Урок " Додавання чисел з різними знаками"

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 6 класу " Додавання чисел з різними знаками". В розробку уроку входить повторення про кородинатну пряму, теоретичний матеріал, вивчення правила, приклади, застосування даного матеріалу.
Перегляд файлу

Тема уроку: Додавання чисел з різними знаками.

Мета: удосконалювати навики додавання раціональних чисел;

Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, критичне мислення, вміння висловлювати свою думку;

Виховувати культуру математичного мовлення та письма;

Виховувати наполегливість, старанність у роботі.

 

І. Організаційний момент.

1.Підотовка до уроку.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Над якою темою працювали?

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. «Мозковий штурм»
  1.     Які числа називають раціональними?
  2.     Як позначаються від’ємні числа?
  3.     Яке число є раціональним, але воно ні додатне, ні від’ємне?
  4.     Яку координату має початок відліку на координатній прямій?
  5.     Які числа розташовані на координатній прямій лівіше від нуля?
  6.     Як записати повідомлення від синоптиків  Гідрометцентру: 2 градуси морозу,8 градусів тепла.
  7.     Яке число більше: додатне чи від’ємне?
  1. «Чарівна квітка»

На пелюстках квітки написані координати точок і відповідні букви. На координатну пряму нанести точки, а над координатною прямою відповідні літери та прочитати слово, яке буде головним на уроці.

О(-4), (О(3,5), Д(-6), К(4),  Н(1), Д(-3,5), А(0).

ІІІ. Основна частина уроку.

  1. Задача.

Вранці термометр показував температуру -5° С, протягом дня температура підвищилась на 7° С. Яку температуру показує термометр?

  1. Задача.

Олег повинен віддати  товаришеві борг в сумі 9грн. Батьки дали Олегу 12 грн. Що буде з грошима у Олега?

3.Правило про додавання чисел зрізними знаками .

4.Робота з підручником . Правило с. 39.

5. Приклади на закріплення правила:

-27 +34               7,3 +(-9,8)                     -69 +69

6. Правило про додавання протилежних чисел.

ІV. Закріплення матеріалу.

1.Обчисли значення виразу та прочитаєш назву міста-героя України.

        (Н)     -4,16 + 6,16

         (П)     8,145 +(-8,145)

         (Р)      2,4 +(-8,4)

         (І)         -16 +9

         (І)        -14.8 +15,8

         (Ь)        56 + (-49)

Розташуйте відповіді в порядку зростання і прочитаєте назву міста.

2.Історичні відомості про місто Ірпінь.

3.Індивідуальні завдання.

V. Підсумок уроку.

Домашнє завдання.

 

 

 

docx
Додано
10 лютого
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку