На відміну від звичної форми проведення уроку(підготовча,основна,заключна частини) дана структура уроку є зміненою. Підготовчій і заключній частині приділяється менше уваги,вони упускаються , акцент спрямований на основну частину. У показаному уроці вибрана тема: «Морський бій». Потрібно відзначити, що в такому уроці діти спеціальної медичної групи,звільнені від фізкультури також можуть приймати активну участь.
Тема уроку: «Рекреація під час уроку фізичної культури у молодшій школі»
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: ватмани(поля для поєдинку), кораблі, імпровізована перегородка, стікери, мітки «піратів, королівського флоту». Інвентар потрібно підготувати заздалегідь!
Завдання уроку:
1.Оздоровчі: сформувати дозвілля для відпочинку.
2.Освітні: вміння визначати точки(А-2, П-5….).
3.Виховні: сприяти формуванню взаємоповаги, залучення до колективної роботи.
Хід роботи
1.До початку уроку роздати дітям кораблики(кожна дитина розфарбовує кораблик як їй подобається)
2. На урок діти приходять з розфарбованими корабликами. Після шикування , вітання вчитель оголошує зміст уроку.
3. Вчитель підходить до кожної дитини з мішечком в якому знаходяться мітки. Від того яку мітку витягне дитина залежатиме в якій команді вона буде:
Командир піратів Пірати
Король Королівський флот
4.Відповідно до міток діти розміщуються по різні сторони барикад(в даному випадку це: спортивний кінь + гімнастичні мати). Першим сидить капітан,він в подальшому виконує перший постріл.
Команда «Королівського флоту»
Команда «Піратів»
5. Починаючи з капітана діти по черзі підходять до ігрових полів і розставляють свої кораблі, після чого отримають стікери (снаряди для пострілу). Окреслюються часові межі ( в даному випадку за 5 хв до дзвінка гра закінчується)
6. Коли кораблі розставлені діти по черзі підходять до ігрових полів і комбінацією літер і цифер (А-2,Р-9…) виконують постріл,на місці пострілу наклеюють стікер.
У процесі гри вчитель повинен координувати дії дітей, допомагати у випадку виникненні питань, слідкувати за чесною грою.
- Кожен потоплений кораблик попадає у полон до тієї чи іншої команда,за кількістю потоплених кораблів визначається переможець.
7. Завершується гра підрахунком захоплених кораблів або кораблів які залишились на плаву. Діти мають змогу оглянути ігрове поле суперника і оцінити стратегію гри один одного.
8. Шикування , підведення підсумків уроку, відмітити позитивні моменти.