Тема уроку: Рівняння
Мета уроку. Систематизувати знання учнів про простіші рівняння, формувати вміння й навички розв’язування рівнянь;розвивати вміння аналізувати, виконувати усний рахунок; виховувати культуру математичної мови.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Опитування учнів відбувається за технологією «Мозковий штурм.»
Запитання і завдання
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV.Вивчення нового матеріалу: робота з підручником
План
Завдання
Запишіть математичними символами речення:
Учитель. Усі такі записи називаються рівняннями. Рівняння можуть мати корені, а можуть і не мати їх.
Приклади.
V. Фізхвилинка.
Раз, два, три, чотири.
Разом усі ми присіли.
Потім вгору підлетіли.
П’ять, шість, сім, вісім.
Нахилились, із кринички води напились.
Дев’ять, десять-всі веселі.
Ніжками тупотіли, ручками тріпотіли.
Відпочили і за парти дружно сіли.
VІ.Закріплення знань.
Розв’язати усно
Якщо порахуєш правильно , то з отриманих літер складеш слово.
1. х+5=12
2. х-6=27
3. 2х=50
4. х:3=30
5. 5х-х=120
6. 17х-5х=36
к |
е |
м |
в |
а |
т |
и |
р |
20 |
7 |
0 |
33 |
3 |
12 |
90 |
25 |
Слово________________________________
Письмове виконання вправ( учні по черзі виконують біля дошки , всі інші зошитах).
Фронтальне опитування.
Запитання і завдання