Урок фізкультури "Вправи на рівновагу та профілактики плоскостопості"

Про матеріал
На уроці учні засвоюють всі види пересувань : ходьба, біг, лазіння по гімнастичній стінці, пролізання через перешкоди, танцювальні батли.
Перегляд файлу

Конспект уроку фізкультури для 2-Б класу

 

Тема:  Лазіння  по гімнастичній стінці в різних напрямках. Вправи на рівновагу

та  для профілактики плоскостопості.  Рухливі ігри.

Завдання уроку:

Освітні: закріпити вміння виконувати стройові вправи, повороти на місці, перешикування в дві колони; повторити комплекс ЗРВ з гімнастичними палицями;  сприяти засвоєнню видам пересування: ходьба  по гімнастичній лаві, долаючи перешкоди; лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.

 Оздоровчі:  сприяти розвитку основних рухових умінь і навичок під час виконання вправ, розвивати швидкість та спритність у грі «Бездомний заєць», «Математика в русі» формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості.

Виховні: виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість, вміння працювати в команді, поважати думку інших.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: гімнастична лава , гімнастична стінка, лава, кеглі, обручі,музичний центр

Хід уроку

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (10 хв.)

  1.                                                                                      11.

А).Організаційний момент

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо! 

Б).Шикування у шеренгу. Привітання

В)Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні ми будемо подорожувати по країні Спортландія, де нас чекає багато випробувань.

 Ми будемо з вами…

Наш  девіз :

Здоровя - це сила….

Ну що ж пора нам вирушати у країну Спортландію

Інструктаж. ЧСС.

1,5хв

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Наявність спортивної форми.

Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань  уроку

  1.                                                                                      22.

 

 

 

 

 

 

 

Ходьба:

  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • навприсядки. 

1хв

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виконувати за командами. Виправляти помилки: підказкою, порадою, повторним поясненням.

Збереження дистанції витягнутої руки.

  1.                                                                                       

3.

Біг:

  • - звичайний;
  • - з підніманням колін;
  • - із закиданням гомілок;
  • - біг широким кроком;
  • - біг змійкою;

1хв

 Звернути увагу на поставу.

ПотокПотоковий  метод

органіорганізації діяльності учнів.

учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки порадою,

вказів поясненням.

4.

Ходьба: - звичайна (підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити руки – видох)

Вимірювання ЧСС.

 

0,5хв

Переходимо на крок –

Дихаємо як вітерок. 

  1.                                                                                      55.

Ось ми всі потрапили в країну Спортландія

Будемо по країні  мандрувати свою силу й спритність розвивати  

Комплекс ЗРВ вправ з гімнастичними палицями

1.В.П. – стійка, упор палицею у правою рукою, ноги на ширині плечей. 1 – права рука з палицею вперед, поворот вліво, 2 – в.п., 3 – палиця в лівій руці ліва рука вперед, поворот вправо, 4 – повернутися у в.п. повторити 6 разів.

2. В.П. – основна стійка (о.с. -п'яти разом, носки нарізно), палиця внизу. 1 – підняти палицю вгору, ноги на носки, потягнутися, 2 – опустити палицю вниз, опустити ногу на стопу. повторити 6 разів.

3. В.П. – Основна стійка, палиця внизу. 1 – палиця вперед, 2 – палиця вгору, 3 – палиця вперед, 4 – вихідне положення, повторити 6 разів.

4. В.П. – стійка ноги нарізно на палиці, руки вниз. 1 – приставний крок вліво, 2 – вихідне положення, 3 – приставний крок вправо, 4 - в.п. повторити 6 разів.

5. В.П. – палиця в руках, ноги вільно розставлені. 1 – присісти, палиця за голову, 2 – повернутися у в.п. повторити 6 разів.

 6. В.П. – стати, палиця в руках внизу, ноги разом. 1 – нахилитися, палицю покласти на підлогу, 2 – повернутися у в.п., 3 – нахилитися, взяти палицю, 4 – повернутися у в.п. повторити 5 разів .

Вправи для очей на місці.

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою

 

Виконання вправи під рахунок

 

 

Руки рівні, не зігнуті в ліктях

Чіткість виконння 

 

 

 

Спина рівна

 

 

 

 

 

Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися

 

Показ учителем

                                          ІІ. Основна частина (20-22 хв.)

6.

 

 

Вправи на рівновагу , використовуючи лаву

  1. Ходьба по лаві на носках.
  2. Ходьба по лаві приставним кроком

Ходьба по лаві з переступанням через фішки

Лазіння по гімнастичній лаві:

  1. Лежачі на животі, підтягуючись двома руками;
  2. Лежачі на животі, підтягуючись руками по черзі.
  3. Лазіння на колінах, підтягуючись двома руками.

 

 

8хв

Поділ учнів на два відділення

 ( пояснення завдання) Показ учителем

Руки в сторони

Рухатися боком

Контролювати чітку координацію рухів

 

7.

 

 

 

 

Лазіння по гімнастичній стінці:

1.Вгору, вниз;

2.В різних напрямках.

3. Завдання «Якості спортсмена».(на кожну букву підібрати рису характеру, яка притаманна спортсмену)

8-хв.

Інструктаж з БЖД(не зістрибувати з стінки, на стінці має бути один учень)

Потоковий метод

Виконання вправи однойменним способом

 

8.

Рухливі ігри «Математика в русі»- В цій грі ви повинні показати свої вміння рахувати, та вміння гарно рухатись.Умови гри*

Грає  музика і всі діти танцюють. При зупинці музики називається число, наприклад 2. Діти повинні взятися за руки по два . Хто не встиг пропускає танець і т.д.

3-5хв

Розвиток уваги і швидкості

В грі діти  повинні показати свою організованість, швидкість і спритність.

 

                                                   

                   

                                                    III. Заключна частина (3 хв.)

  1.                                                                                      19.

А)Шикування у шеренгу

Б)Ходьба, вправи на відновлення дихання

В)Підсумок  уроку.

- Де ви діти побували?.

Чого ви навчилися на уроці ? Що найбільше сподобалось? 

Г)Оцінювання учнів.

Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Фронтальний метод організації учнів.

В обхід по залу

Відзначити роботу учнів.

Організований вихід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 січня 2023
Переглядів
1836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку