Конспект уроку англійської мови для 2 класу на тему "Сім'я та друзі" (за підручником Оксани Карпюк)
Тема: Family and Friends (Сім'я та друзі)
Мета уроку:
-
Навчальна: Ознайомити учнів із базовою лексикою на тему "Сім'я та друзі", навчити називати членів сім'ї та друзів англійською мовою.
-
Розвивальна: Розвивати навички аудіювання, говоріння, розуміння нових слів у контексті.
-
Виховна: Виховувати повагу до членів сім'ї та дружні стосунки.
Очікувані результати: Після уроку учні зможуть:
-
Називати членів сім'ї (mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather);
-
Розповідати коротко про своїх друзів;
-
Використовувати прості фрази для представлення членів сім'ї та друзів.
Обладнання: Підручник Оксани Карпюк, картки з ілюстраціями членів сім'ї, магнітна дошка, фліпчарт, фломастери.
Структура уроку
1. Організаційний момент (2 хвилини)
-
Привітання: "Hello, children! How are you today?"
-
Перевірка присутніх.
2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)
-
Повторення знайомих фраз: "My name is...", "I am ... years old."
-
Учитель запитує: "Do you have a family? Who is in your family?"
3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)
-
Введення слів: mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather.
-
Використання карток з зображенням кожного члена сім'ї. Учні повторюють слова за вчителем.
-
Хорове та індивідуальне повторення слів.
4. Гра для закріплення лексики (7 хвилин)
-
Гра "Who's Missing?" Учитель показує декілька карток з членами сім'ї, потім одну забирає, і учні повинні вгадати, кого бракує.
5. Робота з підручником (10 хвилин)
-
Відкриття відповідного розділу у підручнику Оксани Карпюк.
-
Прослуховування та повторення тексту або діалогу.
-
Обговорення: учитель ставить учням прості питання для перевірки розуміння тексту (наприклад, "Who is this? Is this a mother or a father?").
6. Розвиток навичок говоріння: представлення членів сім'ї (5 хвилин)
-
Учні використовують нову лексику, щоб коротко розповісти про свою сім'ю. Наприклад, "This is my mother. Her name is..."
7. Групова робота: Гра "Моє сімейне дерево" (5 хвилин)
-
Учні працюють в парах або малих групах, створюючи невелике "сімейне дерево" з картками. Потім представляють свої сім'ї класу.
8. Закріплення матеріалу (3 хвилини)
-
Виконання вправи з підручника або роздаткових матеріалів: з'єднання слів з картинками, підпис членів сім'ї.
9. Підсумок уроку (3 хвилини)
-
Повторення вивченої лексики, підведення підсумків.
-
Учитель хвалить учнів за активну роботу.
Домашнє завдання
-
Повторити слова на тему "Сім'я" з підручника.
-
Намалювати свою сім’ю та підписати членів сім’ї англійською мовою.