Узагальнення знань учнів з теми додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками; формувати вміння розв'язувати вправи та задачі з теми Дроби та ділення натуральних чисел; формувати міжпредметні зв'язки.
Дроби та ділення натуральних чисел
Мета:
Узагальнення знань учнів з теми додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками; формувати вміння розв’язувати вправи та задачі з теми Дроби та ділення натуральних чисел; формувати міжпредметні зв’язки;
Розвивати увагу, працездатність, вміння мислити та застосовувати здобуті знання, розвивати інтелект, творчі здібності та пізнавальний інтерес учнів;
Виховувати вміння працювати в команді, підтримувати інтерес до математики.
Тип уроку: Повторення, корекція та закріплення навчального матеріалу (урок-подорож).
Обладнання: карта Сонячної системи, карточки, кольорова крейда, мультимедійна установка.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Привітання. Перевірити відсутніх. Перевірити готовність учнів до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
1. Перевірити наявність домашнього завдання(учні). Відповісти на запитання, що виникли в учнів під час його розв’язання.
ІІІ. Формування вмінь та навичок
|
Вчитель повідомляє тему уроку, мету. Знайомить учнів з гостями уроку забавними круглими істотами – героями улюбленого мультфільму дорослих і дітей: Нюшею, Крошем, Барашем, Іжачком, Лосяшем, Совуньєю, Піном та іншими.
|
|
|
Вправа «М’ячик-говорунчик»
Повідомлення про Меркурій
|
Учні виконують завдання з наступною самоперевіркою. Заносять отримані бали до карточок. Кожна правильна відповідь – 0,5 бала |
№ 736, 739 |
Кожна правильна відповідь – 1 бал |
Повідомлення про Венеру
|
1.Усно учні виконують порівняння дробів:
|
||
Виконання завдань приносить учням по 1 балу |
2. 1) Які дроби у сумі дають 1
|
||
|
3. Обчисліть 1) ; 2)
5) 1-; 6) .
|
Повідомлення про Землю
V. Розв’язування вправ
Учні працюють в зошитах з взаємоперевіркою (РІВНЯННЯ)
№ 754
Повідомлення про Марс
VІ. Розминка
Руки в сторону та вгору –
На носочки підніміться.
Підніміть голівки вгору
Й на долоньки подивіться.
Руки в сторони розводим,
Опускаєм плавно вниз,
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз присіли – руки прямо.
Встали. Знову все так само.
Вліво, вправо повернулись
І сусіду посміхнулись.
Ось розминці вже кінець.
Хто ж старався – молодець
Розповідь вчителя про пояс астероїдів
Розв’язування задач
1. Перша космічна швидкість дорівнює 8 км/с. Друга космічна швидкість становить 3/2 першої космічної швидкості. Яку відстань пролетить космічний корабель за 1 хвилину з другою космічною швидкістю? (720км)
Повідомлення про Юпітер
2. Шлях навколо Сонця Земля здійснює за 1 рік(365днів), а Венера на це витрачає цього часу. Скільки днів триває венеціанській рік? (225днів)
Повідомлення про Сатурн
3. У Сатурна 62 супутника, у Марса - від супутників Сатурна, а в Урана від супутників Марса. Яка кількість супутників в Урана , Марса і Сатурна разом? (91)
Повідомлення про Уран
4. Земля обертається навколо своєї осі за добу(24год). Доба на Юпітері триває земних діб, а на Нептуні - земної доби. Яка доба більше: на Нептуні чи Юпітері? На скільки годин? (На Нептуні на 6 годин)
Повідомлення про Нептун
VІІІ. Підсумок уроку.
Незакінчене речення
Оцінювання учнів
Домашнє завдання.
№№735,755
*
Придумати задачу про малі тіла Сонячної системи
Або казку про мандрівку Галактикою Чумацький шлях
Завдання |
Самоперевірка |
Взаємоперевірка |
Усні відповіді |
Всього |
Оцінка |
Кількість балів |
|
|
|
|
|