Урок "Закріплення прийомів письмового додавання чисел в межах 1000. Задачі на знаходження третього доданка. Робота з графічним редактором Paint. Створення простих зображень.

Про матеріал
Урок на тему: "Тема. Закріплення прийомів письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000, закріплення знань про геометричні фігури, задачі на знаходження третього доданка. Основи роботи з зображенням. Графічний редактор Paint, створення простих зображень та створення зображень з геометричних фігур".
Перегляд файлу

Бінарний урок математика та інформатика

3 клас

Тема.  Закріплення прийомів письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000, закріплення знань про геометричні фігури,   задачі на знаходження третього доданка.

Основи роботи з  зображенням. Графічний редактор Paint, створення простих зображень та   створення зображень  з геометричних фігур. 

 

Мета. Закріпити знання письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах1000; формувати вміння розв’язувати рівняння, складати задачі за поданим виразом; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати культуру математичного  запису.

Навчити дітей працювати  з  зображенням у графічному редакторі Paint, створювати прості зображення та   створювати зображення  з геометричних фігур. 

Хід уроку

І. Організація класу.

Вчитель математики:

- Діти, сьогодні  на  уроці  знадобиться нам  з вами такий вантаж:  математичні знання, світлий  розум, кмітливість  і  хороший  настрій. 

Кожний урок – це крок до  країни  знань. Сходинка  за сходинкою ми піднімаємось з вами, діти, до вершини   цієї  країни.  Сьогоднішній урок не буде винятком. Але буде він не звичайним, а бінарним. Сьогодні на уроці ми поєднаємо два навчальні предмети – математику та інформатику.

 

- Сьогодні   у нас бінарний  урок

В   математику та  інформатику  зробимо  крок.

 

- На наш урок ми запросили гостей.

- Діти, привітайтеся з гостями.

 

Вчитель  інформатики: Ми працюємо в кабінеті інформатики,а тому нам потрібно  повторити правила безпечної   поведінки за комп’ютером.

Щоб з комп’ютером дружити

Треба правила учити.

Не шуміти, не ходити,

Тільки тихо говорити.

Руки чистими тримати,

Сухо-сухо витирати

І всі незнайомі кнопки

Не потрібно натискати

Слухай вчителя уважно

І виконуй все, що скаже

Тільки так знання здобути

Допоможе друг – комп’ютер!

 

  1. Вправа  «Очікування».

: - Що  ви   очікуєте  від  уроку?

 

2.  Гра світлофор.

- У кожного з вас є трикутнички різного кольору. Якщо у вас гарний настрій – підніміть зелений трикутник, якщо добрий – жовтий, а якщо поганий – червоний.

     3.  Девіз   уроку:

Не  намагайся  бути  першим,

А намагайся бути кращим.

 

ІІ. Мотивація

- Діти, а чи хотіли б ви мандрувати у часі? Побувати в   майбутньому? А за допомогою чого можна це здійснити? ( «машини часу»)

- Давайте, уявимо себе мандрівниками у часі і побудуємо «машину часу».

Але для того, щоб побудувати «машину часу» треба знати математику на відмінно.

За кожне правильно виконане завдання ви  будете  отримувати частинку пазлів.

 

  1. Робота над інтерактивною вправою  "Математична розминка".

Учитель математики

- Урок у нас бінарний, то ж пропоную з'ясувати, які завдання стоять  перед вами .  Виконайте  кругові приклади і дізнайтеся ключове слово. Працюємо всі.


780 - 640 =    

440 + 340= 

70 + 530 =                             

520 - 130 =                               

140 - 70  = 

600 -80 =                                  

 390 + 50 =

140=Г,  70=Р,  600=А,  520 =Ф,  390=І,  440=К, 780=А.

  • Яке слово вийшло?

Склали  слово  -  ГРАФІКА

Діти отримують  частину пазлів.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Вчитель математики:

Сьогодні ми закріпимо прийоми письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000, закріпимо знання про геометричні фігури,  продовжимо роботу над задачами на знаходження третього доданка.

Вчитель інформатики:  Сьогодні на уроці ми будемо працювати  із графічним редактором Paint,  навчимося створювати прості зображення та створювати зображення з геометричних фігур. Тому з сьогоднішнього уроку ми розпочнемо вивчати основи  роботи з зображеннями.

  1. Робота  в групах. 

Розв’язування прикладів письмово.  Кожна група отримає завдання. На виконання   якого  відводиться до 5 хвилин. Хто виконає піднімає руку. Якщо завдання  виконано правильно ви отримаєте частинку пазлів. Якщо ви впораєтесь із завданням швидше ніж за 5 хвилин, то матимете можливість отримати додаткові елементи пазлів.

Обчисліть письмово. Інтерактивна вправа .

 

417 + 235 = 652          889 – 267 =622

736 + 126 = 862   854 – 268 = 586

709 – 269 =440   187 + 25 = 212

Діти отримують  частину пазлів.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

  1. Робота з підручником.  Розвязування задачі за поданою умовою.

Вчитель математики:

  • Щоб побудувати «машину часу» треба не тільки знати математику та інформатику, а й багато читати. Чи любите ви читити? А бібліотеку відвідуєте? Розвяжемо задачу №490.

 

  • На І стелажі – 174 кн.              ?
  • На ІІ стелажі -  ?, на 65 кн. менше, ніж
  •  На ІІІ стелажі - ?, на 96кн. менше, ніж

 

Після виконання роботи діти отримують  частину пазлів.

 

ІV.  Робота з комп’ютером.

  1.     Вчитель інформатики  пояснює, як  створювати зображення з геометричних фігур та ліній безпосередньо у середовищі програми Paint.

(Діти виконують завдання на комп’ютерах )

Вправа для очей (під час роботи за комп’ютером)

Очки вліво подивились

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем  зінички...

Ні зайчика, ні лисички...

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво... і направо...

Це не вправа, а забава!

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз.

І на цьому - зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

 

  1. Диференційована робота з рівняннями (слабші діти (1 група ) за картками , сильніші (2 група)  за монітором ).

1група

 

 140 - х = 70;       50 + у = 440

2 група

380 - х = 160;        290 + у = 700


 

Після виконання роботи діти отримують  частину пазлів

VІ. Створюємо шедевр.

  1. Діти  в групах  зібрають  пазли  «машина часу» у групах .
  2.   Самостійне  створення  «машини часу» на комп’ютерах у програмі Paint з геометричних фігур.

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

1.  - Що з очікуваного на  уроці  ми виконали?

- Продовжіть речення…

Я знаю…

Я можу…

Я вмію…

Я виконую…

  1.               Робота з інтерактивною дошкою.
  • А зараз оберіть  відповідно до вашого враження від уроку смайлик на on-line дошці Linoit

 

VІІІ. Домашнє завдання.

Повторити таблицю множення.

С. 79, завдання №493; №494.

Картинки по запросу машина времени рисунок

 


 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня 2020
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку