Урок для 2 класу. Тема "Сім'я та друзі'

Про матеріал
Урок для 2 класу з теми "Сім'я та друзі" за підручником Оксани Карпюк. Учні вивчають базові слова для членів сім'ї, виконують завдання з підручника, грають в інтерактивні ігри для закріплення нової лексики, а також представляють свої сім'ї. Завершується урок підведенням підсумків і творчим домашнім завданням.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 2 класу на тему "Сім'я та друзі" (за підручником Оксани Карпюк)

Тема: Family and Friends (Сім'я та друзі)
Мета уроку:

  1. Навчальна: Ознайомити учнів із базовою лексикою на тему "Сім'я та друзі", навчити називати членів сім'ї та друзів англійською мовою.
  2. Розвивальна: Розвивати навички аудіювання, говоріння, розуміння нових слів у контексті.
  3. Виховна: Виховувати повагу до членів сім'ї та дружні стосунки.

Очікувані результати: Після уроку учні зможуть:

  • Називати членів сім'ї (mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather);
  • Розповідати коротко про своїх друзів;
  • Використовувати прості фрази для представлення членів сім'ї та друзів.

Обладнання: Підручник Оксани Карпюк, картки з ілюстраціями членів сім'ї, магнітна дошка, фліпчарт, фломастери.

Структура уроку

1. Організаційний момент (2 хвилини)

  • Привітання: "Hello, children! How are you today?"
  • Перевірка присутніх.

2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)

  • Повторення знайомих фраз: "My name is...", "I am ... years old."
  • Учитель запитує: "Do you have a family? Who is in your family?"

3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)

  • Введення слів: mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather.
  • Використання карток з зображенням кожного члена сім'ї. Учні повторюють слова за вчителем.
  • Хорове та індивідуальне повторення слів.

4. Гра для закріплення лексики (7 хвилин)

  • Гра "Who's Missing?" Учитель показує декілька карток з членами сім'ї, потім одну забирає, і учні повинні вгадати, кого бракує.

5. Робота з підручником (10 хвилин)

  • Відкриття відповідного розділу у підручнику Оксани Карпюк.
  • Прослуховування та повторення тексту або діалогу.
  • Обговорення: учитель ставить учням прості питання для перевірки розуміння тексту (наприклад, "Who is this? Is this a mother or a father?").

6. Розвиток навичок говоріння: представлення членів сім'ї (5 хвилин)

  • Учні використовують нову лексику, щоб коротко розповісти про свою сім'ю. Наприклад, "This is my mother. Her name is..."

7. Групова робота: Гра "Моє сімейне дерево" (5 хвилин)

  • Учні працюють в парах або малих групах, створюючи невелике "сімейне дерево" з картками. Потім представляють свої сім'ї класу.

8. Закріплення матеріалу (3 хвилини)

  • Виконання вправи з підручника або роздаткових матеріалів: з'єднання слів з картинками, підпис членів сім'ї.

9. Підсумок уроку (3 хвилини)

  • Повторення вивченої лексики, підведення підсумків.
  • Учитель хвалить учнів за активну роботу.

 

Домашнє завдання

  • Повторити слова на тему "Сім'я" з підручника.
  • Намалювати свою сім’ю та підписати членів сім’ї англійською мовою.