Урок "Фітодизайн. Створення колективного букету"

Про матеріал
Зміст уроку познайомить дітей з поняттям фітодизайну, із схемами розташування квітів у букеті, діти познайомляться з роботами відомих художників та виконають колективний проект "Букет", працюючи в групах.
Перегляд файлу

Супрун Ірина Миколаївна,

учитель образотворчого мистецтва

вищої кваліфікаційної категорії

загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №8,

Світловодської міської ради,

Кіровоградської області

Образотворче мистецтво. 7 клас. 

Тема: Фітодизайн. Виконання колективного проекту «Букет».                                 

Мета: Закріплювати поняття про дизайн, ознайомити з поняттям фітодизайну, вчити створювати колективний проект, закріплювати поняття про різні техніки виконання, застосовувати на практиці отримані знання;

розвивати фантазію, спостережливість, пам'ять, відчуття композиції, колористичної гармонії, комунікативну та творчу компетентність;

виховувати інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи, повагу один до одного під час роботи в групах, естетичні смаки.

 Обладнання :  ілюстрації  натюрмортів відомих художників із квітами, технологічні карти по виготовленню різних квітів з паперу, схеми букетів .

Матеріали та інструменти: ватман, кольоровий папір, картон, ножиці, клей, фарби.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

- Сьогодні у нас незвичайний урок,

До світу фантазії зробимо крок.

Із творчістю ми  зустрічались  не раз

І знову вона завітала до нас.

Це час міркувань, наполегливий час –

Цікаві завдання чекають на вас!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

-Перед вивченням нової теми давайте згадаємо, що ми знаємо з теми «Дизайн».

-Що таке дизайн?

-Які є види дизайну?(Складання «асоціативного куща»)

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

-Сьогодні ми з вами познайомимось ще з одним видом дизайну, вивчимо способи складання квітів у букет та виконаєм колективний проект «Букет».

ІV. Вивчення нового.

1.Усний виклад нового матеріалу.

-Люди здавна захоплювалися квітами. Адже квіти – це не просто рослини, а те, що приносить в цей світ красу і радість. Природа подарувала нам велику різноманітність такої краси.

-Поети оспівують красу квітів у віршах, про них складаються пісні. Які вірші або пісні про квіти знаєте?

2.Показ репродукцій

-Художники в своїх полотнах змальовують квіти, передаючи їх красу. Познайомтесь з репродукціями художників, які прославляють красу квітів.

Ван Гог «Соняшники»

К. Білокур «Квіти за тином», «Півонії»

І. Левітан «Волошки»

Т. Яблонська «Польові квіти»

Клод Моне «Букет»

-Ось що говорила про квіти видатна українська народна художниця Катерина Білокур (з її творами ви тільки що познайомилися): «Ой, які ж ви гарні, квіточки мої, діточки, красунечки ви мої. Я на вас ніколи не надивлюся, я вами не налюбуюся….Малювала, сидячи біля стеблинки з квіткою з натури. Зірвана квітка – вже не квітка…»

-Як ви могли помітити, в своїх картинах К. Білокур могла об’єднати квіти різних пір року.

3.Ознайомлення з поняттям «фітодизайн», типами складання квітів у букет.

а) Жодне свято не проходить без букета квітів, і, даруючи їх, ми навіть не замислюємось, що гарний букет – це, перш за все, мистецтво, яке пройшло довгий шлях свого розвитку.

-Фітодизайн – це мистецтво складання квіткових композицій, букетів, декорування приміщень живими рослинами, створення зимових садів, озеленення терас, балконів.

б) Ознайомлення з різними типами складання квітів у букет.

-Існує багато різних типів складання букетів (показ схем: серпоподібна, віялоподібна, кругла, вертикальна)

V. Практична робота, поточний інструктаж.

1.Об’єднання в групи, повторення правил роботи в групах.

-Ви будете працювати в групах, тому пам’ятайте про наші золоті правила роботи в групах:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися , а бачити.

Не просто творити, а міркувати.

Дружно й плідно працювати.

2.Розподіл завдань по групах.

-Переходимо до завдань для кожної групи.

-І,ІІ,ІІІ групи виготовляють квіти з паперу в різних техніках. ІV група обирає , за якою схемою буде виконаний колективний «Букет», виготовляє вазу для нього та листки. Коли І,ІІ,ІІІ групи виготовлять квіти, передають їх ІV групі, представники якої оформлять в єдину композицію відповідно до задуму.

3.Ознайомлення груп з технологічними картками.

-Кожна група отримує технологічні картки, відповідно до яких виконує завдання (вчитель роздає кожній групі технологічні картки).

-Успіхів і натхнення у виконанні творчої роботи!

V. Оцінювання, підсумок уроку.

-Молодці. Справились із завданням. Ваш гарно виконаний проект може стати прикрасою класу до жіночого свята, яке наближається.

 VІ. Д/з

VІІ. Прибирання робочих місць.

 

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку