Урок на тему: «Рекреація під час уроку фізичної культури у молодшій школі»

Про матеріал

На відміну від звичної форми проведення уроку(підготовча,основна,заключна частини) дана структура уроку є зміненою. Підготовчій і заключній частині приділяється менше уваги,вони упускаються , акцент спрямований на основну частину. У показаному уроці вибрана тема: «Морський бій». Потрібно відзначити, що в такому уроці діти спеціальної медичної групи,звільнені від фізкультури також можуть приймати активну участь.

Перегляд файлу

Тема уроку: «Рекреація під час уроку фізичної культури у молодшій школі»

IMG_20180403_115308_HDR.jpg

 

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: ватмани(поля для поєдинку), кораблі, імпровізована перегородка, стікери, мітки «піратів, королівського флоту». Інвентар потрібно підготувати заздалегідь!

Завдання уроку:

1.Оздоровчі: сформувати дозвілля для відпочинку.

2.Освітні: вміння визначати точки(А-2, П-5….).

3.Виховні: сприяти формуванню взаємоповаги, залучення до колективної роботи.

 

 

Хід роботи

1.До початку уроку роздати дітям кораблики(кожна дитина розфарбовує кораблик як їй подобається)

IMG_20180403_115303_HDR.jpg

2. На урок діти приходять з розфарбованими корабликами. Після шикування , вітання вчитель оголошує зміст уроку.

3. Вчитель підходить до кожної дитини з мішечком в якому знаходяться мітки. Від того яку мітку витягне дитина залежатиме в якій команді вона буде:

пірати головний.jpgпірати.png

   Командир піратів                                                            Пірати

король.jpgкор флот.png

                    Король                                              Королівський флот

 

4.Відповідно до міток діти розміщуються по різні сторони барикад(в даному випадку це: спортивний кінь + гімнастичні мати). Першим сидить капітан,він в подальшому виконує перший постріл.

 

 

Снимок.PNG

Команда «Королівського флоту»

IMG_20180403_114435_HDR.jpg

Команда «Піратів»

5. Починаючи з капітана діти по черзі підходять до ігрових полів і розставляють свої кораблі, після чого отримають стікери (снаряди для пострілу). Окреслюються часові межі ( в даному випадку за 5 хв до дзвінка гра закінчується)

IMG_20180403_114803_HDR.jpg

 

6. Коли кораблі розставлені діти по черзі підходять до ігрових полів і комбінацією літер і цифер (А-2,Р-9…) виконують постріл,на місці пострілу наклеюють стікер.

IMG_20180403_115111_HDR.jpgIMG_20180403_115050_HDR.jpg

У процесі гри вчитель повинен координувати дії дітей, допомагати у випадку виникненні питань, слідкувати за чесною грою.

IMG_20180403_124312_HDR.jpg345.PNG

- Кожен потоплений кораблик попадає у полон до тієї чи іншої команда,за кількістю потоплених кораблів визначається переможець.

IMG_20180403_121115_HDR (2).jpg

7. Завершується гра підрахунком захоплених кораблів або кораблів які залишились на плаву. Діти мають змогу оглянути ігрове поле суперника і оцінити стратегію гри один одного.

IMG_20180403_131209_HDR.jpg

8. Шикування , підведення підсумків уроку, відмітити позитивні моменти.

docx
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку