Урок "Директорська контрольна робота за І семестр"

Про матеріал
Узагальнити й систематизувати знання учнів з тем «Розчини», "Типи реакцій"; з’ясувати рівень навчальних досягнень учнів з теми, розуміння основних понять, уміння використовувати їх на практиці.
Перегляд файлу

І варіант

Рівень І (Кожне завдання оцінюється в 1 бал)

1. Установіть відповідність.

https://naurok.com.ua/uploads/files/43679/50028/52990_html/images/50028.001.png

2.  Виберіть формулу сильного електроліта:

а) CuS04; б) НС1,  в) LiОН, г) С

3. Речовина, що приєднує електрони в окисно-відновній реакції, називається:

а) відновником;                             в) окисником;

б) ізотопом;                                    г) приймачем.

4. Установіть відповідність.

A. СаСІ2                       Б.NaOH                         B. HN03 

1. Н+, N03-                     2. Са2+, 2С1-                 3. Na+, ОН-  

5. Сильні електроліти в розчині:

а) дисоціюють поетапно;                  б) дисоціюють повністю;                 в) не дисоціюють         

Рівень ІІ (Кожне завдання оцінюється в 1.5 бали)

1. Напишіть у молекулярній, йонній формах рівняння взаємодії:

 ZnSO4 й NaOH

2. Виставте ступені окиснення та розставте коефіцієнти в рівняннях реакцій методом електронного балансу, вкажіть окисники й відновники, а також процес окиснення та процес відновлення.

 Со + HNO3→ Co(NO3)2 + N2+ H2O

Рівень ІІІ (Кожне завдання оцінюється в 2 бали)

1. При спалюванні магнію масою 30г виділилось 751, 5 кДж теплоти. Складіть термохімічне рівняння горіння магнію.

 2. Обчисліть об'єм газу (н. у.), що виділиться внаслідок дії надлишку HCl на розчин Na2CO3 масою 400 г 

з масовою часткою 37,4%.

 

І варіант

Рівень І (Кожне завдання оцінюється в 1 бал)

1. Установіть відповідність.

https://naurok.com.ua/uploads/files/43679/50028/52990_html/images/50028.001.png

2.  Виберіть формулу сильного електроліта:

а) CuS04; б) НС1,  в)LiОН, г) С

3. Речовина, що приєднує електрони в окисно-відновній реакції, називається:

а) відновником;                             в) окисником;

б) ізотопом;                                    г) приймачем.

4. Установіть відповідність.

A. СаСІ2                       Б.NaOH                         B. HN03 

1. Н+, N03-                     2. Са2+, 2С1-                 3. Na+, ОН-  

5. Сильні електроліти в розчині:

а) дисоціюють поетапно;                  б) дисоціюють повністю;                 в) не дисоціюють         

Рівень ІІ (Кожне завдання оцінюється в 1.5 бали)

1. Напишіть у йонній формі рівняння взаємодії:

 ZnSO4 й NaOH

2. Виставте ступені окиснення та розставте коефіцієнти в рівняннях реакцій методом електронного балансу, вкажіть окисники й відновники, а також процес окиснення та процес відновлення.

 Со + HNO3→ Co(NO3)2 + N2+ H2O

Рівень ІІІ (Кожне завдання оцінюється в 2 бали)

1. При спалюванні магнію масою 30г виділилось 751, 5 кДж теплоти. Складіть термохімічне рівняння горіння магнію.

 2. Обчисліть об'єм газу (н. у.), що виділиться внаслідок дії надлишку HCl на розчин Na2CO3 масою 400 г 

з масовою часткою 37,4%.

 

 

 

 

Варіант ІІ

Рівень І (Кожне завдання оцінюється в 1 бал)

1.Установітьвідповідність

https://naurok.com.ua/uploads/files/43679/50028/52990_html/images/50028.002.png

2. Виберіть формулу кислоти - електроліта:

a)NaOH;            б) MgCl2;          в)С02;             г)H2S04.

3. Речовина, що віддає електрони в окисно-відновній реакції, називається:

а) відновником;              б) ізотопом;        в) окисником;               г) приймачем

4. Установіть відповідність.

A. Ва(ОН)2                        Б. Na2S04                     B. H2S04 

 1. Ва2+,20Н"                     2. 2Н+  , S042-                3. 2Na+, S042-  

5. На розчинність речовин у воді впливає:

а) забарвлення розчину;              б)природа речовини;

в) температура;                             г) агрегатний стан речовини

Рівень ІІ (Кожне завдання оцінюється в 1.5 бали)

1. Напишіть у йонній формі рівняння взаємодії:

 Na2CO3 й HCl

2. Виставте ступені окиснення та розставте коефіцієнти в рівняннях реакцій методом електронного балансу, вкажіть окисники й відновники, а також процес окиснення та процес відновлення.

Сu + H2SO4 CuSO4 + SO2+ H2O

Рівень ІІІ (Кожне завдання оцінюється в 2 бали)

1.При розкладанні 24,4г CaCO3 поглинулось 35,5 кДж теплоти. Напишіть термохімічні рівняння розкладу кальцій карбонату.

2. Обчисліть масу осаду, одержаного в результаті взаємодії розчину CuCl2 масою 120 г з масовою часткою солі 37,5 % і розчину NaOH.

 

Варіант ІІ

Рівень І (Кожне завдання оцінюється в 1 бал)

1.Установітьвідповідність

https://naurok.com.ua/uploads/files/43679/50028/52990_html/images/50028.002.png

2. Виберіть формулу кислоти - електроліта:

a)NaOH;            б) MgCl2;          в)С02;             г)H2S04.

3. Речовина, що віддає електрони в окисно-відновній реакції, називається:

а) відновником;              б) ізотопом;        в) окисником;               г) приймачем

4. Установіть відповідність.

A. Ва(ОН)2                        Б. Na2S04                     B. H2S04 

 1. Ва2+,20Н"                     2. 2Н+  , S042-                3. 2Na+, S042-  

5. На розчинність речовин у воді впливає:

а) забарвлення розчину;              б)природа речовини;

в) температура;                             г) агрегатний стан речовини

Рівень ІІ (Кожне завдання оцінюється в 1.5 бали)

1. Напишіть у йонній формі рівняння взаємодії:

 Na2CO3 й HCl

2. Виставте ступені окиснення та розставте коефіцієнти в рівняннях реакцій методом електронного балансу, вкажіть окисники й відновники, а також процес окиснення та процес відновлення.

Сu + H2SO4 CuSO4 + SO2+ H2O

Рівень ІІІ (Кожне завдання оцінюється в 2 бали)

1.При розкладанні 24,4г CaCO3 поглинулось 35,5 кДж теплоти. Напишіть термохімічні рівняння розкладу кальцій карбонату.

2. Обчисліть масу осаду, одержаного в результаті взаємодії розчину CuCl2 масою 120 г з масовою часткою солі 37,5 % і розчину NaOH.

 

docx
До підручника
Хімія 9 клас (Гранкіна Т.М.)
Додано
15 березня 2019
Переглядів
2358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку