Тема: Free time activities
Мета:
навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
виховна: виховувати культуру спілкування учнів, позитивне, толерантне ставлення до інших людей.
Наскрізні змістові лінії: здоров'я і безпека.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації раніше засвоєних знань.
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, парна, групова.
Технології: інтерактивні технології, технологія критичного мислення.
Методи: інтерактивні методи, робота групах, в парах, метод проектів, Ментальні карти .
Прийоми: виконання завдань на інтерактивній дошці, гра «Знайди пару», «Вгадай захоплення» .
Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, мультимедійна дошка, аудіозапис, ноутбук, презентація.
Випереджувальне завдання: представлення проектів (диференційоване завдання).
Очікувані результати:
Учні повинні:
- уміти вирізняти й розуміти вивчені лексичні одиниці з теми «Free time activities», уживати їх у діалогічному та монологічному мовленні;
- уміти працювати в парі та команді;
- уміти сприймати матеріал на слух.
План уроку:
І. Орієнтація, мотивація діяльності.
1. Створення сприятливої атмосфери.
2. Ведення в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності).
3. Мотивація.
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети завдань уроку.
2. Мотивація навчальної діяльності.
3. Визначення очікуваних результатів.
ІІІ. Цілереалізація.
1. Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок.
2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування в ході виконання практичних завдань.
3. Фізкультпауза.
4. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань.
IV. Рефлексивно-оцінюючий етап.
1. Повідомлення домашнього завдання.
2. Підведення підсумків уроку.
3. Рефлексія.
4. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці.
Хід уроку
І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.
1. Створення сприятливої атмосфери
T: Good morning, children!
I’m glad to see you! Let's greet our guests. How are you? Are you ready for the lesson? I hope you are. Sit down.
(Доброго ранку, діти. Давайте привітаємося з нашими гостями. Я дуже рада вас бачити. Як ви себе почуваєте? Як настрій? Ви готові до сьогоднішнього уроку? Сподіваюсь, що так. Сідайте,будь ласка).
2. Ведення в англомовну атмосферу (підготовка до активної навчальної діяльності)
Т:- Letʼs repeat our tongue twisters.
(Давайте пригадаємо наші скоромовки)
What a big black cat!
What a cat! What a cat!
Very well, very well, very well, Willy fell in the well.
3. Мотивація
T: - Let’s look at the rules of our lesson, repeat them together: (Подивіться на правила уроку, повторимо їх разом)
1) Smile a lot (Багато посміхайтесь)
2) Communicate (Спілкуйтесь)
3) Be active (Будьте активні)
4) Enjoy speaking English (Насолоджуйтесь спілкуванням англійською)
5) Be creative (Будьте творчими)
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
T: -We are going to watch a video and guess about what people are talking. (Зараз ми подивимося фрагмент відео та спробуємо відгадати про що йде мова. Це допоможе нам дізнатися тему уроку)
T-Ps
T: - You are right! The topic of our lesson is «Free time activities».
(Ви праві! Тема нашого уроку «Вільний час»)
T: - Today we’re going to make a consolidation of your knowledge about free time activities.
(Сьогодні ми узагальнимо знання з теми , поговоримо про те, чим можна займатися у вільний час)
2. Мотивація навчальної діяльності.
T: - You see two white sheets of paper on your desks, in the end of the lesson you will do an interesting task – you’ll make a mind map, so you must be very attentive.
(На столі у вас є два аркуші, під кінець уроку у вас буде цікаве завдання - ми будемо створювати ментальні карти, тому будьте дуже уважними впродовж уроку)
3. Визначення очікуваних результатів.
T: - Why do we have to learn this topic?
(Навіщо нам вивчати цю тему?)
T-Ps.
T: - Today we are going to…(Сьогодні ми будемо) ;
ІІІ. Цілереалізація
1.Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок.
T.- Pupils, I’m sure you already know a lot about different free time activities.
Look at the SMART board, you have to match the words with the pictures.
(Я впевнена, що ви вже знаєте багато видів діяльності та різноманітних хобі. Подивіться на інтерактивну дошку, ви повинні поєднати слова з малюнками)
2. Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системних знань і їхнє застосування в ході виконання практичних завдань.
T:- Your home task for today was to prepare projects about your leisure.
(Вашим домашнім завданням було підготувати проекти про те,що ви робите у вільний час).
T-Ps.
T: - There are some cards on your desks. You should read short stories and guess what hobby is it?
(На ваших партах знаходяться картки з текстами. Вам потрібно прочитати та відгадати про які види хобі йде мова).
T-Ps
3. Фізкультпауза.
T: - Are you tired? Letʼs relax. (Ви втомились? Давайте відпочинемо).
4. Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань.
T: - Open your Students books on page 23, Ex. 4: - you are going to listen to four people talking about sports and hobbies. Listen and match the people (A-D) to the sentences (1-5).
(Відкрийте свої книжки на сторінці 23, Вправа 4. Зараз ми прослухаємо чотирьох людей, які говорять про спорт і хобі. Вам потрібно поєднати літери з реченнями)
T: - Let’s check your answers, switch books with your neighbors.
(Поміняйтесь зошитами і перевірте свого сусіда)
T-Ps
T: - Well done!
T: - We are going to play a game «Find a Pair». You’ll get some cards with expressions and pictures. You have to find your partner and create sentences, using Present Simple.
(Зараз ми пограємо у гру «Знайди пару». Одна команда отримає малюнки, інша картки з виразами. Вам потрібно знайти відповідний малюнок або вираз та скласти речення вживаючи Present Simple. Які заняття корисні, а які ні?)
T:- And now you’ll work in teams. You should write down some phrases about free time activities on the stickers, you have just 3 minutes. Whose team will write more phrases will be the winner.
(Трішки попрацюємо в командах, вам потрібно записати слова або вирази з теми «Дозвілля» на стікерах. Та команда, яка напише більше - переможець. Ви маєте лише 3 хвилини)
T: - At the beginning of the lesson you’ve known about an interesting task. You’ve got sheets of paper, take them and make the Mind Maps about free time activities. You can use cards from the game «Find a pair».
(На початку уроку ви дізнались, що на вас чекає цікаве завдання. Ви добре працювали і можете зробити ментальну карту з теми «Дозвілля». Виконати його вам допоможуть картки з гри «Знайди пару»)
Рефлексивно-оцінюючий етап.
Your hometask is Student’s book p. 23, Ex. 5(a).
5(b) is for the high level
(Диференційовані завдання)
2.Підведення підсумків уроку.
T: - Today we (Сьогодні ми):
3.Рефлексія.
- Have you enjoyed your work? (Чи задоволені ви своєю роботою?)
- What tasks did you like the best? (Які завдання вам сподобались найбільше?)
4. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці.
T: - You were great today. I hope our lesson will be useful for you. Spend your time usefully. The lesson is over. Good - bye!
(Сьогодні ви чудово працювали. Я сподіваюсь, що наш урок буде корисним для вас. Проводьте свій вільний час з користю! Урок закінчено. До побачення!).