Дана розробка має на меті повторення й активізацію ЛО з теми "SCHOOL" в усному мовленні в 1 класі І семестрі за підручником Т.Б. Будна за новою програмою НУШ без сформованих навичок читання
План-конспект уроку з англійської мови в 1класі І семестрі
за підручником Т.Б. Будна за новою програмою
Тема: «Школа»
Підтема: Повторення і систематизація вивченого ЛО з теми «Школа». Ігри на повторення і закріплення вживання вивчених ЛО в усному мовленні.
Урок: 10
Час: 35 хвилин
Мета на початок уроку:
Мета на кінець уроку:
Обладнання:
ХІД УРОКУ
Т:Good morning, class!
Ps: Good morning, teacher!
Т:Glad to see you.
Ps: Glad to see you too.
Введення в іншомовну атмосферу.
T: Let’s sing our greeting song as usual. (https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU&list=RDgghDRJVxFxU&start_radio=1).
Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми пригадуємо все, що вивчили з теми «My School». Сьогодні ми будемо виконувати багато цікавих завдань та грати в нові ігри. Let's start our lesson.
II. Основна частина уроку
Game «Aquarium»
Т: Давайте пригадаємо слова англійською, але будьте уважні і складіть до акваріуму лише ті, що стосуються теми «SCHOOL».
Учні по черзі виходять до дошки, на якій прикріплені паперові рибки. На зворотній стороні – малюнки з теми «Школа» (парта, ручка, пенал, учень, вчитель) і «Іграшки» (лялька, м’яч, ведмедик, потяг. літак ).
Якщо слово, стосується вивченої теми, то учень повинен назвати слово за малюнком і залишати його в акваріумі (на дошці).
Якщо слово не стосується вивченої теми, то просто назвати слово і відкласти його.
Т: Тепер, коли ми пригадали , які слова ми вчили з теми «SCHOOL» вам легко буде навести лад на моєму столі. Але щоб зробити це, треба пригадати питання англійською: «Це є…?» і «Що це …?» – питальні речення-підказки написані на дошці.
На парті розкладені шкільні приладдя із стікерами. На стікерах написані назви шкільних речей англійською, але предмети не відповідають написам.
Учні по черзі підходять і питають у класа:
P 1: Is it a pen? (Читають напис на стікері.)
P 2: No, it is not.
P 1: What is it?
P 2: It is a book.
Учень, який дав правильну відповідь, виходить на місце, того, хто питав до цього.
Зараз, коли ми згадали, які саме речі треба для школи, вам буде легко зібрати портфель.
На парті розкладені різні речі – для навчання і для ігри (гумка, зошит, лялька, машинка, книга, олівець і т.д.). треба назвати всі предмети і покласти в портфель лише необхідні для навчання.
Це є = It is a …
Якщо учень називає предмет правильно, то решта повинні плеснути в долоні.
Учні плескають в долоні вдруге, якщо річ кладеться до портфеля як необхідна для навчання.
I see you’re a little bit tired, so let’s have a pause for our gymnastics.
Stand up,
Hands up,
Hands down,
Hands on your hips,
Sit down.
Вчитель повторює фізкультхвилинку декілька разів, кожного разу прискорюючи темп.
Ми вже зібрали з вами портфель, але інколи трапляється, що учні забувають деякі речі вдома. В такому разі доводиться просити своїх однокласників поділитися їхніми речами. Давайте пригадаємо вираз англійською мовою «Дай, мені, будь ласка …» і відповідь «Ось, тримай» (відповідні фрази англійською написані на смарт-дошці).
До дошки виходять 2 учні і беруть з парти по одному шкільному предмету на вибір.
Потім прохають один у одного те, що є у іншого учня.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Що ми робили сьогодні на уроці?
Яку тему пригадували?
Які слова з цієї теми ви пригадали?
Що ви запам’ятали?
Т: Thank you for your work in class. You were very active today. Our lesson is over. Goodbye!
Ps: Bye!