урок з волейболу для учнів 8 класу

Про матеріал
Закріпити техніку ведення м’яча. • Розвивати рухові навички під час виконання музично – ритмічних вправ з баскетбольними м’ячами. • Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації рухів під час виконання естафет. • Розвивати здоров’я учнів за рахунок адаптованої діяльності, різнобічно впливаючи на всі їхні кондиційні здібності, сприяти зміцненню здоров’я дітей, профілактиці плоскостопості, формування правильної постави. • Виховувати морально-вольові якості: організованість, взаємодопомогу, дисциплінованість.
Перегляд файлу

План - конспект уроку з волейболу

для учнів 8 класу

 

Тема уроку: Повторення БЖД. Інструкція № 6. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Прийом м'яча обома руками знизу після переміщення. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. Вправи на формування  постави.

 

Задачі уроку:

1.     Навчити техніки виконання передачі м'яча двома руками зверху.

2.     Закріпити техніку імітації прямої верхньої передачі.

3.     Повторити техніку переміщень по волейбольному майданчику.

Мета уроку:

1.     Навчити техніці елементів волейболу.

2.     Виховувати моральні якості в учнів, почуття колективізму.

3.     Сприяти розвитку здоров’я, розвивати лідерські якості.

Місце проведення: спортивний зал
Інвентар та обладнання: М'ячі ( волейбольні , тенісні,).  
 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

І.

Підготовча частина.

Техніка безпеки під час занять волейболом.

10 – 12 хвилин

Звернути увагу на спортивний одяг та взуття

1.

Шикування. Рапорт. Повідомлення задач уроку.

20 – 30 сек.

 

2.

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

20 – 30 сек.

80 – 100 ударів за хвилину. Звернути увагу на самопочуття учнів.

3.

Різновиди ходьби:

1).Ходьба на п’ятках, руки на пояс

30 сек.

Звернути увагу на поставу

4.

Різновиди бігу:

1).Звичайний біг.

2).Біг приставними кроками в стійці волейболіста.

3).Біг спиною вперед.

 

4 кола

1 коло

 

1 коло

Слідкувати за диханням. Поставою ступні, роботою рук.

5.

Вправи для розвитку швидкості, спритності:

1).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил головою вперед.

2 -  нахил головою назад.

3 – нахил головою вліво.

4 – нахил головою вправо

 

 

6 разів

    

 

Амплітуда руху максимальна, темп повільний.

 

2).В.П. – середня стійка ноги нарізно, руки до плечей.

1 – 4 – колові оберти руками вперед.

5 – 8 – колові оберти руками назад.

6 разів

Темп середній, амплітуда максимальна.

 

3).В.П. – середня стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі.

1 – пружні відведення рік назад.

2 – зміна положення рук.

3  – пружні відведення рук вперед.

4 – зміна положення рук.

6 разів

Темп середній, амплітуда максимальна.

 

4).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки зігнуті в ліктьовому суставі перед грудьми.

1 – руки вгору.

2 – В.П.

3 – руки в сторони.

4 – В.П.

4 рази

Руки прямі, рухи пружні.

 

5).В.П. – середня стійка, ноги нарізно.

1 – 4 – колові оберти руками вперед.

5 – 8 – колові оберти руками назад.

4 рази

Рухи пружні, лікті в сторони. Пальці рук разом долонями донизу.

 

6).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – ліва рука вправо, прогин вліво.

2 – ліва рука вліво, прогин вправо.

4 рази

Руки прямі, пальці разом, рухи пружні.

 

7).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки зігнуті в ліктьовому суставі перед грудьми.

1 – руки вгору, нахил вліво.

2 – руки вгору, нахил вправо.

6 разів

Звернути увагу на чіткість виконання вправи.

 

8).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил вперед, руки назад.

2 – В.П.

3 – нахил назад, руки попереду.

4 – В.П.

6 разів

Звернути увагу на рівне положення ніг під час виконання вправи.

 

9).В.П.- середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – 4 – колові оберти тазом вліво.

5 – 8  - колові оберти тазом вправо.

6 разів

Звернути увагу на амплітуду руху.

 

10).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки зігнуті в ліктьовому суставі перед грудьми.

1 – поворот тулуба вправо, права нога зігнута в колінному суставі.

2 – поворот тулуба вліво, ліва нога зігнута в колінному суставі.

6 разів

Амплітуда руху середня, лікті в сторони. Повороти пружні, носок натягнутий вниз.

 

11).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – 4 – поперемінні махи ногами вперед.

