Урок фізкультури "Вправи для опанування навичками володіння м'ячем"

Про матеріал
Урок - дослідження , протягом якого учні знайомляться та працюють з різними м'ячами - за розміром і вагою, а в по заверешенню зважують м'ячі. Протягом уроку забезпечується руховий режим кожного учня.
Перегляд файлу

Урок фізичної культури в 2-А класі

Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Завдання уроку:

Освітні:  продовжити формувати навички володіння м’ячем: тримання, передача м’яча в колі,шерензі, колоні , передача м’яча , лежачи на спині; забезпечення рухового режиму кожного учня протягом всього уроку;

Оздоровчі: сприяти розвитку фізичних якостей: швидкості, спритності, координації рухів; формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості; впровадження системних дихальних вправ під час виконання учнями навчальних завдань; поєднання фізичних навантажень та позитивних емоційних вражень в учнів;

Виховні: Виховувати вольові якості: бажання бути уважними, чітко виконувати кожну вправу, оволодівати прийомами самотренування та самоконтролю.

Інвентар: малі м’ячі, гумові м’ячі, фішки, свисток, музичний центр.

№ пп

 

                                   Зміст уроку

 

Дозування

 

Методичні рекомендації

                                                                    

Підготовча частина 10-12 хв

1

1.Організаційний момент

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо!

2.Шикування в шеренгу, привітання.

Загадка.

Його б’ють , він не плаче

А все скаче,скаче й скаче…..

 3.Повідомлення завдань уроку.

4.Інструктаж БЖД

5. Наш девіз:

Вперед Україно наш рідний край

Вперед Україно - перемагай!

6.Стройові вправи: повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом.

7.Вимірювання ЧСС

0.5 хв.

 

 

 

 

0,5 хв.

 

 

1 хв.

0,5хв

 

0,5хв.

 

 

0,5хв

Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Чіткість виконання.

 

 

 

Повторити правила безпечної поведінки під час виконання стройових  вправ, вправ з м’ячем.

 

 

 

Чіткість виконання команд

 

2.

 

 

 

 

 

1.Ходьба,різновиди ходьби :

- на носках; - на п’ятах;

-на зовнішній стороні стопи.

-на внутрішній стороні стопи.

-напівприсіді; руки на поясі.

2.Повільний біг, різновиди бігу:

-біг приставним кроком;

-по купинкам

-з викиданням прямих ніг вперед

3.Ходьба. Відновлювальні вправи.

4.Дихальні вправи.« Годинник»

Стати прямо, руки опустити, ноги нарізно. Розмахуючи прямими руками назад і вперед, (вдих-видих), промовляти: «тік-так».

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

Потоковий метод

руки на поясі.

руки за голову.

Руки в сторони

Координація рухів

Контролювати дистанцію. Правильність виконання

Руки на пояс

Спина рівна, дихання рівномірне.

 

  Повторити 6-8 разів.

 

Спину тримати рівно

ЧСС

3.

Перешикування з колони по одному в колону по два способом розподілення учнів – апельсин, лимон

0,5хв

Чітко і голосно вимовляти слово по черзі.

4.

Загальнорозвивальні вправи на місці з м’ячами

1)В.п: ноги нарізно; руки  з м’ячем внизу

1-нахили голови вперед; 2- назад; 3-ліворуч; 4-праворуч.

2)В.п.- основна стійка, м’яч спереду. 1-2- відставляючи праву ногу назад на носок, м’яч угору, потягнутися, прогнутися і подивитися на м’яч . Те саме з другої ноги.

3)В.п.-основна стійка, м’яч угорі. 1-відставляючи праву ногу в сторону на носок, нахил праворуч, дивитися на м’яч 2-в.п.Те саме в іншу сторону.

4) В.п. Ноги нарізно, руки з м’ячем  за головою.1-нахил вперед , м’яч перед собою.2.В.п. 3- те ж саме.4-В.п.

5).В.п.-основна стійка, м’яч унизу. 1-випад правою ногою вправо, м’яч вправо на випрямлені руки. 2- В.п.3-випад лівою ногою в сторону, 4-В.п.

6).В.п.- ноги нарізно,м’яч внизу 1- присіли , руки випрямлені вперед з м’ячем .2-В.п.

7).В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч затиснутий між гомілками, руки на поясі. Виконати близько 10 стрибків, утримуючи м’яч між гомілками.

8).В.п.-ноги на ширині плечей. Перекочування м’яча плавними поштовхами обома або однією рукою між стопами ніг.

 

4-6р

 

 

 4-6р

 

  

 

6-8р

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

 6-8р.

 

 

До10р.

 

 

До10р.

 

 Дотримуємося

повної амплітуди рухів.

 

 

Контролювати чіткість та правильність виконання вправи

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

Руки не згинати в ліктях.

Чіткість виконання вправи.

 

 

Відведення прямих рук в сторону

 

 

міцно утримувати м’яч

Спина рівна

 

стрибки на носках

 

контролювати рух м’яча, координацію рухів

 

5.

Вправи на розвиток уваги,тримаючи м’яч ступнями ніг.

1. В.П. – О.С., 1 – руки на пояс, 2 – руки до плечей, 3 – руки за голову, 4 – на голову, 5 – руки вниз.

 

 

0,5хв.

 

 

Гра «Вправні ручки, сильні ніжки», швидке виконання рухів.

Вчитель виконує вправу асинхронно, діти по команді

Основна частина 20-22хв.

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

1. Підкидання м’яча двома, однією рукою; ловіння двома.(на місці)

2.Удари  м’яча об підлогу однією та двома руками;(на місці)

 

3.Передача м’яча в колоні, шерензі ,в колі, по одному праворуч, ліворуч,

4.Передача м’яча ногами, лежачи на спині

 

 

2-3 хв.

 

2-3хв.

 

 

3хв.

 

4-5хв.

 М’яч над собою, контролювати силу кидка м’яча.

Лікті опустити вниз, м’язи рук розслаблені. Не бити по м’ячу, а штовхати його внизу;

Інструктаж з БЖД.

Змагальний  метод.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

Рухлива гра-естафета.-«ВЕСЕЛИЙ М’ЯЧ»

Клас ділиться на дві команди .

1.Кожна команда отримує по великому м’ячу. Завдання- по черзі  за командою подолати визначену відстань , стрибаючи на м’ячі, передати естафету наступному учаснику . хто швидше подолає відстань, той і перемагає.

2.Закидання малого м’яча в ціль( корзина). Перемагає команда, яка найбільше попала в корзину)

Підсумок гри.

6-8хв.

Розвиток спритності, швидкості.

Інструктаж з БЖД під час гри.

Виховувати дружні стосунки, вміння працювати в команді злагоджено і чітко.

 

 

Визначення ЧСС

3.

Вправи на розслаблення.

  • « Насос»

Стати прямо, руки опущені, ноги разом. Зробити вдих, потім нахил тулуба в сторону - видих, руки

ковзають вздовж тулуба, при цьому голосно промовляти: «с-с-с-с».

1хв.

 

 

                                                       Заключна частина        3-5 хв.

 

 

1. Шикування в шеренгу. Зважування м’ячів.

2. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання учнів

3.Вихід із зали.

 

 

 

0,5хв

1хв

1,5 хв.

 

Відзначити роботу учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2023
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку