Тема: Електронна пошта. Відправка та отримання повідомлень.
Мета: Повторити основні терміни Інтернет, алгоритм пошуку інформації в Інтернеті. Повторити поняття електронна пошта, логін, пароль. Навчити надсилати та отримувати повідомлення. Розвивати навички роботи з мишею, клавіатурою. Виховувати бережливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Обладнання: комп’ютер Pentium, програма Opera, інструкційна картка, картки із домашнім завданням.
План
а)зустріч дітей
б)розсаджування дітей за робочі місця
в)представлення
г)перевірка присутності учнів
2. Актуалізація опорних знань
а) перевірка домашнього завдання
б)правила поведінки в кабінеті інформатики
в)повторення основних термінів Інтернет
г)алгоритм пошуку інформації
д)робота з скринькою
е)основні терміни електронної пошти
є)демонстрація надсилання та отримання повідомлень
3. Виклад нового матеріалу
а)основні терміни інтернету
б)демонстрація можливостей пошукового сайту
4. Практична частина
а)вступний інструктаж
б)робота учнів за комп’ютером
- введення логіна
- введення пароля
- написання повідомлення
- відправка повідомлення
- отримання та читання листа
- вихід зі скриньки
г)підсумки практичної роботи
5. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Хід уроку:
1.Організаційна частина
- Добрий день, діти!
Сіли всі гарно за парти, заховайте всі зайві речі, щоб нічого вам не заважало, залиште лише зошит, ручку та щоденник. Мене звати Наталія Василівна, і урок інформатики у вас проведу я.
Відповіді дітей.
Відповіді дітей.
Написати лист другові у зошити та вивчити основні терміни електронної пошти.
Перевіряю чи всі виконали домашнє завдання. Викликаю декількох учнів, які зачитують свої листи.
Молодці, ви добре засвоїли правила поведінки в кабінеті інформатики. Я сподіваюсь, що ви їх будете дотримуватись завжди.
А зараз давайте перевіримо, як ви засвоїли основні терміни Інтернет.
Запитую, що таке Інтернет,браузер, сайт, адресний рядок, пошуковий рядок, кнопка «назад».
Перепитую кількох учнів.
Англійськими.
Електронна пошта дозволяє людям надсилати один одному листи.
Логін та пароль
Перепитую кількох учнів.
Покажи … на плакаті куди ми вводимо наш логін.
Викликаю учня, який показує куди ми вводимо логін.
Учень відповідно показує на плакаті.
Викликаю одного учня до демонстраційного комп’ютера, який вводить логін та пароль, інший учень вводить текст повідомлення та надсилає його.
Викликаю учня, який перевіряє чи прийшло повідомлення.