5 – 8 – поперемінні махи ногами назад.

6 разів

Спину не нахиляти, ноги прямі.

 

12).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

1 – ліва нога зігнута в колінному суставі, права назад.

2 – В.П.

3 – права нога зігнута в колінному суставі, ліва назад.

4 – В.П.

6 разів

Носок вниз, лікті в сторони, спина пряма.

 

13).В.П. – середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі.

Поперемінні махи ногами в сторону.

6 разів

Лікті в сторони, ноги прямі.

 

14).В.П. – середня стійка, ноги нарізно.

1 – 4 – стрибки, руки вгору.

6 разів

Лікті в сторони, ноги прямі.

 

15).В.П. – упор присівши.

1 – 4 – стрибки руки вгору.

6 разів

Руки прямі, на п’яту не ставати.

 

16).В.П. – середня стійка, ноги нарізно.

1 – упор присівши.

2 – упор лежачи.

3 – упор присівши.

4 – В.П.

6 разів

Руки прямі, на п’яту не ставати. Приземлятись лише на три четвертих стопи. В спині не прогинатись.

 

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30 сек.

120 – 140 ударів за хвилину.

ІІ.

Основна частина.

30 хвилин

Фронтальний метод.

1.

Мультимедійна презентація.Закріпити техніку імітації прямої верхньої передачі:

10 хвилин

 

Одночасний спосіб.

1).

В.П.  - упор на руки спиною до низу, обличчям до сітки.
Переміщення на руках до сітки.

10 разів

Партнер тримає ноги, переміщення на прямих руках. Ноги зігнуті в колінах, кистями від себе.

2).

Зжимання та розжимання пальців рук в положенні вперед, в сторони, в гору.

10 разів

Руки попереду прямі.

3).

В.П. – стоячи обличчям до стіни

Відштовхування пальцями рук від стіни.

 

10 разів

Спина рівна, руки прямі.

4).

В.П. – стійка волейболіста.

Імітація передачі м’яча  двома руками зверху.

1 хвилина

Робота рук і кистей одночасна.

2.

Навчити техніки виконання передачі м’яча двома руками зверху:

10 хвилин

Почерговий спосіб.

1).

Навчити правильному розміщенню пальців.

10 разів

Підняти руки вгору. Зігнути роки та ноги. Пальці розставлені, вказівні під кутом.

2).

Піднімання м’яча вгору.

2 хвилини

Техніка виконання.

3).

Штовхання волейбольного м’яча вперед вгору.

4 рази

Техніка виконання.

4).

Прийом волейбольного м’яча 1 раз.

5 разів

Ловити мяч на рівні лоба.

5).

Прийом волейбольного мяча 3 рази.

5 разів

Підняти до лоба.

6).

Набивання мяча над собою.

10 разів

Техніка виконання.

7).

Передача в парах.

15 разів

Відстань 3 м.

8).

Передача над собою - партнеру

10 разів

Висота над собою 2 – 2,5 м.

3.

Повторити техніку переміщень по волейбольному майданчику

10 хвилин

Одночасний спосіб.

1).

Гра «М’яч на номер».
Завдання: Команда хлопчиків та дівчат. У кожної команди по три волейбольні м’ячі, які постійно передаються з рук в руки в команді.

На волейбольному майданчику 6 кругів з номерами від 1 до 6. За командою вчителя (назвою номера) учні повинні покласти м’ячі в круг з даним номером.

5 хвилин.

Хто швидше – та команда и перемогла. Гра триває поки команда не набере 24 очки. Одна перемога – 2 очка.

2).

Гра «Перемога 3»
Завдання: Клас ділиться по 3 учні. На кожну трійцю 1 обруч. За командою вчителя – назвою номера, учні повинні присісти ту кількість раз і якомога швидше перебігти до даної зони на волейбольному майданчику.

5 хвилин

Гра триває поки одна з команд не набере 25 балів. Який номер сказав вчитель – скільки і балів переможцям.

ІІІ.

Заключна частина

4 – 5 хвилин.

 Фронтальний метод.

1.

Шикування

1 хвилина

В одну шеренгу, вздовж волейбольної лінії.

2.

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30 – 40 сек.

Норма до 100 ударів за хвилину.

3.

Підведення підсумку уроку

1 хвилина

Похвала за результативність.

4.

Виставлення оцінок.

1 хвилина

Кожному за успіхи.

5.

Вихід із зали.

1 хвилина

В колону по одному.

 

docx
Додано
2 березня 2021
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку