Урок діяльнісного підходу з математики "УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ" 1 клас.

Про матеріал
Урок діяльнісного підходу з математики має на меті узагальнити і систематизувати знання рахунку в межах 10.
Перегляд файлу

Урок діяльнісного підходу з математики для 1 класу НУШ

 

Тема: В гостях у казки. Узагальнення і систематизація знань.

 

Навчальні цілі: закріпити, узагальнити вивчений матеріал; навчати працювати в групі;

виробляти навички письма вивчених цифр; вирішення прикладів і задач, наближених до життя.

Розвивальні цілі: розвивати логічне  мислення, увагу, спостережливість, розширити кругозір дитини.

 

Виховні цілі: виховувати позитивне ставлення до предмету математики.

 

Очікувані результати: учень розташовує числа у порядку зростання (спадання); лічить до 10 в прямому і зворотному порядку; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10; розпізнає знайомі геомтеричні фігури; вимірює довжину предметів або відрізків.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок.

Обладнання: картки для індивідуальної та групової роботи, карта подорожі,  набір карток з числами, картки-прислів’я, казкові персонажі, презентація до уроку

 

Очікувані результати:

Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх; склад чисел в межах

10.

Розуміє: сутність арифметичної дії додавання, склад чисел.

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10, коментує виконання

обчислення.

 

Хід уроку

1 Орієнтація, мотивація діяльності

- Ось дзвенить для нас дзвінок - починається урок.

Рівно встали, підтягнулись, один одному всміхнулись.

- Тихо сідаємо та налаштовуємося на урок.

 

2. Цілепокладання

2.1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (Слайд № 1 + уривок музичної заставки «В гостях у казки»)

2.2. Мотивація навчальної діяльності

-Навіщо потрібно вправлятися у виконанні математичних завдань? Як це допоможе у житті?

- Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати улюбленими казками, а мета подорожі – закріпити та узагальнити навички рахунку в межах 10, вміння вирішувати задачі та приклади, працювати в парі, вирішувати задачі, наближені до життя, вимірювати предмети. А якщо виконаємо усі завдання, то отримаємо гарну життєву пораду від Васелини Премудрої.

 

Прихід баби Яги.

 

  •          У подорож я вас не відпущу, мудрість не покажу, а Василину ув’язню. Але даю вам шанс подолати усі перешкоди, виконавши завдання за 35 хвилин. (Слайд №2)

 

 

3. Відтворення та коригування опорних знань.

 

3.1.Усний рахунок (Слайд №3)

-Відгадайте, у яку казку ми потрапимо.

-Понеділок, середа, вівторок і субота.

Гномів цих ім’я пам’ятаєте хіба?

Синьоглаза й білолиця

Там живе і їх сестриця. («Білосніжка і сім гномів»)

 

-Скільки було гномів у казці про Білосніжку? Назвіть їх імена.(Дні тижня). Назвіть другий день тижня, шостий.

-Розташуйте гномів (за картками на дошці)  у порядку зростання, спадання чисел(2, 4, 6, 8, 9 , 10; 1, 3, 5, 7, 8, 9)

- Які числа зайві у кожному ряді і чому?

Заповніть будиночки гномів. (Доповнення складу чисел 7,8 – використання індивідуальних карток-цифр)

 

Учні отримують частину прислів’я: без

 

3.2.Каліграфічна хвилинка  (Слайд №4): 7  8

 

Фізкультхвилинка (музична)

 

4.Узагальнення та систематизація знань

 

4.1.Вирішення задач-карток «Лісової школи» за групами (Слайд №5)

 

Учні отримують частину прислів’я:  без  букв

 

4.2.Вирішення прикладів від Мальвіни і Буратіно(письмово) (Слайд №6)

 

Учні отримують частину прислів’я: букв

 

5. Засвоєння вивчених знань на основі систематизації

 

5.1.Самостійна робота. Вирішення карток -  прикладів-черевичків від Попелюшки (за групами)

 

Учні отримують частину прислів’я: і граматики

 

5.2.Вирішення задачі (Слайд №7). Фіона та Шрек засперечались, склади за малюнками та виріши задачу.

 

Учні отримують частину прислів’я: не

 

Фізкультхвилинка (хлопнути у долоні стільки разів, скільки кутів у геометричної фігури на картці)

 

Учні отримують частину прислів’я: навчаються

 

 

5.3.Вимірювання стрічки. Завдання від Червоної Шапочки (Слайд №8).

 

Учні отримують частину прислів’я: математики

 

6.Підсумок уроку

 

6.1.Збирання та пояснення прислів’я від Васелини Премудрої: без букв і граматики не навчаються і математики. (Слайд №9)

- Ви гарно попрацювали, усі завдання Баби Яги розв’язали та мудрість Василини віднайшли, молодці!

6.2. Рефлексія

Оцінювання своєї роботи на уроці дитиною.

-Прошу оцінити свою роботу на уроці  цеглинками лего: жовтий – гарно,

синій - можу краще.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХЗОШ I-III ступенів № 102

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок

діяльнісного підходу

з математики для 1 класу

НУШ

 

Тема: В гостях у казки.

Узагальнення і систематизація знань.

 

 

 

                                                                     Підготувала

                                                                                                            вчитель

                                                                                                    початкових класів

                                                                                                 Королевська Т.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

2020

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку