Дата
Клас 6
Тема. Догляд за волоссям.
Лабораторно - практична робота. Визначення та обґрунтування вибору предметів і
засобів догляду за власним волоссям.
Мета: ознайомити учнів із факторами, що впливають на стан здоров'я волосся та догляду за ним відповідно типу волосся; розвивати практичні уміння та навички догляду за власним волоссям; виховувати акуратність, гігієнічні навички.
Обладнання: трудове навчання (для дівчат) : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. Закладів
/І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В. Горобець, О.І. Безносюк. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. – 240 с. : іл.
Тип заняття: комбіноване.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Перевірка наявності учнів та їх готовності до заняття.
ІІ. Повторення матеріалу попереднього заняття
Повідомлення учнів:
ІІІ. Повідомлення теми заняття, мотивація навчальної діяльності та постановка завдань перед учнями
ІУ. Вивчення нового матеріалу
1. Зовнішній вигляд волосся і стан здоров'я людини. Чинники, що впливають на стан волосся (неправильне харчування, фарбування, завивка, неправильний догляд)є
Розповідь учителя.
Стан волосся не тільки є прикрасою людини, а й показником стану її здоров'я. Волосся має нормальний вигляд і краще росте, якщо правильно і збалансовано харчуватися. Для того щоб мати здорове волосся, рекомендується ввести в добовий раціон такі продукти: гречку, горох, вівсяні пластівці, м'ясо, печінку, яйця, молочні продукти. Овочі та фрукти потрібно їсти щодня.
Це цікаво!
Читання вголос тексту підручника на с. 211.
Самостійна робота з текстом підручника, с. 212 – 213, фактори, що впливають на стан волосся.
2.Предмети для догляду і засоби догляду за волоссям. Ознайомлення з професією «перукар».
Вчитель: Для ефективного догляду за волоссям важливо правильно визначити його тип. Розрізняють такі типи волосся: сухе, жирне, нормальне та змішаний (мал. 282 підр.)
Робота в групах (2 групи)
Завдання: опрацювати текст підручника, с. 214 – 215 та підготуватися до повідомлень
Самостійна робота з текстом підручника, с. 215– 220. Пристосування та засоби догляду за волоссям.
- 2 -
У. Лабораторно-практична робота. Визначення та обґрунтування вибору предметів і засобів догляду за власним волоссям.
(с. 220 підр.)
УІ. Підбиття підсумків заняття
Рефлексія. Бесіда:
УІІ. Оцінювання роботи учнів на занятті.
УІІІ. Домашнє завдання
«Сучасні засоби догляду за волоссям.»;
«Вплив температури повітря та вологості повітря на стан волосся»