|
Модуль футбол 6 клас ( ІІ – й рік вивчення).
Учитель Н. В. Роговенко
Завдання на блок уроків: 1.Ознайомити з теоретично – методичними знаннями з
тем: «Витоки українського футболу», «Видатні футболісти України».
2. Навчати правил БЖД на уроках футболу, та загальних правил гри.
3. Навчати ударів по м’ячу зовнішньою та внутрішньою частинами підйому;
зупинки м’яча у русі;
4. Удосконалювати виконання поєднання прийомів пересування з технікою
володіння м’ячем.
5. Закріплювати техніку ведення м’яча зі зміною швидкості та напрямку руху.
6. Сприяти розвитку витривалості та координації рухів.
7. Виховувати витримку, дисциплінованість, сміливість.
Місце проведення: спортивний майданчик школи, спортивна зала.
Обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, прапорці, кубики.
№ |
Зміст уроку |
Організаційно – методичне забезпечення |
Тривалість у хвилинах, № уроків |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
|||
1.
І. |
Шикування. Привітання. Рапорт чергового. Перевірка готовності учнів до уроку. Ознайомлення із завданнями на урок. |
Фронтальний метод. |
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
П |
1.1.Теоретичні відомості: Витоки українського футболу. Правила БЖД під час футболу. Загальні правила гри у футбол. Видатні футболісти України.
Підрахунок ЧСС за 6 с |
Фронтальний метод. Цікава інформація учителя та доповнення учнів.
Свідченням готовності учнів до уроку є ЧСС 65 – 80 ударів за хвилину. |
3 3 3 |
1
5 |
1 4
|
1 4 |
1 4 |
1 4 |
1 4 |
1 4 |
|
2. Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ч |
Стройові прийоми:повороти, шикування, перешикування. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вправи для розвитку стрибучості. Загально – розвиваючі вправи: - на місці; - у русі; - із м’ячами; - у парах. Підрахунок ЧСС за 6 с. |
Стежити за пра -вильною поставою. У колону по одному. Дихати через ніс. Поточний метод. Для розминки всієї групи м’язів та підготовка їх до роботи в основній частині. Контроль фізичного навантаження у межах 140-160уд./хв |
1
1
5 |
1
1 1
5 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
ІІ. |
3. Спеціальна фізична підготовка. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1
О |
Вправи для розвитку швидкості рухових дій: - повторний біг на коротких відрізках (10 – 30м) із різних вихідних положень; - «човниковий» біг; - прискорення та ривки з м’ячем; - рухливі ігри: «Ривок за м’ячем», «Мисливці та качки», «День і ніч».
|
Виконувати з максимальною амплітудою.
Кубик не кидати.
Дотримуватися правил гри. |
10 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3.2 |
Вправи для розвитку спритності: - стрибки з поворотами на 90 – 180 ; - стрибки з імітуванням ударів головою та ногою; - жонглювання м’ячем; - подолання смуги перешкод; - рухливі ігри для роз витку спритності. |
Якомога вище відриватися від підлоги.
М’яч на пару. Пройти всі етапи. |
1333 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4. |
Техніко – тактична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1
|
Поєднання прийомів пересування з технікою технікою володіння м’ячем. |
Груповий метод організації діяльності учнів. Розповісти, пояснити, показати. Виконувати за командою. Виправляти помилки підказкою, зауваженням, повторним виконанням. Під час пересування учень повинен уміти одночасно дивитися і на м’яч, і на поле. |
|
15 |
7 |
|
|
|
|
|
4.2 |
Удари по м’ячу ногою: - зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу; - те саме по м’ячу, що котиться; - внутрішньою частиною підйому по м’ячу, що летить; - у русі; - на точність. |
У парах, дистанція між учнями 4 – 5 м, виконувати у власному темпі. |
|
|
|
7 |
8 |
8 |
8 |
|
4.3 |
Зупинка м’яча: - внутрішньою стороною стопи м’яча, що летить; - підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном та грудьми у русі. |
Слідкувати за технікою виконання. М’яч на пару. |
|
|
|
8 |
7 |
7 |
8 |
|
4.4 |
Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому зі зміною швидкості та напрямку руху. |
Дивитися не тільки на м’яч, але й уперед. |
|
|
8 |
|
|
|
|
15 |
ІІІ.
З |
Шикування класу в одну шеренгу. Повільний біг, ходьба. Вправи на розслаблення. Підведення підсумків уроку.
Підрахунок ЧСС за 6 с.
Домашнє завдання. |
За зростом біля лінії Фронтальний метод. Виявлення кращих учнів на уроці. За сигналом учителя. У нормі 100 – 110 ударів на хвилину. Імітація ударів по м’ячу, стрибки через скакалку. |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
|
|
Разом |
4555 |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
Модуль футбол 6 клас ( ІІ – й рік вивчення).
Учитель Н. В. Роговенко
Завдання на блок уроків: 1.Ознайомити учнів з теоретично – методичними знаннями з тем: «Дитячо – юнацький та професійний футбол в Україні», «Олімпійські ігри у
Стародавній Греції».
2. Навчати правил БЖД на уроках футболу, та загальних правил гри.
3. Навчати техніки удару по м’ячу середньою частиною лоба.
4. Удосконалювати техніку виконання ударів по м’ячу зовнішньою та внутрішньою
частинами підйому.
5. Удосконалювати виконання ударів на точність.
6. Закріплювати техніку ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою
частинами підйому збільшуючи швидкість руху; закріпити техніку виконання
вкидання м’яча з – за бокової лінії.
7. Прийняти контрольний норматив 5 ударів по нерухомому м’ячу на точність з
відстані 7 метрів.
8. Сприяти розвитку витривалості та координації рухів.
9. Виховувати витримку, дисциплінованість, сміливість.
Місце проведення: спортивний майданчик школи, спортивна зала.
Обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, прапорці, кубики.
№ |
Зміст уроку |
Організаційно – методичне забезпечення |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
|||
1.
І. |
Шикування. Привітання. Рапорт чергового. Перевірка готовності учнів до уроку. Ознайомлення із завданнями на урок. |
Фронтальний метод. |
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
П |
1.1.Теоретичні відомості: Дитячо – юнацький та професійний футбол в Україні Правила БЖД під час футболу. Олімпійські ігри у Стародавній Греції. Загальні правила гри у футбол.
Підрахунок ЧСС за 6 с |
Фронтальний метод. Цікава інформація учителя та доповнення учнів.
Свідченням готовності учнів до уроку є ЧСС 65 – 80 ударів за хвилину. |
1
4 |
1
4 |
5
1
|
1
4 |
1 4 |
1
4 |
1
4 |
|
2. Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ч |
Стройові прийоми:повороти, шикування, перешикування. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вправи для розвитку стрибучості. Загально – розвиваючі вправи: - на місці; - у русі; - із м’ячами; - у парах. Підрахунок ЧСС за 6 с. |
Стежити за пра -вильною поставою. У колону по одному. Дихати через ніс. Поточний метод. Для розминки всієї групи м’язів та підготовка їх до роботи в основній частині. Контроль фізичного навантаження у межах 140-160уд./хв |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
5 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
1
1 1
6 |
ІІ. |
3. Спеціальна фізична підготовка. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1
О |
Вправи для розвитку швидкості рухових дій: - повторний біг на коротких відрізках (10 – 30м) із різних вихідних положень; - «човниковий» біг; - прискорення та ривки з м’ячем; - рухливі ігри: «Ривок за м’ячем», «Мисливці та качки», «День і ніч».
|
Виконувати з максимальною амплітудою.
Кубик не кидати.
Дотримуватися правил гри. |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
4 |
3.2 |
Вправи для розвитку спритності: - стрибки з поворотами на 90 – 180 ; - стрибки з імітуванням ударів головою та ногою; - жонглювання м’ячем; - подолання смуги перешкод; - рухливі ігри для роз витку спритності. |
Якомога вище відриватися від підлоги.
М’яч на пару. Пройти всі етапи. |
5 3 |
5 |
5 |
4 |
|
5 |
4 |
4. |
Техніко – тактична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1
|
Ознайомлення і навчання техніки удару по м’ячу середньою частиною лоба у стрибку. 1. Підкинути м’яч на 2 – 3 м вгору та спрямувати його ударом голови в руки партнерові.
2. Жонглювання м’яча чолом.
3. З місця і в стрибку нанести удар по висячому на шнурку м’ячу. 4. Передача м’яча один одному у трикутнику, чотирикутнику, колі. Відстань між гравцями 3 – 5 метрів. |
Удар головою наноситься переважно чолом, лише дуже рідко боком голови або потилицею. Потрібно обов’язково потрапити в центр м’яча. Перед ударом тулуб нахилений назад. Тренувати подолання боязні удару. |
|
|
15 |
|
|
|
|
4.2 |
Удари по м’ячу ногою: - зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу; - те саме по м’ячу, що котиться; - внутрішньою частиною підйому по м’ячу, що летить; - у русі; - на точність. |
У парах, дистанція між учнями 4 – 5 м, виконувати у власному темпі. |
5
5
5 |
5
5
5 |
|
|
|
|
|
4.3 |
Вкидання м’яча з – за бокової лінії з різних вихідних положень із місця та з розбігу на дальність. |
Поточний метод. |
|
|
|
|
7 |
|
5 |
4.4
|
Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому збільшуючи швидкість руху. |
Дивитися не тільки на м’яч, але й уперед. |
|
|
|
7 |
8 |
|
5 |
4.5 |
Навчальна двохстороння гра |
Звернути увагу на переміщення гравців та техніку передачі м’яча |
|
|
|
10 |
10 |
10 |
7 |
4.6 |
Контрольний норматив 5 ударів по нерухомому м’ячу на точність з відстані 7 метрів. Підрахунок ЧСС за 6 с. |
Оцінити техніку виконання.
Контроль фізичного навантаження. |
|
|
|
|
|
100 |
|
ІІІ.
З |
Шикування класу в одну шеренгу. Повільний біг, ходьба. Вправи на розслаблення. Підведення підсумків уроку.
Підрахунок ЧСС за 6 с.
Домашнє завдання. |
За зростом біля лінії Фронтальний метод. Виявлення кращих учнів на уроці. За сигналом учителя. У нормі 100 – 110 ударів на хвилину. Імітація ударів по м’ячу, стрибки через скакалку. |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
1 1 1 1
1 |
|
|
Разом |
4555 |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |