УРОК ДОБРОТИ
Тема . Дружба всім нам дорога, дружба жити помага.
Мета. Вчити учнів проявляти доброту, співчуття, турботу до інших. Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, показати необхідність дружити. Виховувати бажання творити добро, бути для когось вірним другом.
Обладнання: відеопрезентація, «промінчики доброти».
План уроку
Діти, давайте привітаємось один до одного такими словами:
- Я всміхаюсь сонечку!
- Здрастуй, золоте!
- Я всміхаюсь квіточці.
- Хай вона росте!
- Я всміхаюсь дощику!
- Лийся, мов з відра.
- Друзям усміхаюся
-Зичу їм добра.
Подаруйте посмішку своєму сусіду, поверніться до наших гостей і теж посміхніться.
- Дітки, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами будемо подорожувати країною Добра. Девізом нашого уроку будуть такі слова:
( Слайд 2)
Хай сьогодні в кожне серце
Наш урок додасть тепла.
Хай прийде до нас натхнення,
В очах сяє доброта.
( Світлі чи темні)
( Тепле чи холодне, ніжне чи грубе?)
( На сонечко)
( Слайд 3)
( Учні читають на промінчиках: любов, усмішка, дружба, чесність, справедливість, щедрість, співчуття)
(Слайд 4)
« У нас – новенька! Злякалася Лесенька і стоїть тихенько».
Фізкультхвилинка за відеозаписом пісні «Дружба»
( Слайд 5)
Кажуть: « Коли у друзів лад – усякий тому рад».
Розучування мирилок.
Помирились ми з тобою –
Не розлити нас водою.
Мир – миром, пироги з сиром,
Варенички в маслі,
Ми дружечки красні, поцілуймося!
( Слайд 6)
« Немає друга – шукай, а знайшов – тримай»- так кажуть у народі.
(Ніколи не залишай друга у біді)
Перегляд казки «Зайчикова хатка»
Фізкультхвилинка: « Хмаринки – подружки»
Хмаринки ( діти) дуже люблять гратися. І при цьому дуже часто передражнюють усіх на світі: то ведмедиків ( ходять перевальцем), то зайчиків ( стрибають), то метеликів (пурхають),то мишок ( бігають і пискотять).. а то раптом усі разом починають плакати ( плачуть). Ні, вони не сваряться, вони просто грають у « плаксунів». І чекають сонечка, яке їм обов’язково посміхнеться ( сонечко усіх втішає). Як добре жити дружно!
( Діти беруться за руки і водять хоровод).
-Ми з вами пройшли чималий шлях нашої подорожі і хочеться вже зробити висновок:
(Слайд 7)
«Хто іншим добра бажає, той сам його здобуває»
Інсценізація вірша « Ой мороз, який мороз»
Ой мороз, який мороз!
Всіх пташок проймає дрож.
Скачуть – плачуть горобці:
А синички невеличкі просять
Снігурі сидять вгорі,
Заздрять дуже дітворі:
Тепло бо у вас є хатка
А у нас немає хатинки.
Як почув Василь пташок,
Взяв пшона і хліба скибку,
На повір’я вибіг швидко,
Всіх пташок нагодував.
І здалось: мороз пропав.
Горобці защебетали,
І синичкам тепло стало.
Ніколи не зробимо шкоди
Ми пташці у нашім краю
Ми друзі і вірні, і щирі,
Бо ми бережем повсякчас
Пташок, що літають у вирій,
І тих, що зимують у нас.
(Слайд8)
Хай світом править доброта,
Хай творить тисячу чудес,
Вона на цій землі свята,
Вона сягає до небес.
1