Урок. "Догляд за волоссям.Визначення та обґрунтування вибору предметів і засоб догляду"

Про матеріал
Ознайомлення учнів із факторами, що впливають на стан здоров'я волосся та догляду за ним відповідно типу волосся; розвивати практичні уміння та навички догляду за власним волоссям; виховувати акуратність, гігієнічні навички.
Перегляд файлу

Дата

Клас  6

Тема.  Догляд за волоссям.

            Лабораторно - практична робота.  Визначення та обґрунтування вибору предметів і

                                                                               засобів догляду за власним волоссям.

Мета: ознайомити учнів із факторами, що впливають на стан здоров'я волосся та догляду за ним відповідно типу волосся; розвивати практичні уміння та навички догляду за власним волоссям; виховувати акуратність, гігієнічні навички.

Обладнання: трудове навчання (для дівчат) : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. Закладів

/І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В. Горобець, О.І. Безносюк. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. – 240 с. : іл.

Тип заняття: комбіноване.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Перевірка наявності учнів та їх готовності до заняття.

 

ІІ. Повторення матеріалу попереднього заняття

Повідомлення учнів:

  1.  Особливості догляду за предметами інтер'єру (с. 199 – 201 підр.)
  2. Догляд  за  побутовою відеотехнікою (с. 201 – 202 підр.)
  3. Догляд за скляними та дзеркальними поверхнями (с. 202 підр.)

 

ІІІ. Повідомлення теми заняття, мотивація навчальної діяльності та постановка завдань перед учнями

 

ІУ. Вивчення нового матеріалу

1.  Зовнішній вигляд волосся і стан здоров'я людини. Чинники, що впливають на стан волосся (неправильне харчування, фарбування, завивка, неправильний догляд)є

Розповідь учителя.

 Стан волосся не тільки є прикрасою людини,  а й показником стану її здоров'я. Волосся має нормальний вигляд і краще росте, якщо правильно і збалансовано харчуватися. Для того щоб мати здорове волосся, рекомендується ввести в добовий раціон такі продукти: гречку, горох, вівсяні пластівці, м'ясо, печінку, яйця, молочні продукти. Овочі та фрукти потрібно їсти щодня.

 

Це цікаво!

Читання вголос тексту підручника на с. 211.                             

 

Самостійна робота з текстом підручника, с. 212 – 213, фактори, що впливають на стан волосся.

 

2.Предмети для догляду і засоби догляду  за волоссям. Ознайомлення з професією «перукар».

Вчитель:  Для ефективного догляду за волоссям важливо правильно визначити його тип. Розрізняють такі типи волосся: сухе, жирне, нормальне та змішаний (мал. 282 підр.)

 

Робота в групах (2 групи)

Завдання: опрацювати  текст підручника, с. 214 – 215 та підготуватися до повідомлень

  • Поради щодо правильного розчісування волосся.
  • Поради щодо правильного миття волосся.

 

Самостійна робота з текстом підручника, с. 215– 220. Пристосування та засоби догляду за волоссям.

 

 

- 2 -

У. Лабораторно-практична робота.  Визначення та обґрунтування вибору предметів і засобів догляду за власним волоссям.

      (с. 220 підр.)

 

УІ. Підбиття підсумків заняття

Рефлексія. Бесіда:

  1. Що нового ви дізналися на занятті?
  2. Що впливає на стан здоров'я волосся?
  3. Яких небезпечних факторів для здорового волосся слід уникати?
  4. Які вам відомі пристосування для догляду за волоссям?

 

УІІ. Оцінювання роботи учнів на занятті.

 

 

УІІІ. Домашнє завдання

  • Читати параграф  22 підр., с. 210 – 220.
  • Підготувати повідомлення на теми:

«Сучасні засоби догляду за волоссям.»;

«Вплив температури повітря та вологості повітря на стан волосся»

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
2001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку