Урок доброти "Дружба всім нам дорога, дружба жити помага"

Про матеріал
Вчити учнів проявляти доброту, співчуття, турботу до інших. Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, показати необхідність дружити. Виховувати бажання творити добро, бути для когось вірним другом.
Перегляд файлу

                                УРОК   ДОБРОТИ

Тема . Дружба всім нам дорога,  дружба жити помага.

Мета. Вчити учнів проявляти доброту, співчуття, турботу до інших. Поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, показати необхідність дружити. Виховувати бажання творити добро, бути для когось вірним другом.

Обладнання: відеопрезентація, «промінчики доброти».

План уроку

Діти, давайте привітаємось один до одного такими словами:

- Я всміхаюсь сонечку!

- Здрастуй, золоте!

- Я всміхаюсь квіточці.

- Хай вона росте!

- Я всміхаюсь дощику!

-         Лийся, мов з відра.

- Друзям усміхаюся

-Зичу їм добра.

Подаруйте посмішку своєму сусіду, поверніться до наших гостей і теж посміхніться.

- Дітки, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами будемо подорожувати країною Добра. Девізом нашого уроку будуть такі слова:

( Слайд 2)

Хай сьогодні в кожне серце

Наш урок додасть тепла.

Хай прийде до нас натхнення,

В очах сяє доброта. 

  • Зараз ви закрийте оченята і уявіть якого кольору може бути добро.
  • Перед вами лежать різнокольорові промінчики, ви  відберіть лише ті, які можуть бути промінчиками добра.

( Світлі чи темні)

  • Ще раз закрийте оченята і уявіть яке добро на дотик?

( Тепле чи холодне,  ніжне чи грубе?)

  • Якщо ж добро посилає нам світло, тепло, радість, воно лагідне і ніжне, то на що воно схоже?

                             ( На сонечко)

( Слайд 3)

  • Нехай же засяє у нас сонечко Добра.
  • Сонечко добра подарувало вам промінчики – стежинки за допомогою яких можна потрапити до країни Доброти.
  • Давайте прочитаємо якими стежинками лежить шлях до чарівної країни Доброти.

( Учні  читають на промінчиках: любов, усмішка, дружба, чесність, справедливість, щедрість, співчуття)

  • Ми сьогодні з вами вирушимо у подорож стежинкою Дружби.
  • З чого ж починається дружба?

(Слайд 4)

« У нас – новенька! Злякалася Лесенька і стоїть тихенько».

  • Подивіться уважно на дівчинку. Який у неї настрій? Чого вона боїться?
  • Як можна допомогти дівчинці?
  • Пригостити цукеркою.
  • Обійняти.
  • Посміхнутися і запропонувати погратися.
  • Як дівчинка може сама собі допомогти?
  • Підійде до дітей і почне знайомитися.
  • Заспіває свою улюблену пісеньку.
  • Підійде до дорослого і щось шепотітиме йому.
  • Дружба починається з щирої посмішки і доброго слова.

Фізкультхвилинка за відеозаписом пісні «Дружба»

( Слайд 5)

Кажуть: « Коли у друзів лад – усякий тому рад».

  • Чому посварилися діти?
  • Як вони помирилися?
  • Чи знаєте ви мирилки?

Розучування мирилок.

Помирились  ми з тобою –

Не розлити нас водою.

 

Мир – миром, пироги з сиром,

Варенички в маслі,

Ми дружечки красні, поцілуймося!

( Слайд 6)

« Немає друга – шукай, а знайшов – тримай»- так кажуть у народі.

  • Розкажіть, що відбувається на картинці. Хто потрапив у біду?
  • Хто допомагає кошеняткові :  посторонній перехожий чи друг?
  • Що є головним у дружбі?

(Ніколи не залишай друга у біді)

  • А які ви знаєте казки де друзі виручають із біди один одного?

 Перегляд казки «Зайчикова хатка»

  • Хто ж виявився справжнім другом?
  • А хто був другом у ВінніПуха, Крокодила Гени?

Фізкультхвилинка: « Хмаринки – подружки»

Хмаринки ( діти) дуже люблять гратися. І при цьому дуже часто передражнюють усіх на світі: то ведмедиків ( ходять перевальцем), то зайчиків ( стрибають), то метеликів (пурхають),то мишок ( бігають і пискотять).. а то раптом усі разом починають плакати ( плачуть). Ні, вони не сваряться, вони просто грають у « плаксунів». І чекають сонечка, яке їм обов’язково посміхнеться ( сонечко усіх втішає). Як добре жити дружно!

( Діти беруться за руки і водять хоровод).

-Ми з вами пройшли чималий шлях нашої подорожі і хочеться вже зробити висновок:

(Слайд 7)

«Хто іншим добра бажає, той сам його здобуває»

  • Подивіться, що робить білочка?
  • Чому вона вирішила поділитися шишкою з дятлом?
  • Як ви думаєте, чому радіють білченята й сонечко?
  • Як дятел зможе віддячити родині білки?
  • Які гарні й добрі слова можна сказати білочці?
  • Як ви думаєте, діти, у нас з вами,  друзями можуть бути лише люди?
  • Кого ми називаємо брати наші менші?А кого пернатими друзями?
  • Чи піклуєтесь ви про них?Чи знаєте як їм зараз живеться?

Інсценізація вірша « Ой мороз, який мороз»

Ой мороз, який мороз!

Всіх пташок проймає дрож.

Скачуть – плачуть горобці:

  • Дайте нам зерна, ців-ців!

А синички невеличкі просять

  • Дайте рукавички!

Снігурі сидять вгорі,

Заздрять дуже дітворі:

  • Вам дівчатка і хлоп’ятка,

Тепло бо у вас є хатка

А у нас немає хатинки.

Як почув Василь пташок,

Взяв пшона і хліба скибку,

На повір’я вибіг швидко,

Всіх пташок нагодував.

І здалось: мороз пропав.

Горобці защебетали,

І синичкам тепло стало.

Ніколи не зробимо шкоди

Ми пташці у нашім краю

Ми друзі і вірні, і щирі,

Бо ми бережем повсякчас

Пташок, що літають у вирій,

І тих, що зимують у нас.

 

  • Отож,  ще одна наша добра справа, яку ми зараз зробимо – це нагодуємо пташок.

(Слайд8)

Хай світом править доброта,

Хай творить тисячу чудес,

Вона на цій землі свята,

Вона сягає до небес.

1

 

docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку