Розробка уроку фронтального опрацювання матеріалу згідно Комбінованої системи М.П. Гузика з алгебри для учнів 9 класу. Урок містить питання з теоретичного матеріалу, усні та письмові вправи, а також нестадартні задачі з теми. Можна використати під час уроку відпрацювання умінь і навичок.
«Без бажання все важке, навіть найлегше»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Додавання і множення нерівностей. Оцінювання значення виразу
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконай вправу
ІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування вправ
Завдання 3.
Завдання 4.
4.1. Підприємство виготовляє газонну страву у вигляді килимків прямокутної форми. Ширина такого прямокутника становить см, довжина – см. Оцініть площу прямокутника, якщо .
4.2. Маса m однієї шоколадної цукерки набуває значень (у г). Оцініть масу всіх шоколадних цукерок у 10 коробках (у г), якщо одна коробка містить 30 таких цукерок.
4.3. Для закупівлі навчальних посібників планується виділити від 950 до 1100 грн. Вартість одного посібника становить 60 грн.
а) Скільки посібників можна купити на заплановану суму?
б) Яку найбільшу кількість посібників можна купити на заплановану суму, якщо вартість одного посібника збільшиться на 10 %?
Завдання 5.
Письмово виконай вправи, стор. 26, 27 підручника: 93, 95, 97, 101 (1, 3).
ІІІ. Відпрацювання умінь розв’язування нестандартних вправ та задач
Завдання 6.
Письмово виконай вправу
ЗАДАЧА «НАПИС НА ЕТИКЕТЦІ»
Етикетка на 6-літровому бутлі мінеральної негазованої води має напис: «Об’єм 6 ±1%».
1. Нехай у такому закоркованому бутлі міститься V л води. Ураховуючи напис на його етикетці, оцініть значення V.
2. Для учасників олімпіади слід замовити 596 л цієї води. Було закуплено 50 упаковок, у кожній — два 6-літрові бутлі.
1) Оцініть значення об’єму закупленої води (у л).
2) З’ясуйте, чи достатньо води було закуплено.