Урок фізичної культури у 1 класі на тему "Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах"

Про матеріал
Тема: "Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра « Група,струнко!»".
Перегляд файлу

                               
                 Фізична культура                               
Тема уроку: Інструктаж з техніки безпеки під час уроку. Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра « Група,струнко!»

Завдання:
- формування предметних компетентностей:

  1. повторити ЗРВ;
  2. розвивати фізичні якості( швидкість і спритність) шляхом бігу,ходьби

3)сформувати вміння лазити по гімнастичній лаві та стінці ;
- формування ключових компетентностей:
1)здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;

2)інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;
3) навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

4)підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають  ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.

 

 

Інвентар: свисток,лава.

Місце проведення:  спортивний зал.

Хід уроку:

 

Частина

уроку

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина
(10 хв)

 

 

 

 

 

 

 

1)Шикування в шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.
2) Вимірювання пульсу

3)Строєві вправи на місці (повороти вліво, вправо, кругом)

4)Виконання вправ по колу:
1.Ходьба та її різновиди:
- ходьба на носочках;
- ходьба на п’ятах;

- ходьба на зовнішній/ внутрішній стороні стопи;
- перекати з п’яти на носок;
2.Біг та його різновиди:
- звичайний;

- спиною вперед;




- приставним кроком( лівим/правим);


- з високим підніманням стегна;
- на прямих ногах.

3.Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.

 

 

1 хв

 

15 с

15 с

 

2 хв

 

 

10 м

10м

 

10 м

 

 

10м

 

 

10м


10м





10м

 

 

 

10м

10 м

 

Звертаю увагу на зовнішній вигляд учнів. Звертаю увагу на чіткість виконання команд.

 

Правильність виконання вправ.

 

Руки на поясі.
Руки в замку за головою.
Руки на поясі.


Руки на поясі.

 

Звернути увагу дітей на методику дихання. Дихати лише носом.

Дотримуватися дистанції та слідкувати за рухом повороту голови ліворуч.

Руки зігнуті.
Дотримуватися дистанції.
 

Руки зігнуті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина
( 20 хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина ( 5 хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5)Перешикування в 2 колони
 

6)Розучування комплексу загальнорозвиваючих вправ для дітей.

 

1вправа:

«Зростемо великими».

В. п. — основна стійка.

 1 — руки в сторони ;

 2 — руки вгору, піднятись  на носочки, потягнутись ;

 3 — руки в сторони опуститись на ступні ;

 4 — в.п.

 

2 вправа:

«Перекочування м’ячика»

В.п. – стійка ноги нарізну, руки на поясі.

 1- нахил голови вперед;

2-нахил голови назад;

3- нахил голови вправо;

4- нахил голови вліво.
5-в.п.

 

 

 

 

3 вправа:

«Силачі»

В.п. Руки до плечей .

1-4 кругові оберти вперед, 5-8 – назад.

 

 

4 вправа:

В.п.-стійка ноги нарізно, руки за голову;
1-2-повороти тулуба вліво;
3-4-вправо.

5 вправа « Хлопавка»:
В.п.-основна стійка,руки на поясі;
1- сплеснути долонями спереду;
2- сплеснути ззаду;
3- сплеснути спереду;
4- в.п.


6 вправа«Маятник»:

В. п. — стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 — нахил уліво з підняттям правої ноги;

2 — в. п.;

3 — нахил вправо з підняттям лівої ноги;

4 — в. п.

7 вправа: 

В.п.-стійка  на правій нозi;
1-4- лівою ногою виконуємо  коловi рухи вперед , не торкаючись пiдлоги;
5-8- назад;
1-4- правою ногою виконуємо колові рухі вперед;
5-8-назад.

 

8 вправа:

В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.
1- присісти, руки вперед;
2- в.п.
3- присісти, руки в сторони;
4- в.п.
19 вправа:

В.п.- основна стійка.
1-стрибок-ноги нарізно-оплеск над головою;
2- стрибок у вихідне положення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6) Лазіння по лаві
7) Лазіння по гімнастичній стінці

8) Рухлива гра

« Група струнко!»

 

 

9) Вимірювання пульсу

 

 

 

 

1) Шикування в 1 колону.

2)Вправа на відновлення дихання :легкий біг, ходьба.
3) Шикування в одну шеренгу.

4) Вимірювання пульсу

5)Підбиття підсумків.

6) Організований перехід до класу.

 

   30 с

 

 

 

 

 

7 хв

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 разів у кожну сторону

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 


6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв

 

5 хв

 

5 хв

 

 

 

10 с

 

 

 

2 хв

 

 

1 хв

 

2 хв

10 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу, щоб учні піднімались на носочки та тягнулися.

 

 

 

 

 

 Рухи не різкі, а плавні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Амплітуда кругових обертів.

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

 

 

Сплеск руками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Глибина нахилу та підняття протилежної ноги.

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильне виконання колових рухів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коліна і носкі мають бути в одному напрямі.

 

 

 

 

 

Відриватися від підлоги при кожному стрибку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина рівна.

 

 

 

 

Техніка виконан\ня

 

 

Слідкую за дотриманням правил.

 

 

 

 

 

 

 

У повільному темпі не порушуючи стрій. 1 коло.

 

Виділяю кращих учнів( кращу команду).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 березня 2021
Переглядів
2539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку