Урок "Емоційне благополуччя"

Про матеріал
Урок із основ здоров'я "Емоційне благополуччя. Вплив емоцій на здоров’я". Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «емоційне здоров'я». Дати уявлення про вплив емоцій на здоров'я, культуру вияву почуттів, ознаки психологічної рівноваги ; вчити розпізнавати відчуття, емоції та почуття, спроби їх виявлення, аналізувати дії, що впливають на настрій і почуття; формувати навички самоконтролю емоційного стану; розвивати толерантність, вміння співпереживати та співчувати; виховувати культуру поведінки, доброзичливе ставлення до інших людей.
Перегляд файлу

 

Клас:  7 – А.                                                    

 

Тема  уроку:  Емоційне  благополуччя.  Вплив  емоцій   на  здоров’я.

Мета  уроку:  ознайомити   учнів  з  поняттям  «емоційне  здоров'я». Дати 

уявлення   про  вплив  емоцій  на  здоров'я,  культуру  вияву  почуттів,  ознаки

психологічної  рівноваги ;  вчити  розпізнавати   відчуття, емоції  та  почуття,

спроби  їх  виявлення, аналізувати  дії, що  впливають  на  настрій  і  почуття;

формувати   навички  самоконтролю   емоційного  стану;  розвивати  толерантність,

вміння  співпереживати   та  співчувати;  виховувати  культуру   поведінки,

доброзичливе  ставлення  до  інших  людей.

 

Обладнання: ілюстративний  матеріал, аркуші  паперу, схеми, ілюстрації

 

Тип  уроку:  комбінований.

                                                  Хід  уроку:

 

І. Організаційний   момент:

1. Привітання,  створення  позитивного  настрою

2. Налаштування  на  урок:

Вправа: «Музичний  потік».

Мета:  налаштувати  учнів  на  урок,  плавно  підводячи  їх  до  змісту уроку.

Прослухати  уривки  мелодій («Пливе  кача  по  Тисині»,  «Україна – це  ми»  К. Бужинської, «Молитва  за  Україну» Кристини  Загариної….)  Питання   учням: Які відчуття чи переживання у вас виникали під час   прослуховування  цих  уривків? Які   панують  емоції  у  вашій  свідомості? (вислухати  відповіді  учнів)

ІІ. Актуалізація  опорних  знань  і  умінь.

1.Вправа   «Знайомство»:   «Як  би  я  був  тваринкою, то…» (додаткове д/з)

   (Слайд  2)

2. Міні – тренінг: 

Мета: зясувати, що  відомо  учням  про  емоції  та  почуття?

Питання  учням:     а) яке  значення  для  людини   мають  емоції?

                                 б)  які   емоції  або  почуття   роблять  людське  життя  

                                      щасливим,  а  які – нещасним?

ІІІ. Мотивація  навчальної   діяльності  учнів.  Повідомлення  теми, мети  та  завдань   уроку (Слайд  1)

1.Слухання  та  обговорення  оповідання  В.О.Сухомлинського  «Скажи  людині: «Доброго дня!»»

-  Що   можна  сказати  про  емоційний  стан  хлопчика  на  початку оповідання?

-  Чи  вплинула   поява  нових  емоцій  на  настрій, емоційне  благополуччя  героїв

    оповідання?  Як   саме?

 2.Відчуття, почуття,  емоції  ( Слайді  3,4,5,6,7,8) 

ІV. Оздоровлювальна   вправа.

V. Осмислення, узагальнення  та  систематизація  знань.

1. Назвіть  емоції  цих  людей  (Слайд  9 )

2. Виберіть  зі  словника   емоційних станів   людини  ті,  які  ви  найчастіше

    відчуваєте  в  наведених  нижче  ситуаціях, зробіть  висновки (Слайд  10)

   ( Словник  у  кожного  на  парті).

 

 

      Життєва  ситуація

  Емоційний

       стан

      Висновки

  1. На  перерві   хтось  пробігав мимо  і  навмисно  штовхнув  тебе

 

 

  1. За  успіхи   в  навчанні   тебе  нагородили   похвальним  листом

 

 

  1. В  їдальні   старші   школярі  намагаються   пройти  без   черги

 

 

  1. Ти  був  тільки  свідком  бійки   на  перерві,  але  покарали  тебе

 

 

  1. Батьки  не  дозволяють

          тобі   гуляти   допізна

 

 

  VІ.  Підсумок   уроку.

  VІІ. Коментоване    оцінювання   роботи   класу, окремих  учнів.

  VІІІ.Домашнє  завдання. (Слайд  11)

          Обов’язкове: опрацювати   матеріал  підручника.

          Додаткове (за бажанням) :скласти   «Рецепт  гарного  настрою»

docx
Додано
4 жовтня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку