Англійська мова, 1 клас НУШ
Тема: « Тварини».
Підтема: « Домашні улюбленці».
Мета: розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, вміння самостійно працювати з картками. Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового свідомого повторення.. Виховувати любов та турботу до братів наших менших, увагу та спостережливість під час виконання завдань.
Обладнання: м’яч, відеозаписи для вітання та фізкультхвилинки, тематичні картки «Animals», картки «Alphabet”.
Хід уроку
І. Оргмомент.
T. Hello! Nice to see you! How are you? (Вчитель кидає учням по черзі м’яч, вони повідомляють про свій настрій).
Виконання учнями пісні «Hello! How are you?” (аудіозапис).
ІІ. Основна частина уроку.
1.Повторення назв тварин, використовуючи тематичні картки «Animals”.
2.Вчитель кидає учневі м’яча з проханням назвати свого домашнього улюбленця, використовуючи структуру «I have got a…”.
3.Гра «Міme”. Один з учнів показує тваринку, а інші повинні здогадатись хто це.
4.Гра «The Broken Phone” (Учні стають в коло. Вчитель на вухо каже одне із слів, учні по черзі передають його один одному).
5.Фізкультхвилинка ( відеозапис «Stamp your feet”).
6.Вправа «True or false” (Вчитель показує картку із тваринкою. Якщо тваринку названо вірно, учні кажуть «Yes”, а якщо ні - «No”).
7.Ознайомлення з написанням букв Ii та Jj. Учні пишуть букви.
ІІІ. Рефлексія навчальної діяльності.
Що ми сьогодні робили на уроці?
Назви яких тваринок ви запам’ятали?
Які букви ми з вами вивчили?
Що вам найбільше сподобалось на уроці?