Урок:: Додавання і віднімання вивчених видів. Розв'язування задач.

Про матеріал
Розробка уроку спрямований на екологічне виховання. Виконуючи завдання, учні пізнають світ тварин, що для них означають числа. Використані матеріали містять творчі завдання.
Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання вивчених видів. Розв'язування задач.

Мета: закріплювати та вдосконалювати вміння учнів робити усні обчислення; розвивати мислення, увагу, самостійність та вміння працювати коллективом; виховувати пізнавальний інтерес до природи.

                                             Хід уроку

Організаційний момент

Актуалізація опорних знань, умінь.

-                     Обчисливши вирази ви розшифруєте назву тварини.

980 – 90        230+80        520 + 340      720 -  90 (шифр 890- р, 310 – к, 860 – т, 630-і)

- Що ви хотіли б дізнатися про тваринку?

Повідомлення теми і мети уроку.

-     Впродовж всього уроку розв’язуючи задачі, обчислюючи вирази ви будете дізнаватися інформацію про тваринку.

 1.Розвя'жіть  чарівний ланцюжок і дізнайтесь, скільки народжують кроти малюків.

                         (записуємо лише результати обчислення)

       350 + 60  - 200 – 30 + 16 – 191;             350 + 70 - 300 – 30 + 15 – 101

    (410, 210, 180, 196, 5)                              (420, 120, 90, 105, 4)

Без ласки, властивої багатьом тваринам, кроти утворюють понурий сімейний союз і народжують чотири-п’ять безпорадних, голих, сліпих кротенят величиною з біб.

Практична робота

2. Розв'язавши задачу, ви дізнаєтесь, що означає число – відповідь для крота.

  • У мотку було 350 г шерості.  Після того, як мама вив'язала шкарпетки для малого сина, у мотку залишилося 320 г. Скільки грамм шепсті мама затратила для в'язання шкарпето?
  • У парку посадили 460 беріз, а кленів - на 430 менше.Скільки кленів посадили?

        Швидкість проходки – 30 сантиметрів за хвилину.

3. Скласти задачу за коротким записом. Розв'язавши задачу, ви дізнаєтесь, що означає  кожне число – відповідь для крота. (задача на знаходження кожного числа за їх сумами)

   Короткий запис рекомендовано записувати використовуючи фігурні дужки

 

 

 

 

  Лілій та троянд 137 кущів

Троянд та півоній 27 кущів

Півоній, троянд,лілій 147 кущів

 

 1) 147 – 27 = 120 (к.) – посадили лілій;

 2) 147 – 137 = 10 (к.) – посадили півоній;

 3) 27 – 10 =  17 (к.) -  посадили  троянд.

Для крота – 120 г – масса тіла, самці важчі за самок;

                   - через 10 – кроти стають дорослими;

         - 17 см – довжина тіла тварини.

Підсумок уроку

Домашнє завдання

1. Скласти пізнавальну задачу про природу для своїх однокласників.

2. Скласти два приклади на тему «Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд».

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 січня 2019
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку