Урок-дослідження із зарубіжної літератури в 9-му класі за темою "Реалізм".

Про матеріал
Урок №45 в 9-му класі. Контрольна робота №4 за темою: «Реалізм» Міжпредметні зв'язки: історія, географія, образотворче мистецтво, мистецтво, музика. Тип уроку: перевірки та оцінювання досягнень компетентності. Форма уроку: урок-дослідження, групове створення літературних колажів. Обладнання: портрети письменників, підручник, ілюстрації до твору, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Урок  №45 в 9-му класі.

Контрольна робота №4 за темою: «Реалізм»

Мета: предметні (розуміння значення ролі О. де Бальзака й М. В. Гоголя у розвитку та втіленні реалізму й романтизму; уміння характеризувати вивчені твори письменників як вершинні здобутки світової літератури; розширювати словниковий запас; розвивати зв'язне мовлення та критичне мислення; навички компаративного аналізу художніх творів; наполегливість; прагнення самовдосконалення); ключові (уміння вчитися: активну пізнавальну діяльність; критичне й аналітичне мислення; уміння систематизувати й узагальнювати; навички аналізу художніх творів; комунікативні: навички спілкування в колективі; уміння толерантно висловлювати свою думку й оцінні твердження; толерантне ставлення до думок і почуттів оточуючих; інформаційні: вміння виокремлювати головне та художні деталі; загальнокультурні: естетичний смак; вишукані читацькі вподобання; світогляд).

Міжпредметні зв'язки: історія, географія, образотворче мистецтво, мистецтво, музика.

Тип уроку: перевірки та оцінювання досягнень компетентності.

Форма уроку: урок-дослідження, групове створення літературних колажів.

Обладнання: портрети письменників, підручник, ілюстрації до твору, роздатковий матеріал.

  

 Під купою грошей може бути

                                                                              похоронена людська душа.                                                  

                                                                                                                     Н.Готорн

 

 

 

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. У XIX ст. реалізм як літературний напрям дедалі більше завойовує позиції в європейській літературі, але ще сильними залишаються романтичні мотиви. Перед нами — галерея вічних образів: скнари та філософа Ґобсека, «маленької людини» Акакія Акакійовича, «значної людини», шахраюватого Хлестакова, чиновників, державних службовців різного рангу. Чому вони вічні — поміркуємо під час контрольної роботи.

IІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1.  Інструктаж щодо виконання контрольної роботи в групах.

2. Презентація реалізму як художнього напрямку в різних видах мистецтв. Вправа «Кластер».

3. Повідомлення учнів про зв'язок авторів з Україною (Оноре де Бальзак, Микола Гоголь).

4. Інтерпретація вчинків персонажів (Гобсек, Хлестаков, Башмачкін). Вправи «Діаграма Венна», «Асоціативний кущ», «Закінчи речення».

5.  Складання сенканів.

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

«Міні-диспут» . Завершуючи наш урок, ми повинні відповісти на найголовніше питання: «Чи можна залишатися людиною, маючи гроші?» (Відповіді учнів). «Інтерактивна вправа мікрофон».

Герой твору вразив мене тим, що …

Презентація учнями створених колажів.

Оцінювання роботи учнів на уроці.

 

 

 

1

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку