1 клас
Тема: Animals and colours
Мета:повторити раніше вивчені лексичні одиниці; тренувати навички їх вживання у мовленні; навчити учнів розпізнавати тварини за кольорами; формувати навички говоріння й перекладу; розвивати тривалу пам'ять, здогадку, логічне мислення, виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Очікувані результати: вміють описувати тварин
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting 1. Привітання
-Good morning, children!
-Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning
We are glad to see you.
-How are you?
-I am fine. And you?
-I am fine. How are you?
-I am fine.
-I am fine today,too.
Warming up2. Введення в іншомовну атмосферу:
Т: До нас завітав Mr Tongue.
Давайте намацаємо кінчиком язика улюблене місце язичка(на підлозі, стіни будиночка язика, внутрішні і зовнішні двері язичка.
Одного разу рано вранці прокинувся наш Містер Язичок. Відкрив своє вікно, побачив за вікном чудову сонячну погоду та промовив [a:] - [o:] – яка чудова погода!!! Та вирішив піти погуляти до лісу.
По дорозі він зустрів корову [ m-m-m ],а пташки на дереві йому сказали [ vi-vi-vi ]. А в лісі на галявині гуляла мама свиня зі своїми поросятами, які побачивши нашого язичка весело з ним привіталися [ wi-wi-wi]. Аж раптом на галявину вибіг злий пес та заричав [ r-r-r]. Але наш Язичок не злякався, тому що веселі комахи підлетіли до злого собаки та відігнали його [ ʤ ]. І наш Язичок задоволений від прогулянки пішов додому.
II.Основна частина уроку
Aim 1. Оголошення теми й мети уроку
-The topic of our lesson is " Animals and colours" . We shall speak, write, draw at this lesson.
Pronunciation Practice 2. Активізація лексичних одиниць
- Діти до нас прийшов лист від мешканців лісу. Давайте прочитаємо його.
« Дорогі школярі! Ми навчаємося в лісовій школі й нам дали завдання описати наших тварин за кольором, але ми забули, які є кольори. Допоможіть нам пригадати. Ми будемо дивитися ваш урок по телевізору і сподіваємося, що ви будете називати кольори, а ми тим часом будемо їх запам'ятовувати. Дякуємо за співпрацю.
Мешканці лісу.»
Can we help you? - Ну що, діти, допоможемо?
- А тепер давайте самі пригадаємо тварин та кольори.
Vocabulary Presentation and Practice
3. Подання та відпрацювання лексичного матеріалу
1)Look at me and say. Who is this ?
Listen and doing. Show me:
Make a sentences. I can’t speak. Look.
I have got …..(показую на собі)
2) Look TV. OK. Sit down.
Do you have a pet? Yes, I have
What pet? Do you have a pet? That’s all. OK. Thank you.
3) Open your books page 51.
Look at computer. Listen and repeat.
Draw and say with lego
I have got a pet.
It’s a …..
Its…..
Physical activity 4. Фізкультхвилинка
Song «Bananas»
Writing 5. Письмо
Open your copybooks p.36 ex.2
Speaking 6. Говоріння
1)Game «Who is this?»
Закриваю малюнок, а потім повільно відкриваю. Діти повинні відгадати хто це.
2) Game «Who is first?»
Діти діляться на 2 команди. Завдання: учні тримаючи в руках хлопушки повинні вдарити по малюнку, який було названо.
ІІІ. Заключна частина
Summarizing 1.Підсумок уроку
You are good guys. Thank you for your lesson. The lesson is over. Goodbye.