Урок " Додавання в межах 10"

Про матеріал
Урок в 1 класі "Додавання в межах 10". Урок закріплення вивченого матеріалу. Мета: Закріпити вміння рахувати до 10 в порядку зростання та спадання, порівнювати числа в межах 10, знаходити суму чисел. Розвивати пам’ять, мислення, обчислювальні навички дітей.
Перегляд файлу

 

Урок на тему

 «Додавання в межах 10»

Математика

1 клас

 

 

 

                                                             Вчитель початкових класів

                     Каплиста О.В.

 

 

 

Тема : Додавання в межах 10.

Мета: Закріпити вміння рахувати до 10 в порядку зростання та спадання, порівнювати числа в межах 10, знаходити суму чисел . Розвивати пам’ять, мислення , обчислювальні навички дітей. Виховувати повагу один до одного, любов до природи, вміння бережно використовувати воду. Охороняти водойми.

Обладнання: демонстраційний матеріал, віяло цифр, цеглинки LEGO, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організація класу

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Й гарні результати мати.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку

-         Діти, розгадайте ребус і ви дізнаєтеся, хто завітав до нас на урок.

images (8)

Казка «Краплини – мандрівниці»

Жили в річці сестрички - краплини. Хороше було їм разом весело, та захотілося їм помандрувати.     Пригріло сонечко і полинули краплинки в небо. Закохались і полетіли наввипередки з вітром. А тоді    зібрались разом водити хоровод і стали легкою хмаркою. Все нові і нові краплини – сестрички    приєднувались до хмарки і стала вона дуже важкою.
      Не витримала і порвалася, полився на землю дощик. Падали краплини до рідної річки,на землю.    Одні напували рослини,інші протікали крізь ґрунт і пісок до шару жовтої глини і текли підземними    водами до своєї річки. Та коли опинилися вдома, не могли всидіти, їх тягло в мандри. І полетіли    краплі знову в небо.

-         Ось одна сестричка Краплинка завітала до нас у гості. Вона підготувала для вас різні цікаві завдання. Щоб Краплинка змогла продовжити свою подорож, ми повинні їй допомогти.

-         Допоможемо нашій гості?

 ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Усний рахунок

-         у порядку зростання

-         у порядку спадання

-         дні тижня

-         сьогодні …., завтра….

 

  1. Гра « Мовчанка»

-         покажіть попередні числа 10, 6, 2, 8

-         наступні числа 5, 3, 8, 1

-         якому числу є сусіди 8 і 10, 4 і 6, 7 і 9.

 

  1. Робота в зошитах

1) Каліграфічна хвилинка

- Яка цифра схожа на краплинку? (0)

2) Гра « Що сховалось за краплинкою?»

 

4 + Настінна декорація Краплинка (2530.9) | Пластикові стенди зі знижкою 50%!  STEND.IN.UA = 9             1 + Настінна декорація Краплинка (2530.9) | Пластикові стенди зі знижкою 50%!  STEND.IN.UA = 5

Настінна декорація Краплинка (2530.9) | Пластикові стенди зі знижкою 50%!  STEND.IN.UA + 5 = 7             Настінна декорація Краплинка (2530.9) | Пластикові стенди зі знижкою 50%!  STEND.IN.UA + 0 = 6

 

  1. Фізкультхвилинка ( Краплинки)

Ми йдемо по вулиці

Сонечко жмуриться,

Дощик закінчився враз

І побіг від нас.

А коли на вулиці

Хороше гуляється,

Знов весела пісенька

Від душі співається.

Скачуть, як пружинки

Дощові краплинки.

Наша пісня лине

В небонько синє.

Хмарки, як ромашки,

А в траві комашки.

Сонечко сяє,

Всіх нас звеселяє.

  1. Гра « Веселі хмаринки» ( порівняти числа, використовуємо цеглинки LEGO )

           

                 

                 

                       

 

  1. Гра « Математичний  дощик» ( На дошці малюнки хмаринок з числами та краплинки з виразами. Необхідно до кожної хмаринки підібрати відповідні краплинки.)

              

 

 

 

  1. Вправа « Австралійський дощ»

-         "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні?

-         Австралія – самий засушливий материк. Опади ( дощ) буває лише взимку.

-         Давайте разом послухаємо, який він.

-         В Австралії піднявся вітер. (Вчитель тре долоні).

-         Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)

-         Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.)

-         Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)

-         А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.)

-         Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)

-         Дощ стихає. (Плескання долонями  по грудях.)

-         Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)

-         Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.)

-         Сонце! (Руки догори.)

  1. Робота в групах « Шифрувальники»

-         Діти, коли ви виконаєте завдання, то дізнаєтеся, куди планує продовжити мандрівку Краплинка.

-         Отже , Краплинка помандрує до …океану. Молодці!

  1. Слухання пісні « Кап- кап»

ІV. Рефлексія

-         Яке завдання Краплинки було найцікавіше?

-         Яке завдання було найскладніше?

-         Яке значення має вода?

-         Що трапиться, якщо воду не берегти?

 

     V. Підсумок уроку

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку