Тема: «Диференціація звуків С-З» (інклюзія)
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки с-з; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, навички звуко-буквеного аналізу, словотворення, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітала фея , яку звати Розетта. Вона прилетіла до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки с-з, адже вона допомагає всім рослинам вирости. А як вона допоможе рослинам коли не впевнена у правильній вимові назв рослин? Давай, ми їй допоможемо!
ІІ. Основна частина
5.Гра «Знайди спільний звук!»
Логопед: Визнач, який однаковий звук є в декількох різних словах. (При вимовлянні слів чітко виділяю даний звук силою голосу)
– Ваза, коза, зірки, золото – [з]
– Сад, суп, сумка, ніс, лис – [с]
–Зоряна, язик, гудзик, замок – [з]
– Масло, вуса, ліс, сом – [м]
ІІІ. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
IV. Основна частина
З
Зуля, жуля, зуля – на бузку зозуля.
Жак, зак, жак – заховався їжак.
VIІ. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наша фея Розетта, тепер буде легко допомагати всім рослинам виростати та бути красивими.