Урок "Дні тижня. Улюблені предмети."

Про матеріал
Розробка уроку для вчителів -початківців та досвідчених вчителів. Комбінований урок. Можна використати як основу для своєї розробки.
Перегляд файлу

Дата                                       Урок №                                          Клас

Тема уроку: Дні тижня. Улюблені предмети.

The day of the week. My favourite subjects

 

Мета уроку:

Навчальна:  повторити і активізувати ЛО теми Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday. Навчати діалогічного мовлення . Активізувати мовну конструкцію he/she likes

 Розвиваюча : розвивати комунікативну мотивацію у відповідній ситуації; розвивати слухову і зорову пам'ять , навички і вміння вести бесіду з уроку

Виховна: виховувати інтерес до вивчення англійської мови, повагу до вчителя, розширювати світогляд учнів, дисциплінованість, виховувати культуру спілкування, слухання. 

Практична: удосконалювати лексичні знання, навики читання, говоріння та аудіювання.

 

Тип уроку: Урок формування лексичних навичок

.

Обладнання: підручник для 3 класу(Карпюк О.Д.),робочі друковані зошити, словники, комп’ютер, проектор.

 https://youtu.be/LIQsyHoLudQ

 

Структура уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

1. Привітання

2. Повідомлення теми і мети уроку

3.Уведення в іншомовну атмосферу

ІІ. Основна частина уроку

1.Перевірка домашнього завдання

2.Практикування у вимовлянні звуків. Фонетична розминка

3.Активізація лексичного матеріалу теми

4.Фізкультхвилинка

5.Подання тексту для читання вправа1,стор55

6. Практикування діалогічного мовлення з мовною конструкцією he/she likes

7. Усне та писемне мовлення

ІІІ.Заключна частина уроку

1.Визначення домашнього завдання

2.Підведення підсумків уроку

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting.  Привітання.

T: Good morning, children!

Cl: Good morning, good morning,

  Good morning to you,

  Good morning, good morning,

  I’m glad to see you.

T- Thank you sit down please.

Let’s start our lesson.

1. Who is on duty today?

2. Who is absent today?

3. What day is it today?

4. What date is it today?

Thank you very much!

I’m glad to see you.

 

2Aim. Повідомлення теми і мети уроку

Tell me and I forget;

Show me and I may not remember;

Involve me and I will understand.

American saying

 Today we continue to work at the topic “ The day of the week. My favourite subjects.”  Also you’ll learn the using of the structure he/she likes .

Ми продовжимо розмову про навчальні предмети, як ви вивчаєте в школі. Сьогодні ви навчитесь казати який урок вам подобається найбільше, а також називати свій улюблений день тижня.  Ми вивчимо мовлення з мовною конструкцією he/she likes.

2. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу

 

Вивчення вірша

                         Days of the Week

We jump on Sunday,

We play hockey on Monday,

We ski on Tuesday,

We skate on Wednesday,

We speak English on Thursday,

We speak Russian on Friday,

We run on Saturday

 

Гра «Jumbled letters»

Зподаних літер склади назви днів тижня

nMoyda________________________________________

                 uyTdeas_______________________________________

                 dWydanees_________________________________

                 rsuydahT______________________________________

                 yidFar____________________________________

tySdaaru______________________________________

       nuydaS__________________________________________

 

II. Основна частина 

1.Перевірка домашнього завдання

2.Практикування у вимовлянні звуків. Фонетична розминка

 Вчитель показує картки зі знаками фонетичної транскрипції і слідкує, щоб учні їх правильно вимовляли

3. Presenting Vocabulary and Practice

Ознайомлення з новою лексикою: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday.

Учитель записує на дошці слова, називає їх, а діти повторюють за вчителем кілька разів, записують слова у словнички, здогадуються про їх значення або самостійно знаходять їх значення у словнику

  1. Перегляд відеоролику про дні тижня https://youtu.be/LIQsyHoLudQ

T: Кожна успішна людина планує свій тиждень, тому все встигає, для того, щоб спланувати свою роботу, ми маємо знати, як називаються дні тижня. Для того, щоб їх запам’ятати, пропоную переглянути відео.

1.2.Фронтальна бесіда за відео.

а) Робота з картками.

Т: Зєднати слово і переклад.

Monday   Вівторок

Tuesday   П’ятниця

Thursday   Субота

Friday    Середа

Wednesday   Неділя

Saturday   Четвер

Sunday   Понеділок

T: Very good! Перший крок ми зробили.

  1. Повторення ЛО «Шкільні предмети» за допомогою тематичних малюнків  “School  Subjects”

 

4. Physical warm-up. Фізкультхвилинка.

T: Stand up, please. Listen, repeat and do the exercises. (Фізкультхвилинку проводить хтось із учнів. Говорить слова зарядки, виконуючи вправи, клас повторює за ним).

Hands on your hips!

Hands on your knees!

Put them behind you, if you please!

Touch your shoulders! Touch your nose!

Touch your ears! Touch your toes!

Hands up! Hands down!

Hands on hips and sit down!

5.Подання тексту для читання вправа1,стор55

 

6. Практикування діалогічного мовлення з мовною конструкцією he/she likes

7. Усне та писемне мовлення

ІІІ.Заключна частина уроку

1.Визначення домашнього завдання. Вивчити нові слова. Скласти розклад уроків англійською РЗ стор36-37

2.Підведення підсумків уроку

Повторення нових ЛО. Метод мікрофон

What lesson do you like? Why? What lesson don’t like? Why?

Today youve worked very hard, many of you have been very active.

Saying goodbye.

T: Stand up, children! That will do for today. Have a good rest! Goodbye!

 

 

 

 

docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку