Розробка уроку розрахована на дітей 3 класу . Матеріали уроку можуть бути використанні, як на самому уроці англійської мови, так й на занятті гуртка англійської мови в пришкільному літньому таборі, шкільних майстеркласах та на позашкільних святах.
Робота на уроці організована в 3- 4 групах.
Основною метою цього уроку є формування соціально- громадянської компетентності в учнів.Так осередком цієї компетентності буде школа та на уроці відбудеться формування соціально- громадянської компетентності в учня, як стрижня майбутнього громадянина.
На уроці діти стануть активними учасниками обох навчального та виховного процесів, вони будуть не тільки виконавцями завдань, а й суб'єктами діяльності та й отримають власний найцініший досвід.Вони стануть творцями, а не тільки виконавцями завдань.
Засвоєння матеріалів уроку допоможе в розвитку творчого матеріалу , пам' яті , вміння працювати в групах, в вихованні відчуття взаємопідтримки та власної ініціативи. На уроці діти навчаться приймати рішення та брати на себе відповідальність за всіх учасників групи, висловлювати свої думки та емоції.
Одеський НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«Гімназія №7 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА школа і СТУПЕНЯ
з поглибленим вивченням англійської мови»
Одеської міської ради
Майстер-клас
вчителів англійської мови
«Формування соціально-
громадянської компетентності
суб’єктів освітньої діяльності
шляхом засвоєння нової лексики»
До всеукраїнського науково-практичного семінару
«Моделювання розвитку авторських шкіл в Україні»
21.11.2017
Верещинська О.М.
Костюк І.Ю.
М’ясоєдова Н. Л.
Александрова О.
Предметні компетентності майстер-класу:
-введення та оволодіння новою лексикою;
-розвиток мотивації її вживання на основі метода візуалізації через
ігри та імітацію в комунікативних ситуаціях. Громадянська компетентність:
-робота в парах та групах, співпраця з іншими на результат.
Здоров'язберігаючі компетентності:
-рухливі ігри (пантоміма),
-фізкультхвилинка.
Соціальна компетентність:
-усвідомлення важливості знань про культуру України.
Хід заходу
І. Організаційний момент. Повідомлення мети заходу. Вступ.
Ведучий: Ми запросили Вас на майстер-клас вчителів англійської мови початкової школи кафедри іноземних мов, щоб показати як ми знайомимо дітей з новою лексикою і вчимо їх запам’ятовувати слова, які види роботи ми для цього використовуємо.
Діти, які зараз йдуть до школи, зовсім інші. Вони відрізняються від нас з вами. Психологи називають їх «поколінням Альфа». Вони не розуміють слово «ні», їх треба переконувати, з ними треба домовлятися. Раніше дітей називали «чомучки», тому що вони постійно запитували «Чому? Чому сонечко жовте? Чому трава зелена?» А зараз діти запитують «Навіщо? Для чого?» Тому для того, щоб вчилися, їх треба зацікавити, з мотивувати. Ще в своїй роботі ми враховуємо те, що діти по-різному сприймають інформацію. Хтось краще запам’ятовує побачене (образ) - це візували, хтось краще сприймає почуте - це аудіали, хтось розуміє через дотик – кинестетики, а є діти, які поєднують в собі різні психотипи людини - мікси.
ІІ. Основна частина заходу.
Match. (З’єднайте)
1) а) wreath
2) б) vyshyvanka
3) в) sucker
4) г) boots
5) д) Bulova
2) Введення лексики. Для кращого запам’ятовування слів вчитель
повторює кожне слово 3 рази. Коли вчитель вперше вимовляє
слово, діти бачать образ, малюнок. Вдруге, діти вже бачать образ
та чують слово. Втретє, їх мовний апарат готовий вимовити
слово і вони вимовляють його.
wreath sucker
boots
3) Гра «What is missing? »
На екрані з’являються ті ж самі малюнки, але одного не вистачає.
Діти повинні здогадатися, який малюнок зник. Наприклад,
wreath boots bulova sucker
Вчитель запитує: What is missing?
Діти відповідають: It’s a vyshyvanka.
4) Фізкультхвилинка з повторенням вивченої лексики під музичний супровід опери Миколи Лисенка за однойменною п’єсою Івана Котляревського «Наталка Полтавка».
5) Складання пазлів. Діти в групах складають пазли. Потім показують пантоміму іншій групі та діти з іншої групи повинні здогадатися, який малюнок вони склали. Наприклад,
6) Відгадування загадок. Підбір малюнків до загадок.
Guess and stick the pictures.
а) Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти гарні, весняні:
-На вдягай, синочку!
__________________
б) Ой цвіте на Україні красне літо,
Ой збирають чорнобриві в гаю квіти,
В’яжуть стрічку й квіточку в стіжок,
Щоб до танцю вбратись в оберіг-……..
__________________
в) За розміром, як у Котигорошка голова,
В бою відважно маше ………
__________________
г) Ні краватка, ані кожушок,
Ні комірець, ні фартушок,
Талію обіймає та кличе у танок
Наш український ………….
__________________
д) Одяг ми для ваших ніг,
З вами ми і в дощ, і в сніг.
________________
7) «Вдягни ляльку». Діти в групах підбирають одяг для паперової
ляльки, за допомогою клею вдягають і називають речі, які вико-
ристали. Наприклад, She is wearing a sucker, a wreath, a vyshyvanka,
boots. He is wearing a sucker, a vyshyvanka, boots.
IІІ. Підсумок заходу. Рефлексія.