Урок. Фразеологізми. Повторення вивченого

Про матеріал
Закріпити знання учнів про фразеологізми, їх лексичне значення, з'ясувати джерела українських фразеологізму.
Перегляд файлу

Соснівська філія ОНЗ « Загальноосвітня школа Ⅰ -ⅠⅠⅠ ст. с. Пнівне»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 клас

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вчитель початкових класів

Величко Л. С.

 

Тема. Фразеологізми.

Мета:

  • закріпити знання учнів про фразеологізм, його лексичне значення; з’ясувати джерела українських фразеологізмів, формувати та вдосконалювати навички доречного вживання фразеологізмів в усному та писемному мовленні, збагачувати мовлення учнів;
  •  розвивати образне мислення, пам’ять, спостережливість;
  • виховувати бажання застосовувати найрізноманітніші фразеологічні звороти, самостійно здобувати знання.

Тип уроку: формування і вдосконалення вмінь і навичок

Форма проведення: урок- творча лабораторія.

Обладнання: фразеологічнй словник, презентація, кросворд,картки, пазли.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Роботу швидше починаймо

ⅠⅠ .Перевірка домашнього завдання( презентація дитячих малюнків)

ⅠⅠⅠ. Актуалізація  опорних знань учнів

Кросворд « Фразеологізми»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ⅠⅤ. Повідомлення теми та мети уроку.

Ⅴ. Закріплення вивченого матеріалу:

  1. Каліграфічна хвилинка.
  2. Гра « Миттєва відповідь».

  1. Пальчикова гімнастика.
  2. Гра « Лови помилку»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Хвилинка - релаксація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         Перегляд презентації « Фразеологізми»
  2. Вправа « Фразеологічний зоопарк»

 

 

 

 

  1. Робота в групах. Гра «Словограй».

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Хвилинка – кмітливинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Фразеологічний кошик.

Підбір до  фразеологізмів  синонімів  за допомогою лего.

  1. Гра « Фразеологічний детектив.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. «Фразеологічна реклама» ( фізкультхвилинка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Групова робота. « Творчий диктант».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Підбиття підсумків уроку.

  1.  Складання пазлів до фразеологізмів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Наламати дров» « Бити байдики»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 « Вилами по воді»

« Водити за носа»

2. Побажання вчителя.

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку