Урок фізичної культури 2 клас

Про матеріал

Конспект уроку фізичної культури в 2 класі

Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

Перегляд файлу

Конспект уроку фізичної культури в 2 класі

Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. Різновиди ходьби, бігу.  Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу.  Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар:  м`ячі, гімнастична лава, гімнастичний мат.

Вид уроку: урок-подорож.

з/п

Зміст уроку                    

Дозування

Організаційно-методичні

              вказівки

І.

Підготовча частина

13-15 хв.

 

 

1. Шикування в одну шеренгу.

- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у подорож  великою  країною «Фізкультурія». Та щоб потрапити туди, ми повинні дуже тихо пройти по чарівній доріжці і  не розбудити лютого ворога Здоров`я – Лінь.

2. Повідомлення  завдань уроку.

- На нашому маршруті будуть різні спортивні станції, на яких ми будемо  вчитися виконувати силові вправи та стрибати в глибину з висоти. І, звичайно ж, грати в ігри. І наша перша станція називається  «Розминайко».

Вимірювання ЧСС

3. Стройові вправи на місці;

- повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!».

4.Ходьба: - звичайна;

  • на носочках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній частині стопи;
  • на внутрішній частині стопи.

5.Спеціальні бігові вправи:

  • біг з високим підніманням коліна;
  • біг із закиданням гомілок назад, у сторони з торканням руками стоп;
  • біг «змійкою»;

 

 

 

6. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.

1. В.п. – м`яч у руках.

    1 – руки вгору (прогнутися)

     2 – в.п.

2. В.п. – м`яч у руках.

     1 – руки вперед

     2 – руки до плечей

     3 – руки вперед

     4 – в.п.

3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

     1-2 – руки зігнуті назад

     3-4 – в.п.

4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках.

     1-2 – нахил тулуба ліворуч

     3-4 – в.п.

     5-6 – нахил тулуба праворуч

     7-8 – в.п.

5. В.п. –  «ноги нарізно», руки вгору.

     1-2 – нахил до лівої ноги

     3-4 – в.п.

     5-6 – нахил до правої ноги

     7-8 – в.п.

6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках.

     1 – поворот тулуба ліворуч

     2 – в.п.

     3 – поворот тулуба праворуч

     4 – в.п.

7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

     1 – присід, руки вперед

     2 – упор стоячи зігнувшись

     3 – присід, руки вперед

     4 – в.п.

8. В.п. – м`яч у руках.

    1 – випад правою ногою, руки вправо

    2 – в.п.

    3 – випад лівою ногою, руки вліво

    4 – в.п.

Вправи на відновлення дихання

 

- Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Силачі». На цій станції ми будемо виконувати силові вправи.

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

30с

 

1 хв.

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

6 хв.

4-6 р.

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

30с

Визначити відсутніх на уроці

 

 

У колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

70-80 уд/хв

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ

 

У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою.

Поточний метод.

Вправи виконують по доріжці спортивного залу.

Нагадати про техніку безпеки

Дистанція 4-6 кроків.

 

Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ

 

 

Темп виконання середній

 

 

 

 

Спина пряма

 

 

Амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

Ноги від підлоги не відривати

 

 

 

 

Темп повільний

 

 

 

 

 

Амплітуда рухів максимальна

 

 

Ходьба у повільному темпі

ІІ.

Основна частина

 22-24 хв.

 

 

1.Станція «Силачі».

Вправи для розвитку сили:

- із упору лежачи стрибком перехід в упор присівши з наступним поверненням  в упор лежачи.

 

- «Армреслінг»

 

 

- Молодці! Ми гарно потренувалися у силі і можемо перейти до наступної станції.

 

2. Станція «Пострибайко».

Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись.

- Молодці! Ми навчилися стрибати в глибину з висоти і наступна наша станція – станція «Ходунки-бігунки».

 

3. Станція «Ходунки-бігунки».

Ходьба:

- ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний перший , другий, третій або четвертий рахунок)

- ходьба під музичний супровід по колу. Із посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою – коло звужується.

Біг:

- біг з підскоком

- біг з викиданням прямих ніг уперед.

- Дуже добре! Молодці!Наша подорож країною «Фізкультурія» триває. І наступна станція на маршруті – станція «Грайлики».

 

4. Станція «Грайлики».

Рухлива гра «Стрибки по купинах».

На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах.

 

4 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Вправа на 2 підходи по 5 разів.

 

Вправу виконують спочатку правою, потім лівою рукою лежачи на гімнастичних матах

 

 

 

Показ і пояснення вчителя.

Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)

 

 

 

 

Звернути увагу на поставу

 

 

 

На перших етапах завдання доцільно, щоб діти трималися за руки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод організації діяльності учнів

Варіанти виконання:

-вправу учні виконують потоком

- учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети.

Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення.

ІІІ.

Заключна частина

3 хв.

 

 

1. Шикування в шеренгу.

2.Вправи на відновлення дихання.

3. Підведення підсумків уроку.

- Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут.

- Яка станція найбільше сподобалась? Чому?

4.Перехід дітей із зали до класу.

30с

1 хв.

2хв

У шеренгу

Темп повільний

Отримати зворотню інформацію.

Оцінити роботу учнів вербально.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рогоза Юлія
    Чудовий конспект, уроку)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2019
Переглядів
20715
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку