1
Дата проведення 17.02.15р.
Тема. Додавання і віднімання раціональних чисел. Розв’язування вправ.
Мета: відпрацювати навички застосування вивчених правил додавання, віднімання раціональних чисел; розкриття дужок, взяття в дужки; вдосконалювати вміння обчислювати значення та спрощувати алгебраїчні суми. Розвивати математичні здібності. Виховувати уміння працювати в команді.
Обладнання: дошка, маркери, мультимедійний проектор, слайдова презентація, картки із завданнями.
Хід уроку.
І. Організаційна частина (слайди 1 – 5)
1) За зображеними на слайді картинками учні визначають зв’язок їх з додатними та від’ємними числами.
2) Гра «Друкарська машинка»
Умови гри: вчитель присвоює учням цифри від 0 до 9 і знаки «+» і «-». Вчитель називає цифру. Той учень, якому присвоєно цю цифру один раз плеще в долоні. Після цього вчитель називає числа і демонструє їх на слайді. Потім учні, цифри яких є у числі, плещуть у долоні (по одному разу) у тій послідовності, у якій їх цифри записані у числі: 473; -2619; 0,158; -4037; 1024985763.
3) Оголошення теми і мети кроку. Формування очікувань учнів. Мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІ. Активізація опорних знань учнів (слайд 6)
Учні встановлюють відповідність між виразами і твердженнями (робота н картках).
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань (слайд 7 з гіперпосиланнями)
Учитель пропонує провести узагальнюючу частину уроку у вигляді рольової гри.
Учні самостійно обирають рольову тематику за одним із запропонованих напрямків, показаних на слайді 7. Обравши тему, вчитель відкриває відповідне гіперпосилання.
Гіперпосилання на презентацію «Банкіри» Учні розв’язують задачі і презентують свої напрацювання
Гіперпосилання на презентацію «Синоптики»
Гіперпосилання на презентацію «Науковці»
Гіперпосилання на презентацію «Мандрівники»
IV. Рефлексія уроку (слайд 8)
V. Домашнє завдання та оцінювання роботи учнів на уроці (слайд 9)