Тема уроку: Додавання чисел з різними знаками.
Мета: удосконалювати навики додавання раціональних чисел;
Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, критичне мислення, вміння висловлювати свою думку;
Виховувати культуру математичного мовлення та письма;
Виховувати наполегливість, старанність у роботі.
І. Організаційний момент.
1.Підотовка до уроку.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Над якою темою працювали?
ІІ. Актуалізація опорних знань.
На пелюстках квітки написані координати точок і відповідні букви. На координатну пряму нанести точки, а над координатною прямою відповідні літери та прочитати слово, яке буде головним на уроці.
О(-4), (О(3,5), Д(-6), К(4), Н(1), Д(-3,5), А(0).
ІІІ. Основна частина уроку.
Вранці термометр показував температуру -5° С, протягом дня температура підвищилась на 7° С. Яку температуру показує термометр?
Олег повинен віддати товаришеві борг в сумі 9грн. Батьки дали Олегу 12 грн. Що буде з грошима у Олега?
3.Правило про додавання чисел зрізними знаками .
4.Робота з підручником . Правило с. 39.
5. Приклади на закріплення правила:
-27 +34 7,3 +(-9,8) -69 +69
6. Правило про додавання протилежних чисел.
ІV. Закріплення матеріалу.
1.Обчисли значення виразу та прочитаєш назву міста-героя України.
(Н) -4,16 + 6,16
(П) 8,145 +(-8,145)
(Р) 2,4 +(-8,4)
(І) -16 +9
(І) -14.8 +15,8
(Ь) 56 + (-49)
Розташуйте відповіді в порядку зростання і прочитаєте назву міста.
2.Історичні відомості про місто Ірпінь.
3.Індивідуальні завдання.
V. Підсумок уроку.
Домашнє завдання.