5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок "Додавання і віднімання мішаних чисел"

Про матеріал
Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел Мета: Формування компетентностей: предметна компетентність:  удосконалити вміння виконувати додавання і відні¬мання дробів із різними знаменниками, мішаних чисел;  сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають додавання і віднімання дробів із різними знаменниками;  виховувати активність та охайність; ключові компетентності:  спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач;  основні компетентності у природничих науках і технологіях — розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв'язати засобами математики;  уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності; Тип уроку: удосконалення знань і вмінь. Обладнання та наочність: картки з індивідуальним завданням, картки для гри «Математичного лото», підручник, портрет Лейбніца.
Перегляд файлу

Дата: ___/___/___                                     Клас: 6                                   Предмет: математика

 

Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел

Мета:

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність:
  • удосконалити вміння виконувати додавання і відні­мання дробів із різними знаменниками, мішаних чисел;
  • сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають додавання і віднімання дробів із різними знаменниками;
  • виховувати активність та охайність;
  • ключові компетентності:
  • спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач;
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях — розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв'язати засобами математики;
  • уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Обладнання та наочність: картки з індивідуальним завданням,  картки для гри «Математичного лото», підручник, портрет Лейбніца.

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

Привітання.  Створення націленості на плідну роботу.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Вправа «Віднови записи»

Готуючись до уроку, я розв’язала ваше домашнє завдання, але потім картки впали у воду, і вона змила числа у прикладах. Відновіть зіпсовані записи.

 

№ 275

 

 

 

№ 277

 

 

 

 

 

Відповіді

№ 275

 

№ 277

 

 

 

ІІІ. Оголошення теми уроку, постановка мети, мотивація для роботи.

ІV.  Актуалізація опорних знань.

Прийом «Математичне лото» (на дошці розташовані частини речень, потрібно поєднати відповідні)

Для лічби частин предметів використовують   

Звичайні дроби

Знаменник дробу вказує

На скільки частин поділено ціле

Чисельник дробу вказує

Кількість взятих частин цілого

Дріб називається правильним

У якого чисельник менший від знаменника

Дріб називається неправильним

У якого чисельник більший від знаменника

Із двох дробів з однаковими знаменниками більший той

 У якого чисельник більший

Дробова риска заміняє знак

 Ділення

Щоб додати дроби з однаковими знаменниками

Додати чисельники і результат записати у чисельник, а спільний знаменник записати у знаменник

 

V.  Закріплення знань, умінь та навичок.

Робота з підручником №№ 278,  280, 282.

Гра «Дешифратор»

Виконавши дії, скористайтесь кодом і ви прочитаєте прізвище математика, якому належить вислів «Не будемо сперечатися. Обчислимо істину»

Screenshot_4
Вчитель: Про відомого математика Лейбніца ваша однокласниця підготувала повідомлення

Готфрід Вільгельм Лейбніц (Gottfried Wilhelm von Leibniz) — провідний німецький філософ, логік, фізик, математик, мовознавець та дипломат.

 

Самостійна робота

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

Метод ”Мікрофон”


На уроці я …

Дізнався…

Навчився...

Зрозумів…

Не вмів, а тепер умію… 


 

VІ. Домашнє завдання

д.р.  №№ _____________________

в.р. №№ _____________________

Матеріали для друку

 

№ 275

 

 

 

№ 277

 

 

 

 

№ 275

 

 

 

№ 277

 

 

 

 

№ 275

 

 

 

№ 277

 

 

 

 

№ 275

 

 

 

№ 277

 

 

 

 

 

\

 

Для лічби частин предметів використовують

Знаменник дробу вказує

Чисельник дробу вказує

Дріб називається правильним

Дріб називається неправильним

Із двох дробів з однаковими знаменниками більший той

Дробова риска заміняє знак

Щоб додати дроби з однаковими знаменниками

Звичайні дроби

На скільки частин поділено ціле

Кількість взятих частин цілого

У якого чисельник менший від знаменника

У якого чисельник більший від знаменника

У якого чисельник більший

Ділення

Додати чисельники і результат записати у чисельник, а спільний знаменник записати у знаменник

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_4

 

 

Screenshot_4

 

 

 

Screenshot_4

 

 

 

 

Screenshot_4

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2019
Переглядів
2785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку