Науменко А.В., вчитель початкових класів, вища категорія,
ЛНВК № 10 «ЗНЗ-ДНЗ»Лозова, Харківська обл
Українська мова. 2 клас.
Тема: «Форма слова і споріднені слова. Т. Коломієць "Снігова казка". Переказування твору своїми словами»
-Обери свій настрій
«Форма слова і споріднені слова. Т. Коломієць "Снігова казка". Переказування твору своїми словами»
§ розрізняти форми слова і споріднені слова;
§ створювати невеликі висловлення;
§ виразно читати й переказувати тексти;
§ фантазувати на основі прочитаного.
Став перед собою цілі на урок.
"Щоденні 5", стор. 142, вправи 8, 9.
§ Вправ 8. Запиши на кожному пальці слова, що ти пам'ятаєш із теми "Спільнота"
(спільнота, взаємоповага, довіра, спілкування, герой).
§ Вправа 9. Склади прислів'я
§ Про кого йде мова у прислів'ях? (Про друзів)
§ Пригадай, що таке спільнокореневі слова та форма слова?
§ Утвори ФОРМУ того самого слова та СПОРІДНЕНІ слова. § Поясни РІЗНИЦЮ між словами у колонці ФОРМИ СЛОВА
§ Є (хто?що?) друзі друг⬜
§ Немає (кого?чого?) друзів дружний
§ Раді (кому?чому?) друзям дружечки
§ Задоволені (ким?чим?) друзями дружити
§ Чим відрізняється форма слова від споріднених слів?
Висновок.
§ Пам'ятай, що в коренях відбувається чергування.
§ Оціни розуміння теми
§ Прочитайте тему уроку.
§ Запиши слова, визнач закінчення і корінь у споріднених словах.
Запиши число
Каліграфічна хвилинка
§ Прейди за посиланням. Пам'ятай про правила роботи в Інтернеті!
§ Знайди неправильно записані споріднені слова.
§ Перевір себе.
Відпочинь!
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU
§ ПЕРЕЙДИ ЗА ПОСИЛАННЯМ. ⬜Пам'ятай про правила роботи в
Інтернеті!
§ Добери слова відповідно таблиці.
§ Запиши їх у зошит.
Оціни свою роботу.
Вправа "Передбачення" за заголовком. - Прочитай заголовок "Снігова казка" -Про що буде йти мова у вірші?
§ Слухання вірша Тамари Коломієць "Уже засипав білий сніг" § Читання вірша учнями.
§ Переказування вірша своїми словами.
- Чи справдились твої припущення?
Стратегія "Входження в малюнок"§ Де ви хотіли б опинитися на малюнку?
§Щоб ви хотіли зліпити? -Перекажи вірш своїми словами-Придумай власну історію.
-Перейди за посиланням. - Розфарбуй.
§ Випиши з вірша споріднені слова. § ДОВЕДИ, що це СПОРІДНЕНІ СЛОВА?
§Оціни свою роботу.
-Назви ключове слово уроку.
-Постав 3 питання до уроку.
- Оціни свою роботу на уроці за таблицею: чи досягнув/ла ти успіху?