«___»__________ 20___ року
Урок №20. Істинні та хибні висловлювання.
Цілі:
Тип уроку:
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
Доброго дня, діти.
Сьогодні на уроці ми познайомимось з поняттям висловлювання, їх істинністю та логічними міркуваннями.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Налаштуємось на роботу та розгадаємо декілька ребусів. Але перед початком нагадаю, що не потрібно забувати правила поведінки на уроці. (Слайд2).
Слайд3. Істина. Де ви чули таке слово? Що воно означає?
Слайд4. Правда. Отже істина – це правда.
Слайд5. Хиба. Що б дане слово могло означати?
Слайд6. Брехня. Отже, хиба – це не правда, брехня.
Слайд7. Молодці. Ви добре налаштовані. Продовжуємо працювати.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
IV. Вивчення нового матеріалу
Слайд9-12. Погляньте на продемонстрований слайд та скажіть чи правильне твердження.
Слайд13. Правдиві висловлювання називаються істинними. Неправдиві висловлювання називаються хибними.
Слайд14. Висловлювання - це речення, що містить твердження про певний об’єкт або про зв’язки між об'єктами і якому можна надати значення «істина» або «хибне»
Слайд15. Розподілимо подані речення на 2 групи за істинністю. Куди віднесемо речення:
Слайд16. А що ви можете сказати відносно поданих речень:
Слайд17. При програмуванні в середовищі Scratch існує спеціальний блок для розділення дій відповідно істинності умов.
Слайд18. Сьогоднішній наша програма буде виглядати наступним чином:
Коли буде натиснуто зелений прапорець буде перевірятись умова. Якщо наш спрайт буде доторкатись до границі, тоді якщо границя то підбити, інакше переміститись на 50 кроків. Для того, щоб рух спрайта був правильним та він не перевертався потрібно встановити поворот спрайта в дане положення .
Слайд29. Демонстрація роботи програми.
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Створити вивчений проект
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Жмурки
Попросіть дитину замружитися і полічіть до трьох. Потім попросіть малюка відкрити оченята. Ваше завдання - навчити дитину спочатку сильно напружувати, а потім максимально розслабляти очі.
VII. Підведення підсумків уроку