Урок "Електронна пошта. Відправка та отримання повідомлень"

Про матеріал
Урок інформатики на тему "Електронна пошта. Відправка та отримання повідомлень", призначений для проведення в 4класі
Перегляд файлу

 

 

 

Тема: Електронна пошта. Відправка та отримання повідомлень.

 

Мета: Повторити основні терміни Інтернет, алгоритм пошуку інформації в Інтернеті. Повторити поняття електронна пошта, логін, пароль. Навчити надсилати та отримувати повідомлення. Розвивати навички роботи з мишею, клавіатурою. Виховувати бережливе ставлення до комп’ютерної техніки.

 

Обладнання: комп’ютер Pentium, програма Opera, інструкційна картка, картки із домашнім завданням.

 

 

 

                                    План

  1. Організаційна частина

а)зустріч дітей

б)розсаджування дітей за робочі місця

в)представлення

г)перевірка присутності учнів

     2. Актуалізація опорних знань

         а) перевірка домашнього завдання

         б)правила поведінки в кабінеті інформатики

         в)повторення основних термінів Інтернет

         г)алгоритм пошуку інформації

         д)робота з скринькою

         е)основні терміни електронної пошти

         є)демонстрація надсилання та отримання повідомлень

    3.  Виклад нового матеріалу

         а)основні терміни інтернету

         б)демонстрація можливостей пошукового сайту

    4.  Практична частина

         а)вступний інструктаж

         б)робота учнів за комп’ютером

 

 

 

 

                 - введення логіна

                 - введення пароля

                 - написання повідомлення

                 - відправка повідомлення

                 - отримання та читання листа

                 - вихід зі скриньки

г)підсумки практичної роботи

5.  Підсумок уроку. Домашнє завдання.

 

 

 

 Хід уроку:

1.Організаційна частина

- Добрий день, діти!

Сіли всі гарно за парти, заховайте всі зайві речі, щоб нічого вам не заважало, залиште лише зошит, ручку та щоденник. Мене звати Наталія Василівна, і урок інформатики у вас проведу я.

  • Скажіть, будь-ласка, хто сьогодні відсутній?

Відповіді дітей.

  • А чому їх сьогодні немає?

Відповіді дітей.

 

  1. Актуалізація опорних знань
  • Що вам було задано на домашнє завдання?

Написати лист другові у зошити та вивчити основні терміни електронної пошти.

  • А тепер всі відкрили зошити та поклали їх на край парти.

Перевіряю чи всі виконали домашнє завдання. Викликаю декількох учнів, які зачитують свої листи.

  • Діти, на минулих уроках ми говорили про правила поведінки в кабінеті інформатики, та правила організації свого робочого місця. Тому зараз ми перевіримо, як ви засвоїли ці правила. Отже, слухаємо мене уважно, не викрикуємо, а піднімаємо руку і даємо повну відповідь.

 

  • Які ви знаєте правила поведінки в кабінеті інформатики?

 

 

 

 

 

  • А що таке робоче місце учня?
  • Які речі ми вважаємо зайвими в кабінеті інформатики?
  • А кричати в кабінеті інформатики можна чи ні?

Молодці, ви добре засвоїли правила поведінки в кабінеті інформатики. Я сподіваюсь, що ви їх будете дотримуватись завжди.

 

А зараз давайте перевіримо, як ви засвоїли основні терміни Інтернет.

Запитую, що таке Інтернет,браузер, сайт, адресний рядок, пошуковий рядок, кнопка «назад».

  • Який алгоритм пошуку інформації в Інтернеті?

Перепитую кількох учнів.

  • А якими літерами ми вводимо назву сайту в адресний рядок?

Англійськими.

 

  • На минулому уроці ми вивчали електронну пошту. То, що таке електронна пошта?

Електронна пошта дозволяє людям надсилати один одному листи.

  • Що нам потрібно знати для того, щоб зайти в свою поштову скриньку?

Логін та пароль

  • А що таке логін?
  • Якими літерами ми вводимо логін?
  • А що таке пароль?

Перепитую кількох учнів.

 

Покажи … на плакаті куди ми вводимо наш логін.

Викликаю учня, який показує куди ми вводимо логін.

  • А куди ми вводимо пароль?
  • Що потрібно натиснути після того, як ми ввели логін та пароль щоб зайти в нашу поштову скриньку?

Учень відповідно показує на плакаті.

 

 

 

 

 

  • А зараз ми спробуємо надіслати повідомлення.

Викликаю одного учня до демонстраційного комп’ютера, який вводить логін та пароль, інший учень вводить текст повідомлення та надсилає його.

  • Зараз ми перевіримо чи прийшло повідомлення.

Викликаю учня, який перевіряє чи прийшло повідомлення.

  • Отож, що нам потрібно зробити для того, щоб надіслати повідомлення?

 

 

 

               

doc
Додав(-ла)
Наталія Савчак
Додано
22 січня 2021
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку