Урок "Друзі. Правила товаришування"

Про матеріал

Допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; розширювати словниковий запас увічливих слів; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.

Перегляд файлу

Основи здоров’я       Підготовчий клас

 

Тема. Друзі. Правила товаришування.

Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; розширювати словниковий запас увічливих слів; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.

Обладнання: запис пісні «Справжній друг», малюнки друзів — героїв мультфільмів.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Горобцям не до науки,
Ох, давно вже терплять муки.
Горобчиха зве до діла:
«Швидше, швидше не лініться,
І читати всі навчіться!»
Ну, а ми всі — школярі.
Нам навчаться слід в порі.

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Яку роботу ви виконуєте вдома? Як допомагаєте батькам?

- Поясніть прислів'я.

● Бджола мала, а й та працює.

● Хочеш їсти калачі, не сиди на печі.

● Коли в домі лад — усі живуть дружно і щасливо.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

►► Створення проблемної ситуації

- Таня і Наталя мешкають в одному будинку, в одному під'їзді, обидві на восьмому поверсі. Вони разом ідуть до школи, завжди разом повертаються додому. І тому називають себе «друзями-нерозлийвода».

- А як ви гадаєте? (Міркування дітей.)

- Ми сьогодні повинні з'ясувати: кого називають справжнім другом?

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Слухання пісні «Справжній друг». Обговорення

- Що йдеться у пісні про друга?

- Кого можна назвати справжнім другом?

- Справжній друг завжди поруч. Він допоможе, порадить, виручить, підтримає словом і ділом, поділиться всім, розділить з вами радість і смуток.

2. Робота за малюнками із зображенням героїв мультфільмів.

Бесіда про дружбу, товаришування

- Хто зображений на малюнках?

- Як звати цих друзів?

- Чи є у вас такі друзі?

- Чи можете ви себе назвати справжнім другом? Подумайте про це і зробіть висновок.

- Що вам потрібно змінити у своїй поведінці стосовно своїх друзів, однокласників?

V. Фізкультхвилинка

VI. Закріплення вивченого матеріалу

1. Обговорення ситуацій

- До вас у клас прийшла нова учениця. Як ви будете поводитися, щоб стати їй другом чи подругою?

- Що означає дружити?

2. Гра «Чарівні окуляри»

Правила гри. Діти передають одне одному окуляри і розповідають тільки хороше, що бачать у своєму однокласникові.

3. Складання правил товаришування

● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

● Не намагайся бути кращим за всіх.

● Не соромся поступитися іншому.

VII. Підсумок уроку

- Що кожен з вас узяв для себе з уроку?

- Що б ви порадили тим дітям, які ще не мають справжнього друга? (Обговорення ситуацій, зображених на малюнках.)

 

doc
Додано
19 січня 2019
Переглядів
4446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку