Майстер-клас «Формування соціально-громадянської компетентності суб’єктів освітньої діяльності шляхом засвоєння нової лексики»

Про матеріал

Розробка уроку розрахована на дітей 3 класу . Матеріали уроку можуть бути використанні, як на самому уроці англійської мови, так й на занятті гуртка англійської мови в пришкільному літньому таборі, шкільних майстеркласах та на позашкільних святах.

Робота на уроці організована в 3- 4 групах.

Основною метою цього уроку є формування соціально- громадянської компетентності в учнів.Так осередком цієї компетентності буде школа та на уроці відбудеться формування соціально- громадянської компетентності в учня, як стрижня майбутнього громадянина.

На уроці діти стануть активними учасниками обох навчального та виховного процесів, вони будуть не тільки виконавцями завдань, а й суб'єктами діяльності та й отримають власний найцініший досвід.Вони стануть творцями, а не тільки виконавцями завдань.

Засвоєння матеріалів уроку допоможе в розвитку творчого матеріалу , пам' яті , вміння працювати в групах, в вихованні відчуття взаємопідтримки та власної ініціативи. На уроці діти навчаться приймати рішення та брати на себе відповідальність за всіх учасників групи, висловлювати свої думки та емоції.

Перегляд файлу

         Одеський НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

      «Гімназія №7 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА школа і СТУПЕНЯ

         з поглибленим вивченням англійської мови»

                                 Одеської міської ради

 

                           Майстер-клас

                 вчителів англійської мови

 

                              «Формування соціально-                                                                          

                             громадянської компетентності

                             суб’єктів освітньої діяльності

                             шляхом засвоєння нової лексики»

 

                 До всеукраїнського науково-практичного семінару

                     «Моделювання розвитку авторських шкіл в Україні»  

                                   21.11.2017

 

 

                                                                       Верещинська О.М.

                                                                               Костюк І.Ю.

                                                                               М’ясоєдова Н. Л.

                                                                               Александрова О.                                                                       

Предметні компетентності майстер-класу:
  -введення та оволодіння новою лексикою;
  -розвиток мотивації її вживання на основі метода візуалізації через    

   ігри та імітацію в комунікативних ситуаціях.                      Громадянська компетентність:
  -робота в парах та групах, співпраця з іншими на результат.
Здоров'язберігаючі компетентності:
  -рухливі ігри (пантоміма),
  -фізкультхвилинка.
Соціальна компетентність:
  -усвідомлення важливості знань про культуру України.

 

 

 

                                        Хід заходу

І. Організаційний момент. Повідомлення мети заходу. Вступ.

 

Ведучий: Ми запросили Вас на майстер-клас вчителів англійської мови початкової школи кафедри іноземних мов, щоб показати як ми знайомимо дітей з новою лексикою і вчимо їх запам’ятовувати слова, які види роботи ми для цього використовуємо.   

   Діти, які зараз йдуть до школи, зовсім інші. Вони відрізняються від нас з вами. Психологи називають їх «поколінням Альфа». Вони не розуміють слово «ні», їх треба переконувати, з ними треба домовлятися. Раніше дітей називали «чомучки», тому що вони постійно запитували «Чому? Чому сонечко жовте? Чому трава зелена?» А зараз діти запитують «Навіщо? Для чого?» Тому для того, щоб вчилися, їх треба зацікавити, з мотивувати. Ще в своїй роботі ми враховуємо те, що діти по-різному сприймають інформацію. Хтось краще запам’ятовує побачене (образ) - це візували, хтось краще сприймає почуте - це аудіали, хтось розуміє через дотик – кинестетики, а є діти, які поєднують в собі різні психотипи людини - мікси.

 

 

ІІ. Основна частина заходу.

  1. «Мозковий штурм». Не знаючи слів, діти  здогадуються і з’єднують малюнок з словом. Звіряють з відповідями на екрані.   

Match. (З’єднайте)

 

     1) Изображение выглядит как стол, оружие

Описание создано с высокой степенью достоверности                                           а) wreath

      2) Изображение выглядит как цветок, растение, букет

Описание создано с очень высокой степенью достоверности                                         б) vyshyvanka

      3) Изображение выглядит как одежда, обувь

Описание создано с высокой степенью достоверности                                          в) sucker

      4) Изображение выглядит как одежда

Описание создано с высокой степенью достоверности                                         г) boots

       5) Изображение выглядит как стена, внутренний

Описание создано с очень высокой степенью достоверности                                       д) Bulova

 

 

 2) Введення лексики. Для кращого запам’ятовування слів вчитель 

    повторює кожне слово 3 рази. Коли вчитель вперше вимовляє 

    слово, діти бачать образ, малюнок. Вдруге, діти вже бачать образ

    та чують слово. Втретє, їх мовний апарат готовий вимовити

    слово і вони вимовляють його.

        

             Изображение выглядит как стол, оружие

Описание создано с высокой степенью достоверности bulova        Изображение выглядит как одежда

Описание создано с высокой степенью достоверности vyshyvanka     

      

 

           Изображение выглядит как цветок, растение, букет

Описание создано с очень высокой степенью достоверности  wreath             Изображение выглядит как стена, внутренний

Описание создано с очень высокой степенью достоверности sucker  

 

 

              Изображение выглядит как одежда, обувь

Описание создано с высокой степенью достоверности  boots

                                   

      

  3) Гра «What is missing? »

  На екрані з’являються ті ж самі малюнки, але одного не вистачає. 

  Діти повинні здогадатися, який малюнок зник. Наприклад,  

 

Изображение выглядит как цветок, растение, букет

Описание создано с очень высокой степенью достоверности  wreath                 Изображение выглядит как одежда, обувь

Описание создано с высокой степенью достоверности  bootsИзображение выглядит как стол, оружие

Описание создано с высокой степенью достоверности bulova           Изображение выглядит как стена, внутренний

Описание создано с очень высокой степенью достоверности sucker 

Вчитель запитує: What is missing?

Діти відповідають: It’s a vyshyvanka.

 

4) Фізкультхвилинка з повторенням вивченої лексики під музичний супровід опери Миколи Лисенка за однойменною п’єсою Івана Котляревського «Наталка Полтавка». 

 

5) Складання пазлів. Діти в групах складають пазли. Потім показують пантоміму іншій групі та діти з іншої групи повинні здогадатися, який малюнок вони склали. Наприклад,

 

      

 

 

6) Відгадування загадок. Підбір малюнків до загадок.

Guess and stick the pictures.

а) Мама вишила мені

                Квітами сорочку.

                Квіти гарні, весняні:

                -На вдягай, синочку!

                 __________________

б) Ой цвіте на Україні красне літо,

                 Ой збирають чорнобриві в гаю квіти,

                 В’яжуть стрічку й квіточку в стіжок,

                 Щоб до танцю вбратись в оберіг-……..

                 __________________

            в) За розміром, як у Котигорошка голова,

                В бою відважно маше ………

                 __________________

г) Ні краватка, ані кожушок,

                Ні комірець, ні фартушок,

                Талію обіймає та кличе у танок

                Наш український ………….

                 __________________

            д) Одяг ми для ваших ніг,

                З вами ми і в дощ, і в сніг.

             ________________

7) «Вдягни ляльку». Діти в групах підбирають одяг для паперової   

  ляльки, за допомогою клею вдягають і називають речі, які вико-  

  ристали. Наприклад, She is wearing a sucker, a wreath, a vyshyvanka,

  boots. He is wearing a sucker, a vyshyvanka, boots.

 

                    

 

                 

 

 

IІІ. Підсумок заходу. Рефлексія.

docx
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку