Урок діяльнісного підходу з математики для 1 класу НУШ
Тема: В гостях у казки. Узагальнення і систематизація знань.
Навчальні цілі: закріпити, узагальнити вивчений матеріал; навчати працювати в групі;
виробляти навички письма вивчених цифр; вирішення прикладів і задач, наближених до життя.
Розвивальні цілі: розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, розширити кругозір дитини.
Виховні цілі: виховувати позитивне ставлення до предмету математики.
Очікувані результати: учень розташовує числа у порядку зростання (спадання); лічить до 10 в прямому і зворотному порядку; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10; розпізнає знайомі геомтеричні фігури; вимірює довжину предметів або відрізків.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок.
Обладнання: картки для індивідуальної та групової роботи, карта подорожі, набір карток з числами, картки-прислів’я, казкові персонажі, презентація до уроку
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх; склад чисел в межах
10.
Розуміє: сутність арифметичної дії додавання, склад чисел.
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10, коментує виконання
обчислення.
Хід уроку
1 Орієнтація, мотивація діяльності
- Ось дзвенить для нас дзвінок - починається урок.
Рівно встали, підтягнулись, один одному всміхнулись.
- Тихо сідаємо та налаштовуємося на урок.
2. Цілепокладання
2.1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (Слайд № 1 + уривок музичної заставки «В гостях у казки»)
2.2. Мотивація навчальної діяльності
-Навіщо потрібно вправлятися у виконанні математичних завдань? Як це допоможе у житті?
- Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати улюбленими казками, а мета подорожі – закріпити та узагальнити навички рахунку в межах 10, вміння вирішувати задачі та приклади, працювати в парі, вирішувати задачі, наближені до життя, вимірювати предмети. А якщо виконаємо усі завдання, то отримаємо гарну життєву пораду від Васелини Премудрої.
Прихід баби Яги.
3. Відтворення та коригування опорних знань.
3.1.Усний рахунок (Слайд №3)
-Відгадайте, у яку казку ми потрапимо.
-Понеділок, середа, вівторок і субота.
Гномів цих ім’я пам’ятаєте хіба?
Синьоглаза й білолиця
Там живе і їх сестриця. («Білосніжка і сім гномів»)
-Скільки було гномів у казці про Білосніжку? Назвіть їх імена.(Дні тижня). Назвіть другий день тижня, шостий.
-Розташуйте гномів (за картками на дошці) у порядку зростання, спадання чисел(2, 4, 6, 8, 9 , 10; 1, 3, 5, 7, 8, 9)
- Які числа зайві у кожному ряді і чому?
Заповніть будиночки гномів. (Доповнення складу чисел 7,8 – використання індивідуальних карток-цифр)
Учні отримують частину прислів’я: без
3.2.Каліграфічна хвилинка (Слайд №4): 7 8
Фізкультхвилинка (музична)
4.Узагальнення та систематизація знань
4.1.Вирішення задач-карток «Лісової школи» за групами (Слайд №5)
Учні отримують частину прислів’я: без букв
4.2.Вирішення прикладів від Мальвіни і Буратіно(письмово) (Слайд №6)
Учні отримують частину прислів’я: букв
5. Засвоєння вивчених знань на основі систематизації
5.1.Самостійна робота. Вирішення карток - прикладів-черевичків від Попелюшки (за групами)
Учні отримують частину прислів’я: і граматики
5.2.Вирішення задачі (Слайд №7). Фіона та Шрек засперечались, склади за малюнками та виріши задачу.
Учні отримують частину прислів’я: не
Фізкультхвилинка (хлопнути у долоні стільки разів, скільки кутів у геометричної фігури на картці)
Учні отримують частину прислів’я: навчаються
5.3.Вимірювання стрічки. Завдання від Червоної Шапочки (Слайд №8).
Учні отримують частину прислів’я: математики
6.Підсумок уроку
6.1.Збирання та пояснення прислів’я від Васелини Премудрої: без букв і граматики не навчаються і математики. (Слайд №9)
- Ви гарно попрацювали, усі завдання Баби Яги розв’язали та мудрість Василини віднайшли, молодці!
6.2. Рефлексія
Оцінювання своєї роботи на уроці дитиною.
-Прошу оцінити свою роботу на уроці цеглинками лего: жовтий – гарно,
синій - можу краще.
ХЗОШ I-III ступенів № 102
Урок
діяльнісного підходу
з математики для 1 класу
НУШ
Тема: В гостях у казки.
Узагальнення і систематизація знань.
Підготувала
вчитель
початкових класів
Королевська Т.Ю.
2020