація опорних знань учнів проводиться за допомогою прийома «Вірю – не вірю»:

  1. Чи вірите ви, що нерівність – співвідношення між числами, яке вказує, яке з них більше або меньше другого? - Так
  2. Чи вірите ви, що розв’язком нерівності з однією змінною називається значення змінної, яке перетворює його в вірну числову нерівність? - Так
  3. Чи вірите ви, що метод інтервалів — це спеціальний алгоритм, який призначений  для розв’язування складних нерівностей  виду f (x) > 0 и f (x) < 0? - Так
  1. Дидактична гра.

Вчитель проводить з учнями гру:

Сьогодні на уроці ми проведемо гру «Екскурсія в зоопарк» (Слайд №3).

Слайд №3

Ми з вами йдемо на екскурсію в зоопарк (Слайд №3).

Слайд №3

Але в зоопарку трапилось лихо, – тварини втекли із своїх кліток. І наш екскурсовод, просить нас допомогти йому спіймати їх (Слайд №4). Але щоб тварини повернулись в свої клітки нам потрібно виконати завдання, які нам запропонує екскурсовод.

Слайд №4

Давайте почнемо нашу екскурсію. Прошу вас об’єднатися в дві команди. Та команда, яка виконає запропоноване завдання першою, помістить знайдену тварину до своєї клітки (Слайд №5). Переможе та команда, в клітці якої буде більше тварин.

Слайд №5

Ми бачимо першу тварину (Слайд №6).

Слайд №6

Пропонується виконати таке завдання (Слайд №7).

Слайд №7

Перевірте розв’язання (Слайд №7).

Слайд №7

Екскурсовод розповість нам декілька фактів про знайдену нами тварину (Слайд №8).

Слайд №8

Далі команда, яка першою виконала задание, поміщає тварину в свою клітку.

Слайд №9

Нам попалася наступна тварина (Слайд №10).

Слайд №10

Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №11).

Слайд №11

Перевірте розв’язання (Слайд №11).

Слайд №11

Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №12).

Слайд №12

Команда, яка першою виконала дане завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).

Слайд №9

Нам попалася наступна тварина (Слайд №13).

Слайд №13

Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №14).

Слайд №14

Перевірте розв’язання (Слайд №14).

Слайд №14

Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №12).

Слайд №15

Команда, яка першою виконала завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).

Слайд №9

Нам попалась наступна тварина (Слайд №16).

Слайд №16

Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №17).

Слайд №17

Перевірте розв’язання (Слайд №17).

Слайд №17

Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №18).

Слайд №18

Команда, яка першою виконала завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).

Слайд №9

Нам попалася наступна тварина (Слайд №19).

Слайд №19

Розв’яжіть запропоноване завдання (Слайд №20).

Слайд №20

Перевірте розв’язання (Слайд №20).

Слайд №20

Послухайте цікаві факти про спійману тварину (Слайд №21).

Слайд №21

Команда, яка першою виконала дане завдання, поміщає тварину в свою клітку (Слайд №9).

Слайд №9

Всі тварини повернулися в свої клітки. В нашому конкурсі перемогла команда №2 (например). Всім дуже дякую за активну участь (Слайд №22).

 

Слайд №22

  1. Підведення підсумків урока.

Учитель підводить підсумки урока: «Сьогодні на уроці ми повторили, як розв’язувати нерівності за допомогою метода интервалів. Якщо у вас виникли запитання, то я на них відповім».

docx
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку