Урок + презентація "Ознаки подібності трикутників"

Про матеріал

Ознайомити учнів із першою ознакою подібності трикутників та її наслідками; розвивати логічне мислення і вміння аналізувати та узагальнювати; виховувати свідоме ставлення до вивчення геометрії, повагу до думки інших.

Перегляд файлу

Ознаки подібності трикутників

Мета уроку:

ознайомити учнів із першою ознакою  подібності трикутників та її наслідками; розвивати логічне мислення і вміння аналізувати та узагальнювати;  виховувати дисциплінованість та свідоме ставлення до вивчення геометрії, повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань. 

Наочність та обладнання: презентація «Подібні трикутники», конспект «Ознаки подібності трикутників», приладдя, «Ялинка емоцій», картки з завданнями

Хід уроку

І. Організаційний етап

«Ялинка емоцій» ( на партах по дві іграшки)

Виберіть іграшку з відповідним настроєм. Запишіть на іграшках ваші очікування від уроку та розмістіть їх на ялинці емоцій.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Зібрати зошити на перевірку

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усні вправи  «Спіймай помилку»

Два трикутники подібні. Чи відповідають цьому твердженню наведені умови?

 

А) Сторони одного із трикутників дорівнюють 1 м, 1,5 м, 2 м, а сторони іншого з трикутників дорівнюють 10 м, 15 м, 20 м.

 

 

           Б) Прямокутний і тупокутний трикутники подібні.

 ( Ні, бо в прямокутному і тупокутному трикутниках не можуть бути рівними всі кути)

 

  1. Робота в парах ( карточки)

(Знайти невідомі сторони)

 

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку

Зважаючи на існування певних аналогій між поняттями рівності та подібності трикутників та на існування ознак рівності трикутників, є ознаки подібності трикутників, тобто твердження, які дозволяють установити подібність трикутників.

Отже, вивчення ознак подібності трикутників є загальною метою наступних двох уроків. На цьому уроці ми встановимо, чи можна стверджувати, що трикутники подібні тільки за двома кутами .

IV. Засвоєння знань

План вивчення нового матеріалу

  1. Теорема (ознака подібності трикутників за двома кутами): форму­лювання та доведення.
  2. Наслідки з теореми: формулювання і доведення.
  1. Робота в групах
  • Відкрийте , будь ласка , підручники с. 89

 

11.jpgТЕОРЕМА:  Якщо два кути одного трикутника відповідно дорівнюють двом кутам другого трикутника, то такі трикутники подібні

Дано:  АВС,  А1 В1 С1, 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ялинка емоцій

Номер слайду 2

Усні вправи «Спіймай помилку»Два трикутники подібні. Чи відповідають цьому твердженню наведені умови? А) Сторони одного із трикутників дорівнюють 1 м, 1,5 м, 2 м, а сторони іншого з трикутників дорівнюють 10 м, 15 м, 20 м.   Б) Прямокутний і тупокутний трикутники подібні.

Номер слайду 3

981261218 Робота в парах

Номер слайду 4

Ознаки подібності трикутників. Теорема (ознака подібності трикутників за двома кутами)

Номер слайду 5

Робота в групах. Хочемо і можемо працювати самостійно

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Наслідки. Рівносторонні трикутники подібні. Якщо кут при основі одного рівнобедреного трикутника дорівнює куту при основі другого рівнобедреного трикутника,то ці трикутники подібні. Якщо гострий кут одного прямокутного трикутника дорівнює гострому куту другого прямокутного трикутника, то ці трикутники подібні.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Усна вправа

Номер слайду 10

Виконання письмових вправ. Робота з підручником№ 473(3)

Номер слайду 11

Виконання письмових вправ. Робота з підручником№ 475

Номер слайду 12

Опитування - підсумок. Ялинка емоцій

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Опрацювати с.89. Виконати № 474 ( 2), 476.

Номер слайду 14

Молодці!

zip
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку