Спортивно-пізнавальна розвага «Моя родина Україна». 4клас.

Про матеріал

Виконання спортивних вправ, використовуючи знання з предметів «Природознавство», «Я у світі» для всебічного та гармонійного розвитку дітей молодшого шкільного віку. (клас - діти ЗПР, клас - діти із РВ,с-м Дауна,Аутизм. Всі діти в єдиному гурті працювали відмінно,пліч-опліч підтримуючи один одного: відповідали,грали.)

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Черкаський навчально - реабілітаційний центр

Черкаської обласної Ради»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортивно-пізнавальна розвага

«Моя родина Україна»

Для дітей з особливими освітніми  потребами молодшого шкільного віку.4клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             Вчитель фізичної культури

                                                                                «спеціаліст першої категорії»

                                                                                 Єрмоленко Галина Борисівна

 

 

 

 

 

 

Черкаси 2018

«Моя родина Україна»

 

   Мета:Виконання спортивних вправ, використовуючи  знання з предметів «Природознавство», «Я у світі»  для всебічного та гармонійного розвитку дітей молодшого шкільного віку;удосконалювати навички швидкого бігу,вміння тримати рівновагу, долати перешкоди; узгодження рухових дій і дихання.

   Розвивати рухові якості:спритність,швидкість,силу м'язів рук і плечового поясу; орієнтування у просторі; почуття ритму ;формувати поставу;удосконалювати в учнів уміння працювати за планом,спонукати до зворотної інформації;

   Виховувати інтерес до народних звичаїв,залучати до скарбниць української культури; виховувати  працьовитість,товариськість,колективізм та формувати навички дружної і узгодженої роботи.

 

Інвентар: карта України; сім карток з завданнями і вказаними кольорами веселки; сім різнобарвних  стрічок за кольорами веселки. Обручі малі(за кількістю дітей), сенсорні кульки (за кількістю дітей); обруч великий; м’яч-їжачок Ǿ25см. Елементи модульного конструктора. Музичний центр,пісня «Веселка»,музика (весела рухавка, весела труба, молдавська, Corpus Rex-Safri Duo). Чарівний мішечок із веселковими стрічками.

Дійова особа - Барвінок.

 

Хід розваги

     Діти входять до зали під музику і шикуються в шеренгу. Вітаються. Вчитель запрошує підійти до карти України і розглянути її.

                - Діти, сьогодні ми помандруємо нашою країною, щоб знайти Веселку, тому що вона загубилась.

 Під музичний супровід заходить Барвінок:

                - Добрий день усім-усім,і дорослим і малим,

                  Хто такий я,ви спитайте і загадку відгадайте:

                  Лист зелений і міцний ,сніг для нього не страшний,

                  а коли весну стрічає,сині очі розкриває (барвінок - відгадують діти).

                  Я – Барвінок.

                - Що ви знаєте про квітку Барвінок,що вона символізує?

Діти:  - Символ чистоти,доброти,духовної сили.

  Барвінок:- Почув я ,що загубилась веселка,  тому прийшов на поміч вам. У мене є чарівний мішечок з кольоровими стрічками веселки. І дістати стрічку зможу тільки, як ви виконаєте чергове завдання.

                - Перша стрічка ,яку дістаю із мішечка — блакитна, ви відгадали  хто я ,і тому вона мого кольору (чіпляють стрічку з дітьми на дошку).

Вчитель звертає увагу дітей на картки і пояснює,що на них знаходяться завдання, разом з Барвінком відкривають першу картку

 

 

 

Вчитель:- Щоб розпочати нашу пізнавальну мандрівку і дістати наступну стрічку,потрібно підготуватися — зробити розминку. (Виконання  ритмічних вправ під музику «Весела рухавка»).

Вчитель: - Запрошую до карти.

Барвінок:- Друга стрічка, яку дістаю із чарівного мішечка — жовтого  кольору(чіпляють стрічку з дітьми на дошку поруч з першою стрічкою).

                - Що означає цей колір? (означає гнучкість і тепло).

 

Вчитель:- Розглянемо третю картку: читаємо – Північна Україна. Чим  багата   ця частина України?

Діти:  називають-овочі (картопля,буряк,капуста).

Вчитель:- Для того, щоб Барвінок  дістав третю стрічку, нам потрібно  виконати нове завдання. Отже, слухайте уважно мої команди. В колону,шикуйсь! (у кожного учня мал. обруч в правій руці).

Перша естафета: підготувати землю до посадки,зробити лунки (біг - розкласти обручі в одну колону). Барвінок роздає сенсорні кульки в прав. руку кожному учню.

Друга естафета: посадка овочів (почергово розкласти кульки від першого  обруча до останнього; збір урожаю (почергово зібрати кульки від останнього обруча до першого).

Вчитель: - Добре впорались із завданнями, урожай овочів зібрали, а зараз покажемо, як треба квасити капусту.

                Пальчикова гімнастика «Квасимо капусту».

                Ми капусту шаткували}2р

                Солі в неї ми поклали}2р

                Ми капусту мяли,дерли}2р

                Смачну моркву в неї терли}2р.

Барвінок:- Молодці, діти. Третя стрічка, яку дістаю із чарівного мішечка червона, означає вашу спритність (чіпляють стрічку з дітьми на дошку біля другої стрічки).

 

Вчитель:- Розглянемо наступну картку: читаємо – Південна Україна.

                - Чим багата ця частина України? (Що вирощують на південній частині України?)

Діти:  називають  фрукти і ягоди (кавун,диня,персик,виноград).

Підводимо,що без води неможливо отримати урожай. Річка Дніпро протікає з півночі на південь України і зрошує землю.

Естафета «Переправа» (з великим обручем).

Вчитель: - Запрошую до карти.

                  Вправа на відновлення дихання «Зірвемо персики, абрикоси».

                  Піднятись на носочки,руки потягнути вгору – (вдих ),

                  потягнулись до абрикоси,яблучка,зірвали,нахилились,

                  покладемо в кошик – (видих).

Барвінок:- Четверта стрічка, яку дістаю із чарівного мішечка — жовтогаряча,означає вашу взаємодопомогу,швидкість (чіпляють стрічку з дітьми на дошку).

 

Вчитель:- Розглянемо п’яту картку: читаємо — Західна Україна. Чим багата ця частина України? (ліси).

Естафета «Передача м’яча в колоні» (з правого боку передавати м’яч,з лівого оббігати колону вперед )

Барвінок підбадьорює дітей.

Вчитель: - Запрошую до карти.

Барвінок:- Наступна  стрічка, яку дістаю із чарівного мішечка — синя,   підтверджує вашу витривалість(чіпляють стрічку з дітьми на дошку).

 

Вчитель:- Розглянемо наступну картку: читаємо — Східна Україна. Чим багата ця частина України? (корисні копалини).

Перша естафета: «долання перешкод»

         1.— пройти на колінах, з опорою на руки, між «пеньками»,

         2. — підлізти під  арку,

         3.— перелізти через колоду,

        4.— добігти до іншого місця колони і вигукнути свій порядковий номер, потім починає рух інший гравець.

Друга естафета: «Повзуни». Діти шикуються в колону ,перший – в.п.-о.с., ноги нарізно, другий підлазить між ногами першого і стає вперед на відстань витягнутої руки, т.д. доки перший не стане знов попереду.

Вчитель: - Запрошую до карти.

  Дихальна вправа «Стиснути пальці в кулак»

  Повільно стискати пальці в кулак із зусиллям - (вдих),

  Послаблюючи стиск кулака -(видих).

  Повторити 5 разів. (Виконання із заплющеними очима подвоює ефект).

Барвінок: - Наступна  стрічка, яку дістаю із чарівного мішечка — зелена, підкреслює вашу кмітливість(чіпляють стрічку з дітьми на дошку).

 

Вчитель:- Розглянемо наступну картку: читаємо — Центральна Україна. Чим багата ця  частина України?

Діти: Центральна Україна — серце України. Тут знаходиться наше рідне місто,

                   м. Черкаси. Місто зростає,будуються нові будинки.

Спільна діяльність «Будуємо будинок» (з модульного конструктора)

Вчитель:- На щасливий кінець пограємо на барабанах!

Діти з м’якими барабанами із конструктора сідають півколом і під ритмічну музику (Corpus Rex-Safri Duo)повторюють ударні звуки за вчителем (знімають емоційне навантаження).

Вчитель: - Підійдемо до нашої карти.

Барвінок:- Наступна стрічка, яку дістаю із чарівного мішечка,— остання, фіолетова, відповідає вашій силі духа(чіпляють стрічку з дітьми на дошку).

              - Що символізує веселка?    

Діти  розповідають  що веселка є :символом радості, веселості, поєднує небо і      землю, уквітчує добром і радістю весь люд.

   - Назвіть ,будь ласка,кольори Веселки.

Діти називають(Ч.,Ж.,Ж.,З.,Б.,С.,Ф.)

 

Підсумок розваги.

Вчитель:- Молодці, подолали всі перешкоди, виконали всі завдання й  знайшли веселку! Наша веселка об’єднала всю Україну - північ і південь, захід і схід і наш рідний центр.

Барвінок:- Діти, що вам запам’яталося ,а що сподобалося з того що ми робили сьогодні?

     Нехай же веселка  подарує затишок нашому дому,любов нашим серцям,

мир і тепло нашій країні! (барвінок роздає кольорові стрічки кожній дитині).

Танцювальна імпровізація під пісню «Веселка».

Барвінок з дітьми і з вчителями виходять із залу під музику.

 

Література:

1.Програма «Природознавство», «Я у світі» 4класу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні із затримкою     психічного розвитку.

2.Програма «Природознавство», «Я у світі» 4класу для дітей з порушенням інтелектуального розвитку в поєднанні із тяжкими порушеннями мовлення .

3.Навчальна програма 4клас для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей «Фізична культура». Укладач: Бобренко І.В. Київ 2014.

4. Дзьоба О.«Веселі фізкультхвилинки».Тернопіль.2014р.

5. Леськів А.Д., Дзюбановський А.Б. «Рухливі ігри та естафети на місцевості для школярів молодшого та середнього віку».Тернопіль.2000р.

 

 

E:\Downloads\IMG_20180412_080555++.jpg

docx
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку