Урок: "Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками"

Про матеріал
Індивідуальне заняття для дитини з ООП Дозволить встановити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. Формувати вміння застосовувати правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати математичну компетентність.
Перегляд файлу

Індивідуальне заняття для дитини з ООП

 

Тема: Додавання дробів з однаковими знаменниками.

 

Мета: встановити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. Формувати вміння застосовувати правила додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати математичну компетентність.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Очікувані результати: активізувати пізнавальну діяльність учня, формувати продуктивне мислення.

Обладнання: картки, канцелярське приладдя.

 

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Перевірити готовність до уроку. Налаштувати на позитивне сприйняття матеріалу.

  1. Перевірка домашнього завдання

Перевірити домашнє завдання та проаналізувати виконані завдання.

  1. Основна частина

Означення.

Щоб додати два дроби з різними знаменниками, потрібно додати їх чисельники, а знаменники залишити без змін:

a

 + 

b

 = 

a + b

c

c

c


Приклад додавання дробів з однаковими знаменниками

Приклад 1.

Знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками:

1

 + 

2

 = 

1 + 2

 = 

3

5

5

5

5

 

Приклад 2.

Знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками:

3

 + 

2

 = 

3 + 2

 = 

5

7

7

7

7

Означення.

Щоб відняти два дроби з різними знаменниками, потрібно відняти їх чисельники, а знаменники залишити без змін:

a

 - 

b

 = 

a - b

c

c

c


Приклад віднімання дробів з однаковими знаменниками

Приклад 1.

Знайти ріхницю двох дробів з однаковими знаменниками:

3

 - 

2

 = 

3- 2

 = 

1

5

5

5

5

 

Приклад 2.

Знайти різницю двох дробів з однаковими знаменниками:

5

 - 

2

 = 

5 - 2

 = 

3

7

7

7

7

 

  1. Розв'язування задач

      За перший день Марічка прочитала книжки, а за другий день — книжки. Яку частину книжки прочитала Марічка за два дні?

 

      Для перевезення вантажу використали кілька вантажівок. На одну з них поклали   вантажу, а на другу   вантажу. Яку частину вантажу перенесли ці дві машини?

 

      Кіт Базиліо з’їв на обід кг сосисок, а лисиця Аліса — на  кг більше, ніж Базиліо. Скільки кілограмів сосисок з’їли на обід Базиліо та Аліса разом?

 

      Вирушивши на прогулянку, черепаха Тортила за першу годину проповзла км, що на км більше, ніж за другу годину. Скільки кілометрів приповзла Тортила за дві години?

 

 

  1. Фізкультхвилинка

Виконати вправи для зняття зорової втоми та розслаблення м'язів рук та шиї.

 

  1. Підсумок заняття

    - Що виконували на занятті?
    - Яке завдання найбільше сподобалося? Чому?
    - Дякую вам за старання на занятті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий лист

 

Дата:__________________

Тема: Додавання дробів з однаковими знаменниками.

 

Вправи

Виконайте дії:

 

 

Розв’яжіть рівняння:

 

                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’яжіть задачі

Задача 1

За перший день Марічка прочитала книжки, а за другий день — книжки. Яку частину книжки прочитала Марічка за два дні?

Розв’язання

______________________________________________________________________________

Відповідь:

 

 

Задача 2

Для перевезення вантажу використали кілька вантажівок. На одну з них поклали   вантажу, а на другу   вантажу. Яку частину вантажу перенесли ці дві машини?

Розв’язання

______________________________________________________________________________

Відповідь:

 

Задача 3

Кіт Базиліо з’їв на обід кг сосисок, а лисиця Аліса — на  кг більше, ніж Базиліо. Скільки кілограмів сосисок з’їли на обід Базиліо та Аліса разом?

Розв’язання

______________________________________________________________________________

Відповідь:

 

Задача 4

Вирушивши на прогулянку, черепаха Тортила за першу годину проповзла км, що на км більше, ніж за другу годину. Скільки кілометрів приповзла Тортила за дві години?

Розв’язання

______________________________________________________________________________

Відповідь:

 

 

 

 

 

 

 

Дякую вам за старання на занятті!

docx
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку