Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок Еврики в 3 класі Тема. Логіка. Правило суми. Розв’язування комбінаторних задач на правило суми. Конкретне та абстрактне поняття. Роз’язування винахідницьких задач. Вправи на к

Про матеріал
Урок Еврики в 3 класі Тема. Логіка. Правило суми. Розв’язування комбінаторних задач на правило суми. Конкретне та абстрактне поняття. Роз’язування винахідницьких задач. Вправи на кмітливість. Підготувала: Вчитель 3 класу Добровеличківського ліцею "ІНТЕЛЕКТ" Чоботар Т.Ю.
Перегляд файлу

Урок Еврики в 3 класі

Тема. Логіка. Правило суми. Розв’язування комбінаторних задач на правило суми. Конкретне та абстрактне поняття. Розязування винахідницьких задач. Вправи на кмітливість.

Мета. Навчити учнів роз’язувати логічні завдання.  Закріплювати навички розв’язання комбінаторних задач  правилом суми. Дати поняття «конкретний» та «абстрактний». Розвивати логічне та творче мислення шляхом виконання винахідницьких задач. Виховувати берехливе ставлення до природи.

Обладнання: ІКТ, математичні картки, карта, відео, зошити.

Хід уроку

         І. Організаційний момент

Вчитель:

- Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий

До нас гості завітали

Повернімось до гостей

Дружно скажем:

Діти:

-Добрий день!

Ми вам раді , любі гості,

І вітаєм щиро Вас

І запрошуєм ласкаво

На урок еврики  у 3 клас

Вчитель:

Всі сідаймо тихо, діти,

Домовляймось не шуміти

Руку гарно підіймати

А знання мерщій хапати.

Тож гаразд часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

На уроці ви повинні бути: Уважними

                                            Розумними

                                           Організованими, охайними

                                           Кмітливими

ІІ  Оголошення теми і мети уроку

Тема сьогоднішнього уроку: Логіка. Твої відкриття. Сходинки  винахідництва.

  1. Передбачення

Діти, прочитавши тему уроку давайте передбачимо, що ми будемо робити на сьогоднішньому уроці? Як ви думаєте?

ІІІ Мотивація навчальних знань

  • Сьогодні до нас на урок завітала Еврика. Вона підготувала нам логічні задачі та хоче, щоб ми їх розв’язали. 

ІV  Основна частина

Правило суми

Але спочатку давайте пригадаємо правило.

Зачитайте його самостійно.

Хто хоче розповісти?

Що таке комбінаторні задачі?

Яка формула правила суми? Хто хоче написати?

Як ви думаєте ми впораємося із задачами, які нам підготувала Еврика?

Зможемо їх розв’язати?

  1. Розв’язування задач на правило суми (ст. 5)
  • Перевірка на відео.
  • Молодці! Ви впоралися із цими задачами.

Але до нас на урок поспішає ще один гість – це Незнайко і він просить йому допомогти відгадати загадку і розв’язати  завдання, які підготувала для нього Еврика. Допоможемо йому?

Загадка

Братів цих рівно сім.

Вам вони відомі всім.

Щотижня колом ходять,

Брати один за одним.

Попрощається останній

З’являється передній (перший)

(Дні тижня)

  • Давайте назвемо їх?

( Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя)

  1. Логічні завдання від Еврики

а) п’ятниця

б) 600

      5. Робота в парах «Математична подорож містами України»

        - Молодці! Скільки шкіл по різних областях є в нашій Україні.

        6. Хвилинка релаксу

    - Давайте відпочинемо і порелаксуємо під мелодію Петра Чайковського «Пори року. Листопад».

  1. Поняття абстрактні та конкретні

До нас на урок завітав ще один гість – Знайко. І хоче перевірити чи вміємо ми розрізняти конкретні й абстрактні поняття. Але спочатку давайте послухаємо це правило від диктора, а потім відтворимо та пограємо в гру «Блискавка».

  1. Гра «Блискавка»

Абстрактні: дружба, життя, загадка, радість.

Конкретні: ромашка, собака, Денис, Швеція.

  • Давайте, діти, визначимо Швеція – це поняття за обсягом : одиничне, загальне, нульове.
  1. Опрацювання відео фрагмента
  • Що цікавого ви дізналися про Швецію?
  1.                    Робота над винахідницькою задачею
  • Діти, наші гості Еврика, Незнайко і Знайко побувавши у Швеції зіткнулися із такою ситуацією, що не можуть підібрати і визначити рішення цієї проблеми. Допоможемо їм підібрати ідеальний результат вирішення цієї проблеми, спираючись на алгоритм розв’язування винахідницьких задач. Давайте пригадаємо.
  1.                    Відео алгоритму
  2.                    Робота з картою
  • Знайдіть на карті Швецію та Україну(підкресліть). Як називається столиця Швеції? України?  Прокладіть маршрут з Швеції до України.

V Підсумок уроку

  • Що нового та корисного ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
  • Що найбільше запам’яталося на уроці?
  • Що навчив вас цей урок?
  1. Пісня «Я бажаю вам добра»
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 січня
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку