Розробка уроку з фізичної культури у 7 класі. Модуль "Волейбол".
1. Ознайомлення учнів з правилами гри у волейбол.
2. Вчити володінню верхньої передачі м'яча двома руками.
3. Вчити пересуванню приставним кроком в стійці волейболіста.
4. Сприяти розвитку спритності, швидкості, сили, гнучкості, координації рухів.
Успіх там, де наполегливість!
Конспект уроку з фізичної культури (волейбол)
7 КЛАС
Завдання: 1. Ознайомлювати учнів з правилами гри у волейбол.
2. Вчити володінню верхньої передачі м’яча двома руками.
3. Вчити пересуванню приставним кроком в стійці волейболіста.
4. Сприяти розвитку спритності, швидкості, сили, гнучкості, координації рухів.
Обладнання та інвентар: волейбольні м’ячі, волейбольна сітка.
Час: 45 хвилин.
Місце проведення: спортзал
Хід уроку
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
I
II
III |
Підготовча частина 1. Шикування в одну шеренгу. повідомлення завдань уроку
2. Стройові вправи на місці
3. Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС)
4. Різновиди ходьби: • стройовим кроком; • на пальцях, на п’ятках; • на зовнішній частині ступні; • в напівприсіді; • приставним кроком лівим (правим) боком;
5. Різновиди бігу: • у повільному темпі; • звичайний, з діставанням в стрибку позначок на «Екрані стрибучості».
6. Загальнорозвивальні вправи у русі: а) вихідне положення (В. П.) — руки перед собою.1—2 — махи назад із зігнутими в ліктях, 3—4 — руки в сторони; б) В. П. – права рука вгору, ліва вниз. 1—2 — махи назад, 3—4 – те саме зі зміною рук; в) В. П. — руки перед грудьми, лікті вниз у сторони. 1—4 — колові рухи кистями всередину; 5—8 — те саме зовні; г) В. П. — руки в сторони, пальці в кулак. 1—4— колові рухи руками в ліктях усередину; 5—8 — те саме зовні; д) В. П. — долоні до плечей. 1—4— колові рухи вперед; 5—8 — назад.
7. Загальнорозвивальні вправи на місці: а) В.П. – ноги нарізно, пальці в «замок» перед грудьми, лікті вниз. 1 – нахил кистей ліворуч; 2 – те саме праворуч; б) В.П. – те саме. Вісімкоподібні рухи кистями в горизонтальному положенні; в) В. П. — ноги нарізно, руки на пояс. 1 – 4 — коловий рух тулубом ліворуч; 5–8 — те саме праворуч; г) В. П. — те саме. 1—2 — нахили тулуба ліворуч; 3—4 — те саме праворуч; д) В. П. — ноги нарізно, руки за голову. 1 — поворот тулуба ліворуч, 2 — В. П.; 3—4 — те саме праворуч; е) В. П. — ноги нарізно, руки на пояс. 1 — прогнутися, руки вгору-назад; 2 — зігнутися, руки до пальців ніг; 3 — присівши, руки вперед 4 — В. П.
8. Статичні вправи у висах на перекладині і «шведській» стінці.
9. Підготовчі вправи: а) відштовхування від стіни пальцями рук; б) піднімання вантажу.
Основна частина 1. Біг «ялинкою».
2..Вимірювання ЧСС.
3. Передача м’яча двома руками над собою і ловіння його.
4. Передача м’яча двома руками до стіни із ловінням та без.
5. Передачі м’яча двома руками зверху після накидання партнера.
6. Передачі м’яча двома руками зверху після накидання партнера через сітку.
7. Двостороння навчальна гра із спрощеними правилами: передача м’яча двома руками, пересування в поєднанні з вивченими технічними прийомами.
Заключна частина 1. Біг у повільному темпі
2. Шикування в шеренгу. Стройові вправи на увагу. 3. Вимірювання ЧСС на кінець уроку. 4. Аналіз уроку. Д-З.
Вчитель: Різник Р.С. |
15 хв. До 1 хв.
До 1 хв. До 30 с.
1-2 хв.
1,5 кола
1,5 хв.
4-5 кіл
2,5 хв. 4-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
4-5 разів
5-6 разів
3,5 хв.
4-5 разів
8-10 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
4-5 разів
До 1 хв.
До 1,5 хв.
27 хв. 2,5 хв.
До 30 с.
3,5 хв.
4 хв.
4,5 хв.
5 хв.
7 хв.
3 хв. 0,5 хв.
1 хв.
0.5 хв. 1 хв.
|
Мобілізувати увагу учнів, спрямувати на виконання навчальних завдань Чіткість та узгодженість виконання
Протягом 10 с, помножити на 6. У нормі до 75уд/хв.
У колону по одному в обхід по залі. Руки на пояс. Спину тримати рівно Дистанція – 1,5-2 кроки.
Зміна через 5-6 кроків, в стійці волейболіста.
У колону по одному. Не обганяти одне одного. Відштовхуючись однією та двома ногами після настрибування.
У колону по одному в обхід по залу. Поточний метод організації. Метод слова: команда, підрахунок. Пряма наочність. Набути дистанцію 1,5-2 кроки. На кожний крок. Узгоджувати із кроками. Максимальна амплітуда.
Утримувати правильну поставу.
Фронтальний метод організації. Метод слова: команда, підрахунок. Пряма наочність. Розімкнутися на відстань витягнутих рук. Метод слова: команда, підрахунок Починати повільно, поступово пришвидшуючи і навпаки.
Із великою амплітудою.
Утримувати рівновагу.
Ноги від підлоги не відривати.
Для профілактики викривлень хребта.
Клас поділити на дві групи. На відстань витягнутих рук.
На тренажері.
Від лінії подач до кожної з 4-х точок і назад. Послідовний метод організації. Швидко.
10 с, результат помножити на 6. У нормі 140-150 уд/хв.
Фронтальний метод організації. Метод слова: пояснення. Пряма наочність. В стійці волейболіста. Звертати увагу на одночасне розгинання ніг із передачею м’яча. Пальці рук "сонечком", торкання м’яча фалангами пальців.
Переміщення в стійці волейболіста.
Ігровий метод організації. Метод слова: завдання. Дотримання стійки волейболіста. Звертати увагу на одночасне розгинання ніг із передачею м’яча. Правила гри у волейбол. Профілактика спортивного травматизму.
Послідовний метод організації Метод слова: команда, підрахунок. Фронтальний метод організації.
Протягом 10 с, помножити на 6. У нормі до 75-80 уд/хв. Не затримувати дихання. Метод слова: команда, розбір. |