Урок для 8 класу за темою "«Многокутники. Площі многокутників.» "

Про матеріал
Представлений конспект уроку для 8 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

Геометрія. 8 клас.

Тема: «Многокутники. Площі многокутників.»

На уроці закріплення знань, вироблення вмінь та навичок після етапу актуалізації опорних знань можна поділити учнів на 6 груп (групи гетерогенні) і запропонувати 20 хвилин попрацювати над завданнями. Представлені завдання середнього та достатнього рівнів на закріплення знань з даної теми, завдання груп мають однаковий рівень складності. Вчитель під час роботи допомагає, консультує. По закінченню вчитель по готовим відповідям перевіряє зошит у одного учня з кожної групи ( капітана команди), а старший кожної групи перевіряє роботи учнів своєї команди, повідомляє вчителю відмітки. Мета даної інтерактивної вправи – домогтися засвоєння учнями класу формул площ многокутників.

Завдання для І групи.

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=5.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 900°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 40°.

4. Сторона паралелограма 10см, висота, проведена до неї, 3см.Знайти площу паралелограма.

5. Знайти площу ромба з стороною 10 см і діагоналлю 12см.

6. Знайти площу рівнобічної трапеції, якщо її основи та бічна сторона дорівнюють 8см, 38 см, 25 см.

Завдання для ІІ групи.

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=8.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 1260°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 36°.

4. Сторона трикутника 10см, висота, проведена до неї, 3см.Знайти площу трикутника.

5. Знайти площу ромба з стороною 10 см і діагоналлю 16 см.

6. Знайти площу рівнобічної трапеції, якщо її основи та бічна сторона дорівнюють 25см, 15см, 13см.

Завдання для ІІІ групи.

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=10.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 720°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 12°.

4. Знайти площу прямокутника з діагоналлю 13см, якщо одна із   сторін  на 7 см  менша іншої.

5. Знайти площу ромба з стороною 6 см і висотою 8 см.

6. Знайти площу прямокутної трапеції, якщо її основи та менша бічна сторона дорівнюють 7см, 13 см, 5 см.

Завдання для ІV групи.

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=11.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 1620°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 20°.

4. Сторона трикутника 6см, висота, проведена до неї, 8см. Знайти площу трикутника.

5. Знайти площу прямокутника з діагоналлю 20см, якщо одна із   сторін      на 4см  менша іншої.

6. Знайти  площу  прямокутної  трапеції,   якщо її   основи  5см і 15см, а менша 

бічна сторона дорівнює 5 см.            

Завдання для V групи.

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=12.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 1800°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 15°.

4. Визначте площу прямокутника з сторонами 8см і 15см.

5. Знайти площу прямокутного трикутника з гіпотенузою 20см, якщо катети відносяться як 3:4.

6. Знайти площу рівнобічної трапеції, якщо її основи 6см і 12см,а бічна сторона дорівнює 5 см.

Завдання для VІ групи.

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=8.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 1980°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 30°.

4. Обчисліть площу квадрата з діагоналлю 5√2м.

5.  Знайти площу прямокутного трикутника з катетом 12см, якщо гіпотенуза і інший катет відносяться: як 5:4.

6. Знайти площу прямокутної трапеції, якщо її основи 3см і 7см, а більша  бічна сторона дорівнює 5 см.

 

 

docx
Додав(-ла)
Чудна Тетяна
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку