Тема: «Диференціація звуків «Р-Л» (інклюзія)
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки р-л; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, навички звуко-буквеного аналізу, словотворення, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітав садівник. Він порається біля різноманітних квітів та дерев. Але не може знайти свої інструменти для роботи, бо не розрізняє звуки р-л. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Основна частина
Логопед: Зараз я буду вимовляти різні звуки, а тобі потрібно буде плеснути в долоні – «впіймати звук», коли ти ти почуєш звук «Р».
ІІІ. Фізкультхвилинка
Вгору рука і вниз рука.
Потягнули їх злегка.
Швидко поміняли руки!
Нам сьогодні не до нудьги. (Одна пряма рука вгору, інше вниз, ривком міняти руки.)
Присідання з ударами:
Вниз - бавовна і вгору - бавовна.
Ноги, руки розминаємо,
Точно знаємо - буде пуття. (Присідання, плескання в долоні над головою.)
Крутимо-вертим головою,
Розминаємо шию. Стій! (Повороти головою вправо і вліво.)
IV. Основна частина
1. Дидактична гра «Назви у словах перший звук »
2. Вивчення скоромовки.
На горі біля річки вродила гречка.
VIІ. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наш садівник тепер легко знайде свої інструменти..