Урок з англійської мови в 1класі І семестрі з теми "SCHOOL" НУШ

Про матеріал

Дана розробка має на меті повторення й активізацію ЛО з теми "SCHOOL" в усному мовленні в 1 класі І семестрі за підручником Т.Б. Будна за новою програмою НУШ без сформованих навичок читання

Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови в 1класі І семестрі

за підручником Т.Б. Будна за новою програмою

Тема: «Школа»

Підтема: Повторення і систематизація вивченого ЛО з теми «Школа». Ігри на повторення і закріплення вживання вивчених ЛО в усному мовленні.

Урок: 10

Час: 35 хвилин

Мета на початок уроку:

  • Повторити й активізувати ЛО теми в усному мовленні.
  • Тренувати учнів у  вживанні  лексичної структури «What is it? It is a… Is it a...?» « No, it isn’t» , «Give me your…, please!» «Here you are»
  • Навчати монологічного й діалогічного мовлення.
  • Розвивати комунікативні здібності учнів.

Мета на кінець уроку:

  • Наприкінці уроку учні пригадають активні слова з вивченої теми
  • Закріплять граматичну структуру «What is it? It is a… Is it a...?» « No, it isn’t» , «Give me your…, please!» «Here you are»

 Обладнання:

  • Флеш-карти у формі рибок з теми «Школа», «Іграшки»; стікери з написами назв шкільних предметів, портфель, шкільне приладдя, іграшки, мікрофон, смарт дошка/ комп’ютер/ аудіо програвач для пісні, дошка.

 

ХІД УРОКУ

  1.  Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання.

Т:Good morning, class!

Ps: Good morning, teacher!

Т:Glad to see you.

Ps: Glad to see you too.

Введення в іншомовну атмосферу.

T: Let’s sing our greeting song as usual. (https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU&list=RDgghDRJVxFxU&start_radio=1).

Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми пригадуємо все, що вивчили з теми «My School». Сьогодні ми будемо виконувати багато цікавих завдань та грати в нові ігри. Let's start our lesson.

 

II. Основна частина уроку

  1. Актуалізація раніше вивченого, повторення та активація ЛО.

Game «Aquarium»

Т: Давайте пригадаємо слова англійською, але будьте уважні і складіть до акваріуму лише ті, що стосуються теми «SCHOOL».

Учні по черзі виходять до дошки, на якій прикріплені паперові рибки. На зворотній стороні – малюнки з теми «Школа»  (парта, ручка, пенал, учень, вчитель) і «Іграшки» (лялька, м’яч, ведмедик, потяг. літак ).

 Якщо слово, стосується вивченої теми, то учень повинен назвати слово за малюнком і залишати його в акваріумі (на дошці).

 Якщо слово не стосується вивченої теми, то просто назвати слово і відкласти його.

 

  1. Game «Name the object»

  Т: Тепер, коли ми пригадали , які слова ми вчили з теми «SCHOOL» вам легко буде навести лад на моєму столі. Але щоб зробити це, треба пригадати питання англійською: «Це є…?» і «Що це …?» – питальні речення-підказки написані на дошці.

  На парті розкладені шкільні приладдя із стікерами. На стікерах написані назви шкільних речей англійською, але предмети не відповідають написам.

   Учні по черзі підходять і питають у класа:

P 1: Is it a pen? (Читають напис на стікері.)

P 2: No, it is not.

P 1: What is it?

P 2: It is a book.

Учень, який дав правильну відповідь, виходить на місце, того, хто питав до цього.

 

  1. «Getting ready for school»

Зараз, коли ми згадали, які саме речі треба для школи, вам буде легко зібрати портфель.

  На парті розкладені різні речі – для навчання і для ігри (гумка, зошит, лялька, машинка, книга, олівець і т.д.). треба назвати всі предмети і покласти в портфель лише необхідні для навчання.

Це є = It is a

  Якщо учень називає предмет правильно, то решта повинні плеснути в долоні.

Учні плескають в долоні вдруге, якщо річ кладеться до портфеля як необхідна для навчання.

 

  1. Physical activitу

I see you’re a little bit tired, so let’s have a pause for our gymnastics.

  Stand up,

Hands up,

Hands down,

Hands on your hips,

Sit down.

Вчитель повторює фізкультхвилинку декілька разів, кожного разу прискорюючи темп.

  1. Making up a dialogue.

Ми вже зібрали з вами портфель, але інколи трапляється, що учні забувають деякі речі вдома. В такому разі доводиться просити своїх однокласників поділитися їхніми речами. Давайте пригадаємо вираз англійською мовою «Дай, мені, будь ласка …» і відповідь «Ось, тримай» (відповідні фрази англійською написані на смарт-дошці).

До дошки виходять 2 учні і беруть з парти по одному шкільному предмету на вибір.

Потім прохають один у одного те, що є у іншого учня.

  •      Give me a book, please.
  •      Here you are.
  •      Thank you.
  •      Give me a pen, please.
  •      Here you are.
  •      Thank you.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. «Microphone» – підведення підсумків

 Що ми робили сьогодні на уроці?

 Яку тему пригадували?

 Які слова з цієї теми ви пригадали?

 Що ви запам’ятали?

 

  1. Прощання

Т: Thank you for your work in class. You were very active today. Our lesson is over. Goodbye!

Ps: Bye!

 

 

docx
Додав(-ла)
Федаюк П. О.
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 квітня 2019
Переглядів
1927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку