РОЗРОБКА УРОКУ
В 3 КЛАСІ
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Верховод Оксана Володимирівна
Підтема: Їжа. Фрукти та овочі.
Мета : Повторити лексичні одиниці тем «Одяг»,
«Професії», «Герої мультфільмів»; повторити
граматичний матеріал з теми «Теперішній
тривалий час»; ввести нові лексичні одиниці
з теми «Фрукти й овочі» та активізувати їх у
мовленні; розвивати навички діалогічного та
монологічного мовлення за темами; розвивати
навички читання та письма; виховувати інтерес
до вивчення англійської мови; виховувати навич-
ки мовленнєвої діяльності.
Обладнання: Підручник, тематичні малюнки, роздатковий
матеріал.
Хід уроку
1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.
Good morning, children. I’m glad to see you. Sit down, please. Prepare for the lesson.
Діти, сьогодні на уроці ми з вами повторимо назви професій, предмети одягу, героїв мультфільмів, також пригадаймо, як на англійській мові сказати, що відбувається зараз. А також почнемо вивчати тему «Їжа» і вивчимо назви деяких овочів та фруктів на англійській мові.
Now let’s start our lesson.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
What season is it now?
What month is it now?
Look at the window, please. What is the weather like today? Is the weather good or bad today? Why?
Is it raining today?
Is it snowing today?
Is the sun shining today?
What colour is the sky today?
Is it cold or warm today?
Is the wind blowing today?
Do you like the weather?
What day is it today?
What lessons have you today?
When is Sport (Music,Art)?
What is your favourite lesson?
What do you do at Sport (Music, Art).
Давайте запишемо сьогоднішнє число у зошити.
3. Повторення лексики тем «Одяг», «Професії».
Перше завдання буде таким: на дошці ви бачите назви деяких професій, але в них пропущені літери, треба ці літери вставити й записати слова у зошит. Fill in the letters.
D O – T O-- D R – V – R
W – I T R E S-- B U S I – E S—M A N
S E C –E T – R -- T E A – H --- R
D – N C – R S – L – E R
Now let’s revise the topic «Clothes».
What clothes for boys do you now?
What clothes for girls do you now?
What winter clothes do you now?
Look here, please. ( Наочний матеріал: вчитель демонструє малюнки із зображенням людей деяких професій. Учні повинні відповісти на запитання вчителя)
What’s his (her) job?
What’s he (she) wearing?
4. Лексична гра «Guess my job».
Now let’s play a little.
Правила гри такі: один учень виходить до дошки та описує, у що він вдягнений. Інші учні повинні відгадати його професію.
Учень 1 : I’m wearing…
Учень 2 : Are you a …?
Учень 1 : No, I’m not (Yes, I am).
5. Повторення теми «Герої мультфільмів».
Do you like to watch cartoons?
Your homework was to draw and to describe your favourite cartoon character. Show me your pictures! Now, Who wants to describe the cartoon character? Who wants to be the first?
( 4-5 учнів по черзі описують свої малюнки).
6. Повторення граматичного матеріалу «Теперішній тривалий час».
А зараз давайте з вами повторимо граматику Коли ви описували своїх героїв, я чула такі речення «She is dancing», «He is standing», «She is jumping». Що це за час в англійській мові? Яку дію він позначає? Коли відбувається дія? Яке закінчення має дієслово в Present Continuous Tense?
Зараз я роздам вам картки з малюнками. Ваше завдання буде уважно подивитися на них та скласти речення за малюнком, сказати, що робить кожен з цих людей, використовуючи Present Continuous Tense та словосполучення на дошці. Для того, щоб скласти речення, треба поєднати словосполучення з правого та лівого стовпчика стрілочками.
The boys is playing with kitten
The girl is reading a book
The man and the woman are playing football
The old man are playing tennis
The old woman is sitting on the bench
Подібне завдання було у вас дома. Давайте його перевіримо.
Open, please, your text-books on page 101. Let’s go through the ex. 3.
(Перевірка домашньої вправи).
7. Фізкультхвилинка.
Hands on the hips!
Hands on the knees!
Put them behind you, if you please!
Touch your shoulders,
Touch your nose,
Touch your ears,
Touch your toes!
Hands up!
Hands down!
Hands on the hips!
And sit down!
8. Введення нових лексичних одиниць з теми «Фрукти й овочі». Активізація їх у мовленні.
А зараз нова тема. Open, please your copy-books and write down the day and the date. Then new topic «Fruit and vegetables».
And now open, please, your books on page 102. You can see fruit and vegetables here. Repeat after me. (Учні повторюють за вчителем назви фруктів та овочів). Це огірок – cucumber. Point to the cucumber. What colour is cucumber?
Do you like fruit?
What fruit do you like?Do you like banana(orange,lemon)?
What vegetables do you like? Do you like cucumber(tomato,onion)?
What is your favourite fruit (vegetable)?
Complete the sentences in writing form:
I like ….
I don’t like ….
9. Читання діалогу за ролями.
А зараз давайте поглянемо на малюночки до діалогу. Look at the pictures! Who can we see here? What are Kate and Vicky doing? What vegetables can we see on the table? How many cucumbers (tomatoes, onions) can we see on the table?
Читаймо діалог за ролями. Who want to be Kate? Who want to be Vicky?
(1-2 пари учнів читають діалог за ролями).
Do you like vegetable (fruit) salad?
Can you make vegetable (fruit) salad?
How do you cook vegetable (fruit) salad?
10. Домашнє завдання.
На жаль, час нашого уроку майже вичерпано, тому відкрийте, будь ласка ваші щоденники та запишіть домашнє завдання. Open, please your day-books and write down your homework for next Monday.
Впр.1, с. 102 (вивчити нові слова),
Впр.3, с. 103 (письмово скласти речення до малюнків).
11. Підведення підсумків уроку.
Що ми з вами на уроці повторили?
Чого нового ви навчилися на уроці?
Що було найскладніше?
Що більш всього сподобалося?
Thank you very much. The lesson is over. You may be free now. Good – bye.