Фізична культура
Тема уроку: Інструктаж з техніки безпеки під час уроку. Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра « Група,струнко!»
Завдання:
- формування предметних компетентностей:
3)сформувати вміння лазити по гімнастичній лаві та стінці ;
- формування ключових компетентностей:
1)здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;
2)інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;
3) навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;
4)підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.
Інвентар: свисток,лава.
Місце проведення: спортивний зал.
Хід уроку:
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина
|
1)Шикування в шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку. 3)Строєві вправи на місці (повороти вліво, вправо, кругом)
4)Виконання вправ по колу: |
1 хв
15 с 15 с
2 хв
10 м 10м
10 м
10м
10м
10м |
Звертаю увагу на зовнішній вигляд учнів. Звертаю увагу на чіткість виконання команд.
Правильність виконання вправ.
Руки на поясі.
Звернути увагу дітей на методику дихання. Дихати лише носом. Дотримуватися дистанції та слідкувати за рухом повороту голови ліворуч.
Руки зігнуті. Руки зігнуті. |
Основна частина
Заключна частина ( 5 хв)
|
5)Перешикування в 2 колони 6)Розучування комплексу загальнорозвиваючих вправ для дітей.
1вправа: «Зростемо великими». В. п. — основна стійка. 1 — руки в сторони ; 2 — руки вгору, піднятись на носочки, потягнутись ; 3 — руки в сторони опуститись на ступні ; 4 — в.п.
2 вправа: «Перекочування м’ячика» В.п. – стійка ноги нарізну, руки на поясі. 1- нахил голови вперед; 2-нахил голови назад; 3- нахил голови вправо;
4- нахил голови вліво.
3 вправа: «Силачі» В.п. Руки до плечей . 1-4 кругові оберти вперед, 5-8 – назад.
4 вправа:
В.п.-стійка ноги нарізно, руки за голову;
В. п. — стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 — нахил уліво з підняттям правої ноги; 2 — в. п.; 3 — нахил вправо з підняттям лівої ноги; 4 — в. п. 7 вправа:
В.п.-стійка на правій нозi;
8 вправа:
В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.
В.п.- основна стійка.
6) Лазіння по лаві 8) Рухлива гра « Група струнко!»
9) Вимірювання пульсу
1) Шикування в 1 колону.
2)Вправа на відновлення дихання :легкий біг, ходьба. 4) Вимірювання пульсу 5)Підбиття підсумків. 6) Організований перехід до класу. |
30 с
7 хв
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
20 разів у кожну сторону
4-6 разів
10 хв
5 хв
5 хв
10 с
2 хв
1 хв
2 хв 10 с
|
Звернути увагу, щоб учні піднімались на носочки та тягнулися.
Рухи не різкі, а плавні.
Амплітуда кругових обертів.
Спину тримати рівно.
Сплеск руками.
Глибина нахилу та підняття протилежної ноги.
Правильне виконання колових рухів.
Коліна і носкі мають бути в одному напрямі.
Відриватися від підлоги при кожному стрибку.
Спина рівна.
Техніка виконан\ня
Слідкую за дотриманням правил.
У повільному темпі не порушуючи стрій. 1 коло.
Виділяю кращих учнів( кращу команду). |