Тема: Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Вправи на рівновагу
та для профілактики плоскостопості. Рухливі ігри.
Завдання уроку:
Освітні: закріпити вміння виконувати стройові вправи, повороти на місці, перешикування в дві колони; повторити комплекс ЗРВ з гімнастичними палицями; сприяти засвоєнню видам пересування: ходьба по гімнастичній лаві, долаючи перешкоди; лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.
Оздоровчі: сприяти розвитку основних рухових умінь і навичок під час виконання вправ, розвивати швидкість та спритність у грі «Бездомний заєць», «Математика в русі» формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості.
Виховні: виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість, вміння працювати в команді, поважати думку інших.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: гімнастична лава , гімнастична стінка, лава, кеглі, обручі,музичний центр
Хід уроку
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||||
І. Підготовча частина (10 хв.) |
||||||||
|
А).Організаційний момент Ось дзвінок сигнал нам дав, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок скоріше починаймо! Б).Шикування у шеренгу. Привітання В)Мотивація навчальної діяльності. Сьогодні ми будемо подорожувати по країні Спортландія, де нас чекає багато випробувань. Ми будемо з вами… Наш девіз : Здоровя - це сила…. Ну що ж пора нам вирушати у країну Спортландію Інструктаж. ЧСС. |
1,5хв |
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Наявність спортивної форми. Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань уроку |
|||||
|
Ходьба:
|
1хв |
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виконувати за командами. Виправляти помилки: підказкою, порадою, повторним поясненням. Збереження дистанції витягнутої руки. |
|||||
3. |
Біг:
|
1хв |
Звернути увагу на поставу. ПотокПотоковий метод органіорганізації діяльності учнів. учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки порадою, вказів поясненням. |
|||||
4. |
Ходьба: - звичайна (підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити руки – видох) Вимірювання ЧСС. |
0,5хв |
Переходимо на крок – Дихаємо як вітерок. |
|||||
|
Ось ми всі потрапили в країну Спортландія Будемо по країні мандрувати свою силу й спритність розвивати Комплекс ЗРВ вправ з гімнастичними палицями 1.В.П. – стійка, упор палицею у правою рукою, ноги на ширині плечей. 1 – права рука з палицею вперед, поворот вліво, 2 – в.п., 3 – палиця в лівій руці ліва рука вперед, поворот вправо, 4 – повернутися у в.п. повторити 6 разів. 2. В.П. – основна стійка (о.с. -п'яти разом, носки нарізно), палиця внизу. 1 – підняти палицю вгору, ноги на носки, потягнутися, 2 – опустити палицю вниз, опустити ногу на стопу. повторити 6 разів. 3. В.П. – Основна стійка, палиця внизу. 1 – палиця вперед, 2 – палиця вгору, 3 – палиця вперед, 4 – вихідне положення, повторити 6 разів. 4. В.П. – стійка ноги нарізно на палиці, руки вниз. 1 – приставний крок вліво, 2 – вихідне положення, 3 – приставний крок вправо, 4 - в.п. повторити 6 разів. 5. В.П. – палиця в руках, ноги вільно розставлені. 1 – присісти, палиця за голову, 2 – повернутися у в.п. повторити 6 разів. 6. В.П. – стати, палиця в руках внизу, ноги разом. 1 – нахилитися, палицю покласти на підлогу, 2 – повернутися у в.п., 3 – нахилитися, взяти палицю, 4 – повернутися у в.п. повторити 5 разів . Вправи для очей на місці. |
6 хв
|
Слідкувати за поставою
Виконання вправи під рахунок
Руки рівні, не зігнуті в ліктях Чіткість виконння
Спина рівна
Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися
Показ учителем |
|||||
ІІ. Основна частина (20-22 хв.) |
||||||||
6.
|
Вправи на рівновагу , використовуючи лаву
Ходьба по лаві з переступанням через фішки Лазіння по гімнастичній лаві:
|
8хв |
Поділ учнів на два відділення ( пояснення завдання) Показ учителем Руки в сторони Рухатися боком Контролювати чітку координацію рухів
|
|||||
7.
|
Лазіння по гімнастичній стінці: 1.Вгору, вниз; 2.В різних напрямках. 3. Завдання «Якості спортсмена».(на кожну букву підібрати рису характеру, яка притаманна спортсмену) |
8-хв. |
Інструктаж з БЖД(не зістрибувати з стінки, на стінці має бути один учень) Потоковий метод Виконання вправи однойменним способом
|
|||||
8. |
Рухливі ігри «Математика в русі»- В цій грі ви повинні показати свої вміння рахувати, та вміння гарно рухатись.Умови гри* Грає музика і всі діти танцюють. При зупинці музики називається число, наприклад 2. Діти повинні взятися за руки по два . Хто не встиг пропускає танець і т.д. |
3-5хв |
Розвиток уваги і швидкості В грі діти повинні показати свою організованість, швидкість і спритність.
|
|||||
III. Заключна частина (3 хв.) |
||||||||
|
А)Шикування у шеренгу Б)Ходьба, вправи на відновлення дихання В)Підсумок уроку. - Де ви діти побували?. Чого ви навчилися на уроці ? Що найбільше сподобалось? Г)Оцінювання учнів. Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок. За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі! |
2 хв.
1 хв. |
Фронтальний метод організації учнів. В обхід по залу Відзначити роботу учнів. Організований вихід
|
|||||