Урок фізичної культури для учнів третіх класів на тему: « Математична естафета»

Про матеріал

Підготовча частина уроку була звичної форми, вона включала розминку в русі та загальнорозвиваючі вправи. В основній частині діти були поділені на дві команди. Кожна команда отримала по три листки (перший - чернетка, другий - значення Х і У, третій - міліметровий папір (вісь координат)). Для того, щоб визначити значення Х і У перед дітьми було розставлено ряд фішок з прикладом під кожною. Розв'язавши приклад (з відповідним номером) дитина отримувала значення Х і У (яке потрібно записати у стовпчик на другому листку). Отримавши всі значення Х і У діти по черзі підбігали до третього листка і ставили відповідну точку(точки сполучили). Таким чином у двох команд повинен вийти малюнок.

Переможцем естафети є команда, яка швидше об'єднає всі здобуті у процесі естафети точки в один малюнок. Також варто відзначити команду, яка допустить менше помилок.

У заключній частині підбили підсумки по естафеті, поділились враженнями один з одним.
Завдання уроку:
1.Оздоровчі - сприяти необхідній руховій активності дитини.
2.Освітні - удосконалювати обчислювальні навички.
3.Виховні - вміння швидко приймати рішення, логічно мислити.
Таку естафету можна проводити з третього класу.

Перегляд файлу

 

План-конспект уроку фізичної культури

для учнів третіх класів

на тему: « Математична естафета»

 

 

 

Завдання уроку:
1.Оздоровчі - сприяти необхідній руховій активності дитини.
2.Освітні - удосконалювати обчислювальні навички.
3.Виховні - вміння швидко приймати рішення, логічно мислити.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар:фішки, паперові заготовки, маркери.

 

 

Виконавець:

Вчитель фізичної культури

Школа СЗШ№7

Онишків А.В.

 

 


Зміст

К-сть

ОМЗ

1.

 

- Шикування

- Привітання

- Оголошення завдань уроку

- Вимірювання ЧСС

 

3 хв

 

Звернути увагу на наявність спортивної форми

 

У стані спокою

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Обхід по залу

 Різновиди ходьми :

- на носках,

- на п’яточках,

 

- на зовнішній частині стопи

- носочками в сторону

- виплигуванням на кожний крок

- махи рук

- руки перед собою ,зап’ястя в замочок

 Перехід на повільний біг

 

Зупинка, стоячи в колоні один за одним (розминка в русі):

 

- З високим підніманням стегна

- Закиданням гомілок назад

- Галопом

 

- Стрибки

- Стрибки (на двох)

- Прискорення

 

 

Перешикування

ЗРВ

 

 

В.п- о.с

1-нахил голови вперед

2- назад

3- праворуч

4- ліворуч

 

В.п- о.с

1-4 оберти голови праворуч

4-8 ліворуч

 

В.п. — о.с.
1—2. Крок лiвою вперед, руки вгору.
3—4. В.п.
     Те ж  з другої ноги.

 

В.п. — стiйка ноги нарiзно, руки на поясi.

     1—2. два пружинячих нахила вправо, лiву руку вгору.

      3—4. В.п.

     5—8. Те ж в другу сторону.

 

В.п- стійка рука вперед,

ножниці

 

В.п- стійки руки на поясі

1-нахил вперед

2-нахил праворуч

3-нахил назад

4- нахил ліворуч

 

1. Мах правою вперед, хлопок в долонi пiд ногою.

 2. В.п.

 3—4. Те ж другою ногою.

 

В.п- широка стійка

1-нахил до правої ноги

2- до серединки

3- до лівої ноги

4- В.п

 

В.п- о.с

1-3 нахил до носків,затриматись

4-В.п

В.п-о.с

1-випад вперед

2-в.п

3-випад іншою ногою

4-в.п

5- випад праворуч

6-в.п

7- випад ліворуч

8- в.п

Присідання

 

Основна частина

- Вимірювання ЧСС

- Перешикування, розподіл на дві команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Вчитель займає позицію з якої бачитиме всіх дітей, розпочинається естафета.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завершення естафети

Заключна частина

- Шикування

- Вимірювання ЧСС

 

 

- Організований вихід з залу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

8м.

 

 

 

 

 

6м.

6м.

8м.

 

 

 

6м.

 

6м.

 

 

2хв

 

 

 

 

 

1р.

 

 

1р.

 

1р.

 

 

1р.

1р.

3р.

 

 

 

 

 

 

10хв

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

8р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

10р

 

25хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

Дотримання дистанції

 

Руки на пояс ,спинка пряма

Руки за головою,лікті розведені в сторону

 

 

Випригування в гору поштовхом однієї ноги

Вперед,назад

Оберти вправ,вліво

 

Дотримання дистанції, акцент на правильному диханні

В одному напрямку виконуємо вправи,назад повертаємось кроком

Інтенсивність

Інтенсивність

Правим,лівим боком, 2 рази правим 2 рази лівім(зміна)

3р- на правій ,3р- на лівій нозі

Вперед,вправо-вліво.

Акцентувати увагу на роботі рук

 

 

 

Набір вправ для ЗРВ вчитель підбирає відповідно до основної частини.

Повільний темп,руки на поясі

 

 

 

 

 

Якомога більша амплітуда руху,темп повільний

 

 

Прогнути спинку

 

 

 

 

 

Рука пряма

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки прямі

 

 

Нахил виконувати якомога нижче

 

 

 

 

При виконанні маху нога пряма

 

 

 

 

Не зганати ноги у колінних суглобах

 

 

 

 

Ноги не згинати

 

 

 

П’яточки не відривати від землі, повільний темп

 

 

 

 

 

 

 

Стопи не відриваються від землі

 

 

222.PNG

Вчитель розповідає суть естафети і ознайомлює дітей із основним інвентарем. Особисто показує спосіб виконання естафети.

IMG_20180316_094502_HDR.jpg

В разі коли дитина не може по певній причині розв’язати приклад вчитель допомагає.

IMG_20180316_094415_HDR.jpg

В першій частині естафети діти знаходять значення х,у які в подальшому будуть відмічати на осі координат.

IMG_20180316_095211_HDR.jpg

В другій частині діти переносять значення х,у на міліметровий папір.

 

 

 

Переможцем естафети є команда, яка швидше об'єднає всі здобуті у процесі естафети точки в один малюнок.

yjyjytjtyj.jpg

 

 

Підведення підсумків уроку, відзначити позитивні моменти, мотивувати до подальшої рухової активності.

 

docx
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку