Мета: Охарактеризувати функції та особливості підприємницької діяльності; визначити хист до підприємництва учнів, виявити доходи і ризики у підприємництві. Формувати вміння логічно та нестандартно мислити, виділяти головне та робити висновки. Виховувати зацікавленість у вивченні основ підприємницької діяльності, самосвідомість і громадську гідність.
Тип уроку: урок нових знань.
Тема. Функції підприємця та складники підприємницької діяльності.
Мета: Охарактеризувати функції та особливості підприємницької діяльності; визначити хист до підприємництва учнів, виявити доходи і ризики у підприємництві. Формувати вміння логічно та нестандартно мислити, виділяти головне та робити висновки. Виховувати зацікавленість у вивченні основ підприємницької діяльності, самосвідомість і громадську гідність.
Тип уроку: урок нових знань.
Хід уроку
Відомі люди. Хто вони? (Думки учнів)
1. Запропонував та втілив ідею парку розваг.( Дісней)
2. Найвідоміший у світі мільйонер, керівник найбільшої у світі компанії з виробництва програмного забезпечення (Б.Гейтс).
3. Засновник міжнародної компанії, яка виробляє найпопулярніші у світі штани.
(Леві Страус)
4. Власник і засновник відомої японської компанії з виробництва мотоциклів(Соітіро Хонда)
- Ахто вам відомий з українських бізнесменів? Чим?(Думки учнів)
III. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.
Якої? (підприємницька, підприємці)
Оголошення теми і мети уроку. (Слайд 1)
- Коли зародилося підприємництво? (с. 82)
- Кого, на вашу думку, ми можемо назвати підприємцем?
А ось як на це питання відповіли: англійський економіст Р.Кантильйон ( ст 82 підручника) та
відомі класики економічної науки: Адам Сміт і Давид Рікардо;
відомі французькі економісти: Жан Батіст Сей.
Робота над визначенням «підприємець» (Слайди 2 – 3)
Ділова хвилинка.
- Ви надумали розпочати свою справу. Для чого, як підприємцю, вам потрібно виконувати вищезгадані функції?
Підприємця характеризують три особливості: прагнення незалежності, підвищене прагнення досягти мети та схильність до ризику.
5. Діяльність підприємця. (Слайд 12)
- А чи є у когось із вас такі особливості? Спробуємо перевірити.
6. Виконання практичної роботи №3 (Слайд 13)
« Визначення особистої здатності до підприємництва " за тестом. (роздатковий матеріал)