Урок "Додавання виду 37+6. Розв*язування складених задач"

Про матеріал

Представлено розробку-урок на тему "Додавання виду 37+6. Розв*язування складених задач", метою яких є актуалізувати знання учнів з теми "Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд". Формування навичок читати та записувати вирази, обчислювати їх значення, вдосконалити вміння складати та розв*язувати задачі.

Перегляд файлу

                                                 Урок    математики   в   2 – б  КЛАСІ

ТЕМА:          ДОДАВАННЯ  ВИДУ  37+6 .

                        РОЗВ`ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ.

МЕТА:

формування предметних компетентностей:  актуалізувати знання учнів з теми «Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд».вміння читати та записувати вирази, обчислювати їх значення; вдосконалювання вміння  складати та розв`язувати задачі; повторити поняття «позиційний принцип запису числа» , «розрядний склад числа»; розвивати критичне мислення , вміння виділяти головне;

формування ключових компетентностей :

уміння вчитися :     розвивати уміння  організовувати своє робоче місце; планувати власні дії; оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес ;

комунікативної:     розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку;

соціальної:              розвивати вміння продуктивно працювати в парах ,колективно, самостійно, виявляти інтерес , ініціативу ;

громадянської:      розширювати знання учнів про птахів рідного краю ;виховувати дбайливе ставлення до природи.

Тип уроку :     комбінований. 

Основні терміни і поняття : позиційний принцип запису числа ,розрядний склад числа .

Міжпредметні зв`язки:   природознавство , літературне читання.

Обладнання : картки із завданнями , малюнки із зображеннями птахів , слайди «Відгадай, що за птах» .      

 

 

ХІД   УРОКУ

 

 I . Вступна частина

1. Організація класу

- Давайте,діти, привітаємось з гостями .

На вулиці пізня осінь. Холодно. І тому в наш теплий, затишний клас сьогодні прилетіли ще гості . Гості  принесли нам дуже цікаві завдання.

- Відгадайте , хто прилетів першим ?

В хвойнім лісі я живу , ( Слайд №1 )

Там пісні співаю.

Шишки дуже я люблю,

З них зернятка маю.

В лісі я ще санітар,

А зовуть мене ……(шишкар)

- Що ви знаєте про цього птаха  з  уроків природознавства ?

Повідомлення  « довідкового бюро».

(Діти розповідають про шишкаря те , що запам`ятали з уроку природознавства .)

Актуалізація опорних знань

 1)  Усні обчислення.

                    А)   Робота в групах .

- Шишкарик приніс вам завдання на соснових та ялинкових шишках.

  - З`єднайте  відповіді з прикладами.

 

76+23                         99                                                    76- 23                                  53             56

               56-45                   39                                                            24+32

  27+12                11                                                       27-12                                        15

 

                    Б)  Колективна робота.

До шишкарів прилетіли ще пташки:

 

У  червонім фартушку    ( Слайд № 2 )

Птах стрибає по сніжку

І розпитує синичку

Про  най блищу годівничку . ( Снігур )

 

2) Задача

Шишкарів  - 12

Снігурів -        7

- Яке запитання можна  поставити  до задачі ?

 

                   В) Робота на планшетах .

Охарактеризувати  числа :

35 – ( двоцифрове число ,  в якому 3 десятки і 5 одиниць ,сусіди – 34 і 36,  Розрядні доданки 30 і 5 .)

27 –…

 

                          3)Математичний   диктант .   ( Слайд №3 )

 

* Знайти суму чисел     24 і 23 .  

* Знайдіть різницю чисел    67 і 56 .

*На скільки 86 менше 45 ?

*Перший доданок 18 , другий 81 . Знайдіть суму .

*Зменшуване 84 , від’ємник 82 . Знайдіть різницю.

 На скільки  15 менше 55 ?

* Знайдіть суму чисел 7 і 8 .

* Знайдіть різницю чисел  16 і 9 .

* Запишіть число . в якому  6 десятків і 7 одиниць .

* запишіть число , в якому 8 десятків і 6 одиниць .

 

                            4 ) Каліграфічна  хвилинка .

- А ось яка пташка принесла нам завдання на каліграфічну хвилинку.

Вірно людям я служу ,      ( Слайд № 4 )

Їм дерева стережу.

Дзьоб міцний і гострий маю .

Шкідників ним добуваю . ( Дятел )

 

( використовується прийом  «  Мозковий штурм» )

 -  Продовжіть логічні ряди.

10  , 20, 30, .., .. .  .., ..,  .., .

5 , 15 , 25 , ..,  ..,   ..,  ..,

 

II .   ОСНОВНА  ЧАСТИНА

 

 Повідомлення теми  та мети уроку

(використовується прийом « Коло ідей» )

-Сьогодні ми повинні навчитися  додавати до двоцифрового числа одноцифрове

такого  виду :     37+6 .

Які  ,діти , у вас будуть пропозиції ?

     Розглядається в підручнику  № 285 та правило .

№ 286  виконується диференційовано ( 1 група – самостійно , 2 група – з допомогою вчителя , а потім самостійно . )

Хто першим виконає завдання ,розібрати  №289

Приклади для перевірки   ( Слайд № 5 )

Знаходження значення  буквеного виразу .

Нове завдання нам принесли ось такі пташки :

Жовтогруді щебетушки     ( Слайд № 6 )

Мають чорні капелюшки,

Сірі лапки, білі щічки,

Називаються …. (Синички ).

№ 287

Рішення задачі №288 .

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Домашнє завдання.

С.53 , №290 ,291

2.Підсумок уроку .

-Чи  складно було навчитися  знаходити рішення даних прикладів ?

А як ви думаєте ,у житті необхідно вміти  розв`язувати  їх ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2018
Переглядів
1947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку