Бінарний урок математика та інформатика
3 клас
Тема. Закріплення прийомів письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000, закріплення знань про геометричні фігури, задачі на знаходження третього доданка.
Основи роботи з зображенням. Графічний редактор Paint, створення простих зображень та створення зображень з геометричних фігур.
Мета. Закріпити знання письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах1000; формувати вміння розв’язувати рівняння, складати задачі за поданим виразом; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати культуру математичного запису.
Навчити дітей працювати з зображенням у графічному редакторі Paint, створювати прості зображення та створювати зображення з геометричних фігур.
Хід уроку
І. Організація класу.
Вчитель математики:
- Діти, сьогодні на уроці знадобиться нам з вами такий вантаж: математичні знання, світлий розум, кмітливість і хороший настрій.
Кожний урок – це крок до країни знань. Сходинка за сходинкою ми піднімаємось з вами, діти, до вершини цієї країни. Сьогоднішній урок не буде винятком. Але буде він не звичайним, а бінарним. Сьогодні на уроці ми поєднаємо два навчальні предмети – математику та інформатику.
- Сьогодні у нас бінарний урок
В математику та інформатику зробимо крок.
- На наш урок ми запросили гостей.
- Діти, привітайтеся з гостями.
Вчитель інформатики: Ми працюємо в кабінеті інформатики,а тому нам потрібно повторити правила безпечної поведінки за комп’ютером.
Щоб з комп’ютером дружити
Треба правила учити.
Не шуміти, не ходити,
Тільки тихо говорити.
Руки чистими тримати,
Сухо-сухо витирати
І всі незнайомі кнопки
Не потрібно натискати
Слухай вчителя уважно
І виконуй все, що скаже
Тільки так знання здобути
Допоможе друг – комп’ютер!
: - Що ви очікуєте від уроку?
2. Гра світлофор.
- У кожного з вас є трикутнички різного кольору. Якщо у вас гарний настрій – підніміть зелений трикутник, якщо добрий – жовтий, а якщо поганий – червоний.
3. Девіз уроку:
Не намагайся бути першим,
А намагайся бути кращим.
ІІ. Мотивація
- Діти, а чи хотіли б ви мандрувати у часі? Побувати в майбутньому? А за допомогою чого можна це здійснити? ( «машини часу»)
- Давайте, уявимо себе мандрівниками у часі і побудуємо «машину часу».
Але для того, щоб побудувати «машину часу» треба знати математику на відмінно.
За кожне правильно виконане завдання ви будете отримувати частинку пазлів.
Учитель математики
- Урок у нас бінарний, то ж пропоную з'ясувати, які завдання стоять перед вами . Виконайте кругові приклади і дізнайтеся ключове слово. Працюємо всі.
780 - 640 =
440 + 340=
70 + 530 =
520 - 130 =
140 - 70 =
600 -80 =
390 + 50 =
140=Г, 70=Р, 600=А, 520 =Ф, 390=І, 440=К, 780=А.
Склали слово - ГРАФІКА
Діти отримують частину пазлів.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні ми закріпимо прийоми письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000, закріпимо знання про геометричні фігури, продовжимо роботу над задачами на знаходження третього доданка.
Вчитель інформатики: Сьогодні на уроці ми будемо працювати із графічним редактором Paint, навчимося створювати прості зображення та створювати зображення з геометричних фігур. Тому з сьогоднішнього уроку ми розпочнемо вивчати основи роботи з зображеннями.
Розв’язування прикладів письмово. Кожна група отримає завдання. На виконання якого відводиться до 5 хвилин. Хто виконає піднімає руку. Якщо завдання виконано правильно ви отримаєте частинку пазлів. Якщо ви впораєтесь із завданням швидше ніж за 5 хвилин, то матимете можливість отримати додаткові елементи пазлів.
Обчисліть письмово. Інтерактивна вправа .
417 + 235 = 652 889 – 267 =622
736 + 126 = 862 854 – 268 = 586
709 – 269 =440 187 + 25 = 212
Діти отримують частину пазлів.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Вчитель математики:
Після виконання роботи діти отримують частину пазлів.
ІV. Робота з комп’ютером.
(Діти виконують завдання на комп’ютерах )
Вправа для очей (під час роботи за комп’ютером)
Очки вліво подивились
Там нічого не змінилось!
Вправо поведем зінички...
Ні зайчика, ні лисички...
Ми нікого там не бачим?
Знову вліво... і направо...
Це не вправа, а забава!
Очі вгору, очі вниз!
Не лінуйся! Посміхнись!
Ще раз вгору, знову вниз.
І на цьому - зупинись!
Оченятам зняли втому,
До роботи, нумо, знову!
1група
140 - х = 70; 50 + у = 440
2 група
380 - х = 160; 290 + у = 700
Після виконання роботи діти отримують частину пазлів
VІ. Створюємо шедевр.
VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
1. - Що з очікуваного на уроці ми виконали?
- Продовжіть речення…
Я знаю…
Я можу…
Я вмію…
Я виконую…
VІІІ. Домашнє завдання.
Повторити таблицю множення.
С. 79, завдання №493; №494.