Урок для 1 класу "Тварини та кольори"

Про матеріал
повторити раніше вивчені лексичні одиниці; тренувати навички їх вживання у мовленні; навчити учнів розпізнавати тварини за кольорами; формувати навички говоріння й перекладу; розвивати тривалу пам'ять, здогадку, логічне мислення, виховувати інтерес до вивчення іноземної мови. Очікувані результати: вміють описувати тварин
Перегляд файлу

1 клас                                              

 

Тема: Animals and colours

 

Мета:повторити раніше вивчені лексичні одиниці; тренувати навички їх вживання у мовленні; навчити учнів розпізнавати тварини за кольорами; формувати навички говоріння й перекладу; розвивати тривалу пам'ять, здогадку, логічне мислення, виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Очікувані результати: вміють описувати тварин

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting 1.  Привітання

 -Good morning, children!

 -Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning, good morning

We are glad to see you.

-How are you?

-I am fine. And you?

-I am fine. How are you?

-I am fine.

-I am fine today,too.

Warming up2. Введення в іншомовну атмосферу:

Т: До нас завітав  Mr Tongue.

Давайте намацаємо кінчиком язика улюблене місце язичка(на підлозі, стіни будиночка язика, внутрішні і зовнішні двері язичка.

Одного разу рано вранці прокинувся наш Містер Язичок. Відкрив своє вікно, побачив за вікном чудову сонячну погоду та промовив [a:] - [o:] – яка чудова погода!!! Та вирішив піти погуляти до лісу.

По дорозі він зустрів корову [ m-m-m ],а пташки на дереві йому сказали [ vi-vi-vi ]. А в лісі на галявині гуляла мама свиня зі своїми поросятами, які побачивши нашого язичка весело з ним привіталися [ wi-wi-wi]. Аж раптом на галявину вибіг злий пес та заричав [ r-r-r]. Але наш Язичок не злякався, тому що веселі комахи підлетіли до злого собаки та відігнали його [ ʤ ]. І наш Язичок задоволений від прогулянки пішов додому. 

II.Основна частина уроку

Aim 1. Оголошення теми й мети уроку

-The topic of our lesson is " Animals and colours" . We shall speak, write, draw at this  lesson.

Pronunciation Practice  2. Активізація лексичних одиниць

- Діти до нас прийшов лист від мешканців лісу. Давайте прочитаємо його.

« Дорогі школярі! Ми навчаємося в лісовій школі й нам дали завдання описати наших тварин за кольором, але ми забули, які є кольори. Допоможіть нам пригадати. Ми будемо дивитися ваш урок по телевізору і сподіваємося, що ви будете називати кольори, а ми тим часом будемо їх запам'ятовувати. Дякуємо за співпрацю.

 Мешканці лісу.»

Can we help you? - Ну що, діти, допоможемо?

- А тепер давайте самі пригадаємо тварин та кольори.
 

Vocabulary Presentation and Practice

3.  Подання та відпрацювання лексичного матеріалу

1)Look at me and say. Who is this ?

  • A cat, a dog…….

Listen and doing. Show me:

  • A dog, a cat

Make a sentences. I can’t speak. Look.

I have got …..(показую на собі)

2) Look TV. OK. Sit down.

Do you have a pet? Yes, I have

What pet? Do you have a pet? That’s all. OK. Thank you.

3) Open your books page 51.

Look at computer. Listen and repeat.

Draw and say with lego

 I have got a pet.

It’s a …..

Its…..

 

Physical activity 4. Фізкультхвилинка

                              Song «Bananas»

 

Writing                5. Письмо

                              Open your copybooks p.36 ex.2

Speaking              6. Говоріння

1)Game «Who is this?»

Закриваю малюнок, а потім повільно відкриваю. Діти повинні відгадати хто це.

2) Game «Who is first?»

Діти діляться на 2 команди. Завдання: учні тримаючи в руках хлопушки повинні вдарити по малюнку, який було названо.

ІІІ. Заключна частина

Summarizing 1.Підсумок уроку

You are good guys. Thank you for your lesson. The lesson is over. Goodbye.

 

 

docx
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку